Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er dette lov eller?? selger tar samme pris som orginal vare, men jeg finner ikke den samme varen på hjemmesiden til denne designbutikken??

det finnes jo heller selvfølgelig ingen kvittering på dett er ekte..

hvordan er reglene for dette, kan jeg kontakte finn eller skal jeg politianmelde? å ja skjønner det blir henlagt men får selger nok klager på seg så blir varen(e) fjernet.

Anonymous poster hash: 7fabd...b83
Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

det selges masse falske merkevarer på finn. Men VET du at denne er fake? er det noe annet enn at den ikke finnes på hjemmesiden som tilsier at den er fake? For det er absolutt ikke alle vesker som finnes på hjemmesiden til en designer. Særlig ikke hvis vesken var til en spesiell sesong i en begrenset utgave... Og det at selger ikke har kvittering er ikke synonymt med at vesken er fake. Jeg har mistet/rotet bort kvitteringen på noen av mine designervesker. Sløvt? ja, jeg vet. Men de blir ikke fake av den grunn.

Skrevet

Hvis du vet dette er fake bør du kontakte finn.no slik at de evnt kan slette denne selgeren!

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt FINN! FINN er faktisk flinke til å sjekke opp slike ting (de fjerner annonser med én gang hvis noe faktisk er ulovlig, fjerner ikke FINN annonsen etter at du har varslet dem, kan det være at du har tatt feil...)

At vesken ikke fins på hjemmesiden til designeren er mest sannsynligvis fordi det er snakk om en vintage veske, eller en veske kjøpt forrige sesong?

Har ikke selgeren kvittering, så ikke kjøp vesken med mindre selgeren kan gi deg en garanti om "ekte vare eller pengene tilbake uten diskusjon". Så enkelt er det... Jeg har gjort mange veskekupp på FINN selv, virker selgeren seriøs og godtar betaling via FINN Betalingsgaranti eller via Paypal så er det stort sett greit. :) Ta kontakt med selgeren eller med FINN, Kvinneguiden vet ikke alt... Lykke til! :blomst:

Anonymous poster hash: e85ad...961
AnonymBruker
Skrevet

Selger må kunne fremvise papirer på at varen er ekte.

Men ta kontakt med finn.

Anonymous poster hash: 14ff1...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...