AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hei! Tips til mobilapper til barn i tidlig skolealder? Vi skal på biltur i sommer og det kan være greit å ha noe slikt å spille på ;-) Foreløpig bruker hun både Angry Birds og Angela. Jeg lastet også ned Cut the Rope men syntes det var svæært få gratisspill der! Det skal jo gjerne være gratis/billig.. Er det noen der som vet om spill?? Tusen tusen takk! :-)Anonymous poster hash: 37219...d90
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Lego sine spill er ganske bra. Where's my water liker også eldste. Ellers er jo josefine og Hugo spillene ok. sonic-spillene er ganske så bra. Bad piggies? Det er jo også mange angrybirds spill av forskjellige typer. Lyd/bilde bøker er ganske bra. Mener man kan få en gratis Ruffen bok? Trygg trafikk sin app kan underholde en stund mener jeg å huske. Ellers ville jeg kanskje sett om jeg fikk lastet over noe film til ungen, så fikk man sett på det istedenfor å spille hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Hva skjedde med å se ut av vinduet? Anonymous poster hash: b8449...412
Gjest sweetsugar Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Hva skjedde med å se ut av vinduet? Anonymous poster hash: b8449...412 Hva skjedde med bilbingo?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 My little pony, istid, Littlest petshop, lego. Anonymous poster hash: a8f93...7ef
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 My little pony, istid, Littlest petshop, lego. Anonymous poster hash: a8f93...7ef På både istid og my little pony kan man ende opp med å bruke ekte penger i spillet, så om du laster ned de så må du enten passe godt på så du ikke ender opp med stor regning eller sørge for at barna ikke har passordet til kontoen din. Mini på 5 synes det er veldig kjekt med bøker og eventyr. Karstein og Petra er en stor favoritt, men dine er vel kanskje litt for gamle til det. Finnes helt sikkert bøker de liker man kan få kjøpt også. Where's my wather liker hun også. Ekstra kjekt er det når jeg blir med og hjelper litt under veis Anonymous poster hash: 5d381...a19
Susan Sto Helit Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Hva skjedde med bilbingo? Bilbingo fungerer best om man er flere som spiller mot hverandre. Samt at det ikke er så lett å få tak i lenger, faktisk... (Har måttet lage min egen.) Uansett er det greit å ha mer enn en mulighet. Vi pleier å veksle på mellom å underholde med film/ipad, og å ha forskjellige billeker. Samt å høre på lydbøker og musikk.
Gjest sweetsugar Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Bilbingo fungerer best om man er flere som spiller mot hverandre. Samt at det ikke er så lett å få tak i lenger, faktisk... (Har måttet lage min egen.) Uansett er det greit å ha mer enn en mulighet. Vi pleier å veksle på mellom å underholde med film/ipad, og å ha forskjellige billeker. Samt å høre på lydbøker og musikk. Bilbingo er vel kansje ikke så lett å få taki nei. Funker bedre når man er fler også som du sier synes det var kjempestas når jeg var liten jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå