AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Har hørt det finnes ferdigkjøpt velling på markedet...hvor selges det og hva er din erfaring (om du har brukt det).....vurderer å gi det på flaske ved leggetid...Anonymous poster hash: 3d172...a40
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Har ingen erfaring med det siden ferdig velling ikke var å få kjøpt når jeg hadde små. Ei heller var MME ferdig blandet å kom i kartong, men var i pulverform, å vi måtte koke vannet. Men jeg reagerer på at dagens foreldre skal ha så perfekte rutiner å sunne vaner når besteforeldre skal passe barnebarna, også forespørres det om ferdig velling... vet at det ikke er du som har tråden om hva man kan forlange av besteforeldre, men likevel så må jeg bare påpeke dette... Anonymous poster hash: 8804c...48a
Severus Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Jeg tror de fortsatt bare har Nestle sin fullkornsvelling som kan gies fra 15 mnd. Det du kan gjøre om du vil gi velling, er å bruke en grøt som er for aldersgruppen til ungen din. Å så må du ha litt større hull på tuten om du skal gi fullkorn. Les på vellingen de har i butikken, å bruk den for å dosere grøtpulveret du vil lage velling av.
Stinelin Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Har ingen erfaring med det siden ferdig velling ikke var å få kjøpt når jeg hadde små. Ei heller var MME ferdig blandet å kom i kartong, men var i pulverform, å vi måtte koke vannet. Men jeg reagerer på at dagens foreldre skal ha så perfekte rutiner å sunne vaner når besteforeldre skal passe barnebarna, også forespørres det om ferdig velling... vet at det ikke er du som har tråden om hva man kan forlange av besteforeldre, men likevel så må jeg bare påpeke dette... Anonymous poster hash: 8804c...48a Jeg har gitt velling, og har tråden om bestemødrene. Hvorfor skulle TS sitt innlegg om velling ha noe med barnepass å gjøre? Ser ikke helt hvilken sammenheng dette har, så det må du nesten forklare. Vi ga Nestlè velling (kjøpt på Kiwi), fordi den metter mer enn melk, og han da sov lengre perioder på natta. Har overhodet ingenting med perfekte rutiner eller barnepass å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå