Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke så god peiling på foundation...så lurte på om det er noen her som kan anbefale en foundation som er dekkende med litt skimrende effekt?

Og hva er egentlig solpudder? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Har ikke prøvd selv, men vet at Clinique harhar hatt en.

Har prøvd annen foundation der fra, og har vært fornøyd.

Gjest Balenciaga
Skrevet

Er det kanskje Gentle Light Makeup du tenker på? Den er fin, men jeg vet ikke om den selges i Norge. Nivea, spør på parfymeri.

Gjest Cuddly
Skrevet

En "parfymeridame" ville, for et par år siden, ha meg til å prøve den fra Clinique - så den har garantert vært å få tak i i Norge...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, du kan få tak i denne fra Clinique i Norge. Men denne ville jeg ikke anbefalt..Den er veeldig mye skimmer i synes jeg. Det jeg derimot ville anbefale deg er Chanel Illumination (eller noe i den duren) den har mye glans, ikke så mye glitter.Gir nesten en "film stjerne look"/sofistikert look. Men selvfølgelig det kommer jo helt an på om hvor mye glitter du vil ha. Reis til et parfymeri og prøv diss to du.

Gjest Balenciaga
Skrevet

Den heter Chanel Base Lumiere eller Illuminating Makeup Base.

Dette er ikke en foundation. Den skal legges under makeup. Gjest kan legge denne under en foundation som er medium dekkende. Ved bruk at helt dekkende foundation vil ikke effekten være så god.

Jeg har den selv.

Skrevet

Tusen takk for råd/anbefaliner om merker og hva som finnes. Da tar jeg meg en tur på parfymeriet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...