AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Det er så mange som retter, krøller, krepper håret sitt osv. Hvordan ser håret ditt ut naturlig ? Legg gjerne ved bilde ! Anonymous poster hash: 07f92...ddf
Wonders Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 (endret) oki... ikke bli redd nå... Nå har det vært i en stram rund ball bak i nakken, så det er ikke like mye fall til vanlig... Her er det med rettetang! Sånn er det vått; Endret 5. juli 2013 av Wonders 7
temolitus Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 oki... ikke bli redd nå... Nå har det vært i en stram rund ball bak i nakken, så det er ikke like mye fall til vanlig... Her er det med rettetang! Sånn er det vått; Du har jo nydelig hår ! 2
frøkna Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg gjør sjeldent noe med håret mitt annet enn å ha olje i det. En sjelden gang retter jeg det ut, men siden jeg har langt hår (og vil fortsette med det) gjør det det sjeldent for ikke å slite det ut. Dette bildet tok jeg nettopp, har ikke gjort noe med håret i dag. Faktisk ikke gredd det en gang men det gjør jeg heller aldri. Jeg har naturlig fall, noen ganger også veldig krøllete. Det lever sitt eget liv altså. Er det fuktig ute, eller jeg legger meg med vått/ fuktig hår krøller det seg som bare det. Føner jeg håret etter en dusj blir det nesten helt rett. Men dette er altså hvordan det ser ut akkurat nå! PS: helst ikke siter meg så jeg kan velge om jeg vil slette bilde senere. 4
Wonders Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Jeg gjør sjeldent noe med håret mitt annet enn å ha olje i det. En sjelden gang retter jeg det ut, men siden jeg har langt hår (og vil fortsette med det) gjør det det sjeldent for ikke å slite det ut. Dette bildet tok jeg nettopp, har ikke gjort noe med håret i dag. Faktisk ikke gredd det en gang men det gjør jeg heller aldri. Jeg har naturlig fall, noen ganger også veldig krøllete. Det lever sitt eget liv altså. Er det fuktig ute, eller jeg legger meg med vått/ fuktig hår krøller det seg som bare det. Føner jeg håret etter en dusj blir det nesten helt rett. Men dette er altså hvordan det ser ut akkurat nå! PS: helst ikke siter meg så jeg kan velge om jeg vil slette bilde senere. så nydelig, åssen har du det til hverdags ? Du har jo nydelig hår ! Takk det var snillt ! du ,hvor er ditt? 1
frøkna Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 så nydelig, åssen har du det til hverdags ? Takk, ditt også forresten! Jeg har det ofte sånn (bortsett fra at det er litt fett akkurat nå og trenger en vask ) Eller så fletter jeg det. Kunne egentlig ønske jeg var flinkere til å sette opp hår! Liker spesielt hvordan du har ordnet det på det siste bildet! 1
Amens Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Mitt får noe som kan minne om fall om jeg lar det lufttørke. Også er det kommuneblondt egentlig, men jeg bleker. Har ingen bilder av dette siden jeg stort sett gjør noe med det, enten setter det opp, går med hestehale eller krøller det. Har en niese som har brunt hår med noen blonde striper (naturlig) og flott naturlige krøller. Det er nyyyydelig! 2
temolitus Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Takk det var snillt ! du ,hvor er ditt? altfor tykt og brusete, jaja 13
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Håret mitt er ikke farget eller rettet ut. Har alltid hatt en litt gullaktig gylden farge på håret, så orker ikke farge det. Passer best i min naturlige tror jeg Men hender at jeg retter det ut. Har mye lengere hår nå..Dette er en stund siden rett etter at jeg hadde klippt det... Anonymous poster hash: 3c735...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Ja, og her er bilde (glemte å legge det ved hehe) Anonymous poster hash: 3c735...ac2 1
Djungelvrål Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Mitt er naturlig mørk blondt men farger det mellombrunt. Det er tynt, med masse fall og rekker til skuldrene. Burde vært kort fordi det er så tynt men liker ikke å ha kort hår......... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 ilouises98, on 05 Jul 2013 - 15:27, said: altfor tykt og brusete, jaja OMG, drømmehår! Mitt er nokså tynt, og kan være både bort i mot rett og med fall, alt ettersom hvordan jeg tørker det. Går jeg ut i regnet får jeg de aller fineste krøllene. Jeg har alltid farget eller stripet håret mitt, fordi jeg innbilte meg at hårfargen min var skikkelig kjedelig. Nå har jeg oppdaget at den egentlig er ganske fin, så jeg lar den være som den er: mellomblond, med bittelitt gyldent skjær i. Håret er friskere enn noen gang, selvfølgelig. Anonymous poster hash: e4117...d04 2
temolitus Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 OMG, drømmehår! Mitt er nokså tynt, og kan være både bort i mot rett og med fall, alt ettersom hvordan jeg tørker det. Går jeg ut i regnet får jeg de aller fineste krøllene. Jeg har alltid farget eller stripet håret mitt, fordi jeg innbilte meg at hårfargen min var skikkelig kjedelig. Nå har jeg oppdaget at den egentlig er ganske fin, så jeg lar den være som den er: mellomblond, med bittelitt gyldent skjær i. Håret er friskere enn noen gang, selvfølgelig. Anonymous poster hash: e4117...d04 Tusen takk !
Wonders Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 altfor tykt og brusete, jaja Det er såå fint jo. Det minner meg om prinsessens hår på Brave!!! 1
Gjest Teta Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 altfor tykt og brusete, jaja Håret ditt er helt nydelig!!!
temolitus Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Det er såå fint jo. Det minner meg om prinsessens hår på Brave!!! hahah, det kan diskuteres
Adele Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Før hadde jeg krøller fra toppen og ned. Etterhvert som håret har blitt lengre, har jeg fått både pappas og mammas hårstruktur. Pappa har rett, mamma har krøller. Nå er det rett til ca. kinnet, og krøllete etter det. Finner dessverre ingen bilder av det.
Binta Ba Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Ca sånn Edit: trykk på bildet for å se litt større versjon. Endret 5. juli 2013 av Binta Ba 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 altfor tykt og brusete, jaja wow, nydelig ! Er det sånn du har det til vanlig ? Anonymous poster hash: 07f92...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå