Gå til innhold

Finne gardiner som passer til denne sofaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje lilla hadde vært fint hvis du hadde gjennomført det i hele stuen med litt lilla pynt, puter osv. Syns grå og lilla er en fin kombinasjon. Trenger absolutt ikke å være knall.

Anonymous poster hash: 4817b...6fc
  • Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg ville valgt en farge som brøt litt med alt det sorte og det grå. Men det spørs litt på rommet. Er det et passe stort rom kan litt mønster gjøre seg. Men det kan bli veldig høylydt i et lite trangt rom. Men definitivt gått for en farge. Og latt fargen gå litt igjen i noen pynteputer og noen stearinlys, trenger ikke ha all pynt i samme farge. :)

Gjest småhjerte
Skrevet

Jeg synes lilla og grå sammen har blitt veldig standard. Har sett flere som har det. Synes forsåvidt fargene er fine sammen, men ønsker man noe litt mer "eget" ville jeg valgt en annen farge. Men dette er jo ditt valg og du vet hva som passer best hjemme hos deg.

Uansett hvilken farge du velger er det fint med puter i forskjellige nyanser i den fargen og gjerne med forskjellig type stoff og teksturer. Velger du lilla kan man ha et par mørkelilla med paljetter, noen duse lilla og noen sølvaktige i silke. Skaper litt mer "spenning".

Evt. kan gardiner med striper/mønster med forskjellige farger være noe. Da kan man få en fin tråd i rommet med å enten bare bruke ene fargen i gardinene, alle eller bytte ut innimellom.

Pynt trenger ikke å være i samme farge. Men man bør likevel ha en rød tråd i rommet.

Jeg synes forsåvidt disse fargene er fint til grått:

http://www.jotex.no/jotex/sammie-lengde-med-skjulte-stropper-2-pk/409685?N=1z141dpZ1z141lo&Ns=RankValue1|1&Nao=9 (den blå fargen i rute nr 2 nederst fra venstre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...