AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Er det sånn at man alltid bør påføre fuktighetskrem etter å ha renset huden om morgenen? Merker at huden strammer seg godt opp etter en runde med rensekrem, så derfor måtte jeg nesten bare spørre. Er det også virkelig nødvendig å rense både morgen OG kveld? Jeg har til nå bare brukt rensekrem om morgenen, og er for så vidt fornøyd med det. Hva tror dere? Anonymous poster hash: ce8cc...7ed
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Jeg renser mer om kvelden enn om morningen da jeg fjerner produktrester og sminke om kvelden, mens om morningen er det som regel bare fuktighetskrem og slikt som må vekk, så om huden ble skrubbet ganske godt kvelden før tar jeg ofte bare og går over med en bomullsdott med toner eller rensevann... Eller så vasker jeg bare med vann og en vaskeklut om jeg har det travelt. Vil si at rensevann er det beste om morningen da det går fort og ikke trengs å skylles vekk, men jeg tar som regel og gjør noe om morningen da jeg påførte produkter før jeg la meg kvelden før. Idk, jeg liker bare å preppe ansiktet mitt godt før jeg påfører fuktighetskrem og sminke. Da vet jeg i det minste at det ikke er noe som blokkerer porene før jeg starter i hvert fall. Hvis du er fornøyd med rutinen din og huden kjennes myk ut er det bare å fortsette som før, om huden derimot kjennes stram ut om morningen kan det kanskje være lurt å påføre fuktighetskrem eller et lett fuktighetsgivende serum, alt etter hvordan hudtypen din er og hvordan huden din reagerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå