Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Og samtidig klager over menn som sier at de ikke ville vært sammen med kvinner med små bryster Er det greit at man kaller dem hyklere ?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 den var ny for meg..... Anonymous poster hash: a6288...374
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Det har jeg aldri hørt.... Hvorfor skal brystene dine være mer viktig enn hjernen din? Med mindre du tenker med puppene, så har du et lite problem går jeg ut i fra ;-) Endret 5. juli 2013 av Svampebob1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Høyde for kvinner er nok viktigere enn det puppestørrelse er for menn, hører iallefall mye oftere at kvinner anser menn som er lavere enn dem uaktuelle som partnere på grunn av høyden. Anonymous poster hash: 69675...855 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Aldri hørt noen si/skrive det nå har jeg små pupper og er 180 høy, men hvis han ikke er mer enn 5 cm lavere går det bra for meg så lenge tiltrekningen er der og han er komfortabel med det. Om han da ikke ville hatt meg likevel pga mine små pupper, nei, da får jeg vente til jeg møter en som gjør det og vice versa med han ang høyden. Ærlig sak dette.Anonymous poster hash: ff1e6...219 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er bare 162cm selv, så de aller fleste mannfolk er alikevel høyere enn meg. Har jeg funnet en som var litt mindre og kjemien stemte så hadde jeg ikke valgt han vekk, men kanskje litt uvant ibegynnesen av at han hadde vært lavere enn meg. Men jeg er gift, så det er vel egentlig ikke et tama for meg. Men hadde jeg vært singel, så hadde jeg tenkt sånn.. Anonymous poster hash: b029b...d1a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er rundt 180 cm, og skal ærlig innrømme at jeg synes det er fint med menn som er på min egen høyde eller høyere... Men for tiden er jeg sammen med en som er ca 10 cm lavere enn meg, og det plager meg ikke i det hele tatt. Høyde er ikke en viktig faktor for meg, og jeg kunne ikke tenke meg å droppe noen jeg liker og er glad i fordi han ikke har min drømmehøyde. Anonymous poster hash: 5efed...c1f
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jeg liker hvordan dere totalt ignorerer den første delen av spørsmålet.
Anglofil Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hvis man har slike sterke preferanser må man selvsagt tåle at andre har det også, uavhengig av kjønn. Jeg kjenner lite til kvinner som ikke vil være med menn som lavere enn dem, jeg er ihvertfall ikke en av dem. Mvh Yvonne Endret 5. juli 2013 av Yvonne 1
la Flaca Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Bortsett fra at høyde er en atskillig mer synlig preferanse, så går det litt ut på det samme ja. Man må få lov til å foretrekke det ene fremfor det andre. Pupper/ høyde = omtrent samme greia men ikke helt.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er 162 og har alltid blitt tiltrukket av høye menn. Jeg vitset med at jeg hadde et minstekrav på 184, og fikk som reaksjon fra en mannlig bekjent at det var verre enn om en mann sa han ikke ville ha tykke damer - fordi høyden har man ingen kontroll over, mens tjukkaser kan slanke seg.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er 162 og har alltid blitt tiltrukket av høye menn. Jeg vitset med at jeg hadde et minstekrav på 184, og fikk som reaksjon fra en mannlig bekjent at det var verre enn om en mann sa han ikke ville ha tykke damer - fordi høyden har man ingen kontroll over, mens tjukkaser kan slanke seg. Vel, men det forandrer ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Ja, akkurat som de kvinner som klager over at noen menn tenner på store pupper, når de selv dumper menn grunnet pikkene deres.
oeas Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Finnes det virkelig kvinner som ikke dater menn som er kortere enn dem? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Preferanser er en ting, noe annet hva man gjør når det kommer til stykke. Jeg er 165 høy, og sa og mnte alltid at jeg ville ha en mann som var max 5 cm høyere enn meg, or de var best å danse med. Mine første forhold var også med menn på den høyden. Men han jeg endte opp å gifte meg med, er 195. Det er tross alt annet enn utseendet om betyr noe. TS, hvoror sammenligner du puppestørrlse med høyde? Det er mer relevant å sammenligne høyde med høyde. Her inne har jeg lest flere menn si at de ikke vil ha høye kvinner, enn kvinner si at de ikke vil ha lave menn. Puppestørrelse mot penisstørrelse er vel mer relevant, siden begge deler går på sex.Anonymous poster hash: 1813b...7a6 2
Gjest nicola Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 For meg (som også 90% av andre kvinner) er høyden viktig. At han er høyere enn meg gjør at jeg føler meg mer kvinnelig og anser han som mer mandig. Og bare kall meg overfladisk, men det er sant. Fra naturen av skal menn være store og større enn kvinner. Det er jo bare slik vi er laget, at vi tiltrekkes av en mann som fysisk sett er større og skal "beskytte" oss. Det blir helt helt feil for meg å være sammen med en lav mann. det bare.....går ikke! MEN har aldri hørt om en mann som ikke kan være sammen med en jente med små bryster? Den var ny...Er du TS tilfeldigvis en lav mann, som har lyst å igjen litt eller noe? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Finnes det virkelig kvinner som ikke dater menn som er kortere enn dem? Eh...Ja? De fleste gjør vel det. Anonymous poster hash: e04a2...7e4 1
oeas Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Eh...Ja? De fleste gjør vel det. Anonymous poster hash: e04a2...7e4 Tror ikke det er noe å "eh"-e for i det hele tatt. Jeg er en voksen mann, og har aldri vært ut for likende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå