AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hvis man inntar f.eks 500 kcal fra mat og trener bort rundt 200 kcal, vil det da blir som om du har fått i deg 300 kcal da? Eller er det ikke så enkelt som det? Jeg har bmi på rundt 17, men prøver å få den litt lavere. Jeg spiser rundt 500 kcal og går en del turer for å få forbrent litt av maten, men vekten står helt stille. Burde jeg ikke kunne gå ned i vekt når jeg så og si ikke spiser noen ting? Eller finnes det et punkt der vektnedgangen stopper og du rett og slett ikke kan gå ned mer?Anonymous poster hash: 75d89...89c
temolitus Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Du burde heller ta en tur til legen. Med 17 i BMI er du undervektig 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Hvis man inntar f.eks 500 kcal fra mat og trener bort rundt 200 kcal, vil det da blir som om du har fått i deg 300 kcal da? Eller er det ikke så enkelt som det? Jeg har bmi på rundt 17, men prøver å få den litt lavere. Jeg spiser rundt 500 kcal og går en del turer for å få forbrent litt av maten, men vekten står helt stille. Burde jeg ikke kunne gå ned i vekt når jeg så og si ikke spiser noen ting? Eller finnes det et punkt der vektnedgangen stopper og du rett og slett ikke kan gå ned mer?Anonymous poster hash: 75d89...89c Åh dette er noe av det teiteste jeg ser. Hvorfor vil du kroppen din så vondt?Anonymous poster hash: 562ee...7f7 2
Gjest Superwoman! Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Dette minner veldig om anoreksia. Rapportert.
Gjest Blomst83 Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Ts: Tråden er rapportert og blir garantert stengt.Og bra er det,men jeg vil gi det et råd før den stenges,og det er søk hjelp.En spiseforstyrrelse er ikke noe å tulle med. Det er et helvete på jord!
Gjest Superwoman! Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Ts: Tråden er rapportert og blir garantert stengt.Og bra er det,men jeg vil gi det et råd før den stenges,og det er søk hjelp.En spiseforstyrrelse er ikke noe å tulle med. Det er et helvete på jord! Signerer denne. 1
Sophie-Ann Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Kjære AB Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til http://www.iks.no/tilbud/"]IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen ...... Sophie-Ann, mod Endret 5. juli 2013 av Sophie-Ann
Anbefalte innlegg