Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man inntar f.eks 500 kcal fra mat og trener bort rundt 200 kcal, vil det da blir som om du har fått i deg 300 kcal da? Eller er det ikke så enkelt som det? Jeg har bmi på rundt 17, men prøver å få den litt lavere. Jeg spiser rundt 500 kcal og går en del turer for å få forbrent litt av maten, men vekten står helt stille. Burde jeg ikke kunne gå ned i vekt når jeg så og si ikke spiser noen ting? Eller finnes det et punkt der vektnedgangen stopper og du rett og slett ikke kan gå ned mer?

Anonymous poster hash: 75d89...89c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde heller ta en tur til legen. Med 17 i BMI er du undervektig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man inntar f.eks 500 kcal fra mat og trener bort rundt 200 kcal, vil det da blir som om du har fått i deg 300 kcal da? Eller er det ikke så enkelt som det? Jeg har bmi på rundt 17, men prøver å få den litt lavere. Jeg spiser rundt 500 kcal og går en del turer for å få forbrent litt av maten, men vekten står helt stille. Burde jeg ikke kunne gå ned i vekt når jeg så og si ikke spiser noen ting? Eller finnes det et punkt der vektnedgangen stopper og du rett og slett ikke kan gå ned mer?

Anonymous poster hash: 75d89...89c

Åh dette er noe av det teiteste jeg ser. Hvorfor vil du kroppen din så vondt?

Anonymous poster hash: 562ee...7f7

• Liker 2
Gjest Superwoman!
Skrevet

Dette minner veldig om anoreksia. Rapportert.

Gjest Blomst83
Skrevet

Ts: Tråden er rapportert og blir garantert stengt.Og bra er det,men jeg vil gi det et råd før den stenges,og det er søk hjelp.En spiseforstyrrelse er ikke noe å tulle med. Det er et helvete på jord!

Gjest Superwoman!
Skrevet

Ts: Tråden er rapportert og blir garantert stengt.Og bra er det,men jeg vil gi det et råd før den stenges,og det er søk hjelp.En spiseforstyrrelse er ikke noe å tulle med. Det er et helvete på jord!

Signerer denne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjære AB

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til http://www.iks.no/tilbud/"]IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen ...... Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...