Santflows Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Noen som vet hvor de selger sminke med magnetfeste slik at man kan feste det på en magnetpalette? Vet at ELF og MakeupMekka selger slikt, men jeg liker ikke ingrediensene som er i disse.
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Man kan kjøpe magneter og paletter på ebay eller andre nettsider og lage sine egne paletter, man trenger ikke forholde seg til enkeltmerker
Santflows Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Man kan kjøpe magneter og paletter på ebay eller andre nettsider og lage sine egne paletter, man trenger ikke forholde seg til enkeltmerker Takk for svar! Det skal jeg sjekke ut:) Endret 7. juli 2013 av Santflows
Jade Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Husk at magnet mot magnet ikke sitter så godt. Magnet sitter best mot magnetisk metall. Der finnes jo noen magnetiske klistremerker man kan sette på skyggene (istedet for magnet) for at de skal sitte godt på magnet. Vet Z-palette selger noe slikt. Hadde ikke MAC begynt med noe slikt også? Men sist jeg kjøpte skygge på MAC, så var det med magnet, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå