AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er bare SÅ drittlei av alle trådene unge uvitende mødre skriver her inne. De ønsker bare råd fra andre unge mødre som har akkurat samme problemer! Hva med å heller høre på lure damer som har ungått disse problemene? De som IKKE har lagt opp til at ungene får slike dumme uvaner? Dere er de samme som går igjen her inne, ikke vanskelig å se det. Samme nickene hele veien.... Om en av dere får et svar som faktisk er BRA og som kunne hjulpet dere kommer en av dere andre og støtter den som har problemet. Dere støtter opp om å gjøre akkurat e samme tingene som skapte problemet i utgangspunktet! Har man lest LITT inne her ser man det lett! Det det oftest ender med er at dere unge går i forsvar og ender hele greia med "ALLE BABYER ER FORSKJELLIGE". PUNKTUM! Så om de virkelig er SÅ forskjellige hvorfor i det heletatt spørre om noe i utgangspunktet? Dere vil ikke ha råd dere vil ha bekreftelse på at dere gjør alt rett og dere vil bli dullet med! PUNKTUM! Anonymous poster hash: 16d7f...1d8 13
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Å, hei, der er du igjen. Har du ingenting å gjøre en fredags formiddag? Gå ut å lek.Anonymous poster hash: f430b...146 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Kom med eksempler på viktige råd de ikke vil høre på da.Anonymous poster hash: 5c524...5e6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Regner med du er inspirert av Stinelin sin tråd? Ser du har skrevet der også. Flott hvis du kunne latt være å dra inn yndlingstemaet ditt i enhver diskusjon som handler om barn. Anonymous poster hash: c4324...1ba 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Hvilke tråder tenker du på? Jeg har irritert meg over noen her jeg og, men vet ikke hvor gamle trådstarterne er....Anonymous poster hash: 3e3f4...eac
Gjest celine Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Stått opp med det gale benet først i dag, Ab?
kalinka85 Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er bare SÅ drittlei av alle trådene unge uvitende mødre skriver her inne. De ønsker bare råd fra andre unge mødre som har akkurat samme problemer! Hva med å heller høre på lure damer som har ungått disse problemene? De som IKKE har lagt opp til at ungene får slike dumme uvaner? Dere er de samme som går igjen her inne, ikke vanskelig å se det. Samme nickene hele veien.... Om en av dere får et svar som faktisk er BRA og som kunne hjulpet dere kommer en av dere andre og støtter den som har problemet. Dere støtter opp om å gjøre akkurat e samme tingene som skapte problemet i utgangspunktet! Har man lest LITT inne her ser man det lett! Det det oftest ender med er at dere unge går i forsvar og ender hele greia med "ALLE BABYER ER FORSKJELLIGE". PUNKTUM! Så om de virkelig er SÅ forskjellige hvorfor i det heletatt spørre om noe i utgangspunktet? Dere vil ikke ha råd dere vil ha bekreftelse på at dere gjør alt rett og dere vil bli dullet med! PUNKTUM!Anonymous poster hash: 16d7f...1d8 Signerer innlegget til ts! Det nytter ikke å komme med råd, duller og daller man ikke så er man hjerteløs og driver hets, og krenker ts. Og moderatorer uten ryggrad går jo selvfølgelig inn å sletter alt som ikke roser disse opp i skyene. Og det må de vel, er vel unge mødre i perm som er overrepresentert på dette forumet, mister de dem blir det vel glissent av aktive brukere på kg. 5
Stinelin Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Jag må bare takke om jeg går under betegnelsen ung mor 7
Nerine_ Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Signerer innlegget til ts! Det nytter ikke å komme med råd, duller og daller man ikke så er man hjerteløs og driver hets, og krenker ts. Og moderatorer uten ryggrad går jo selvfølgelig inn å sletter alt som ikke roser disse opp i skyene. Og det må de vel, er vel unge mødre i perm som er overrepresentert på dette forumet, mister de dem blir det vel glissent av aktive brukere på kg. Hvis du er så bitter på forumet og moderatorene, hvorfor er du her da? 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Signerer TS og Kalinka85.Anonymous poster hash: 4f3fe...70c 2
kalinka85 Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Hvis du er så bitter på forumet og moderatorene, hvorfor er du her da? Greit å ha litt tidsfordriv når jeg ikke har bedre å gjøre, f.eks når jeg har dødtid på jobb. Sitter ihvertfall ikke på kg 24/7 som kan få inntrykk av at enkelte brukere gjør, hvis man ser litt rundt så ser man de samme går igjen.
Nerine_ Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Greit å ha litt tidsfordriv når jeg ikke har bedre å gjøre, f.eks når jeg har dødtid på jobb. Sitter ihvertfall ikke på kg 24/7 som kan få inntrykk av at enkelte brukere gjør, hvis man ser litt rundt så ser man de samme går igjen. Men det må jo være et utrolig dårlig tidsfordriv om det irriterer deg sånn? 4
Nerine_ Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er bare SÅ drittlei av alle trådene unge uvitende mødre skriver her inne. De ønsker bare råd fra andre unge mødre som har akkurat samme problemer! Hva med å heller høre på lure damer som har ungått disse problemene? De som IKKE har lagt opp til at ungene får slike dumme uvaner? Dere er de samme som går igjen her inne, ikke vanskelig å se det. Samme nickene hele veien.... Om en av dere får et svar som faktisk er BRA og som kunne hjulpet dere kommer en av dere andre og støtter den som har problemet. Dere støtter opp om å gjøre akkurat e samme tingene som skapte problemet i utgangspunktet! Har man lest LITT inne her ser man det lett! Det det oftest ender med er at dere unge går i forsvar og ender hele greia med "ALLE BABYER ER FORSKJELLIGE". PUNKTUM! Så om de virkelig er SÅ forskjellige hvorfor i det heletatt spørre om noe i utgangspunktet? Dere vil ikke ha råd dere vil ha bekreftelse på at dere gjør alt rett og dere vil bli dullet med! PUNKTUM! Anonymous poster hash: 16d7f...1d8 du får komme med ett råd da, hvordan får man en baby til å sovne om den kun roer seg på brystet eller når den blir bysset? 1
Tolly Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Dere, dette er forrige uke oppatt igjen. De som fulgte med da, vet veldig godt hva AB vil frem til. "Sovne selv, bla bla, lage seg problemer, rutiner fra dag én, bla bla bla". Gå og legg deg, ts, stå opp på rett fot og ta et oppgjør med det/den/de som egentlig plager deg. 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Men dere kommer jo ikke med råd! Dere bare bitcher om hvor dårlige vaner enkelte har lagt til seg. Det er ikke å gi råd, det er en observasjon. Dere kommer jo aldri med råd om hvordan man kan bryte disse vanene. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Kom med eksempler på viktige råd de ikke vil høre på da.Anonymous poster hash: 5c524...5e6 Her er eksempler på problemer dere har: - Ungen sovner med puppen i munnen.... Vi lure sier at det ikke er smart å venne ungen sin til det. Puppen er IKKE smokk. Dessuten får ikke ungen rapet etterpå og kan dermed få vondt i magen. Men ikke kom her og si det!!! Åneida! Å sovne med puppen er noe de utrygge spedbarna deres trenger! De trenger nærhet må vi skjønne! Kroppskontakt! At dere ikke ser at man kan gi ungen kroppskontakt UTEN å la den sove med puppen i munnen eller la ungen sovne på brystet er helt utrolig, MEN dere skjønner ikke det! - Ungen må trilles i vogn for å få sove. Veeeellllll, vi som har litt vett i huet har tankt at det kanskje ikke er et sjakktrekk å venne ungen til dette. Greit om ungen er syk eller noe, men vi tenker at vi heller legger ungen i seng/vugge og rugger den litt med en hånd på ryggen dersom den trenger litt bevegelse for å slå seg til ro. Kommer vi med det forslaget virker det selvsagt ikke på DERES superspesielle unge! Jeg har 100 eksempler til, men dårlig tid, får heller komme med fler senere, hvis ikke moderator sletter denne tråden siden den ikke er full av medynk og dill dalling! Anonymous poster hash: 16d7f...1d8 5
Tolly Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 du får komme med ett råd da, hvordan får man en baby til å sovne om den kun roer seg på brystet eller når den blir bysset? Nerine, det har ingen hensikt å begi seg inn på denne diskusjonen med denne AB. For hele greia er bare tull og det blir bare tull utav det. Og så får du usunn høy puls, stressreaksjoner og ufred i hverdagen din;) 3
Tolly Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Her er eksempler på problemer dere har: - Ungen sovner med puppen i munnen.... Vi lure sier at det ikke er smart å venne ungen sin til det. Puppen er IKKE smokk. Dessuten får ikke ungen rapet etterpå og kan dermed få vondt i magen. Men ikke kom her og si det!!! Åneida! Å sovne med puppen er noe de utrygge spedbarna deres trenger! De trenger nærhet må vi skjønne! Kroppskontakt! At dere ikke ser at man kan gi ungen kroppskontakt UTEN å la den sove med puppen i munnen eller la ungen sovne på brystet er helt utrolig, MEN dere skjønner ikke det! - Ungen må trilles i vogn for å få sove. Veeeellllll, vi som har litt vett i huet har tankt at det kanskje ikke er et sjakktrekk å venne ungen til dette. Greit om ungen er syk eller noe, men vi tenker at vi heller legger ungen i seng/vugge og rugger den litt med en hånd på ryggen dersom den trenger litt bevegelse for å slå seg til ro. Kommer vi med det forslaget virker det selvsagt ikke på DERES superspesielle unge! Jeg har 100 eksempler til, men dårlig tid, får heller komme med fler senere, hvis ikke moderator sletter denne tråden siden den ikke er full av medynk og dill dalling!Anonymous poster hash: 16d7f...1d8 KaBang!!!! Der landa poenget mitt! 1
Nerine_ Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Nerine, det har ingen hensikt å begi seg inn på denne diskusjonen med denne AB. For hele greia er bare tull og det blir bare tull utav det. Og så får du usunn høy puls, stressreaksjoner og ufred i hverdagen din;) Jo hvis denne brukeren utgir seg for å være så fantastisk lur, og har den perfekte oppskriften på hvordan man får en baby til å sovne av seg selv er jeg veldig interesert i å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå