Gå til innhold

HELSEAVTALEN

annchristin

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned Helseavtalen til gratis bruk i 7 dagerr, har hatt den i 3 dager nå.. Synes programmet fungerer bra, blir veldig bevisst på hva man putter i munnen... Så jeg tror jeg skal kjøpe programmet, det koster litt under 1000,-.. Vet at det finnes andre lignende programmer på markedet, også billigere tror jeg... Noen som har erfaringer??

"Virker" prgrammet, dvs har du gått ned i vekt som programmet sier hvis du har spist det som er "avtalt"? Alle erfaringer mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

sorry, det er HELSEVAKTEN jeg mener, det er den jeg har lastet ned... Ønsker erfaringer om denne og alle andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Helsevakten. Fungerer vel på omtrent samme måte som helseavtalen tror jeg. www.nutris.com (tror jeg) Følger mer med på hva jeg spiser, og tenker litt mer over det.

Kan ihvertfall anbefale helsevakten. Lett å fløge med på hva man spiser, og det er fint med "barnevakt" som sier ifra når jeg har spist for mye en dag! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
quote]

prøv somebody.no.... det kostar 399 for 3 mnd! og 600kr for eit år trur eg...

eg har somebody.. det er noko ala det samme som helsevaketn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats heller på Helsevakten. du trenger ikke pluss-versjonen, kjøp standard-versjonen til 500 kroner.

Ikke bare er programmet bra, men du får den på cd, og det betyr at du har den for alltid (ikke bare i 3 eller 6 mnd) og du kan bruke den på flere pc'er.. ta den med deg hvor du går :)

Blitt en smule avhengig av dette programmet jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned demo av hlsevakten pluss nå. Det virker genialt da! Spesielt for meg som må passe meg, og som prøver å gå ned litt i vekt! Prøve det i en uke da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har pluss versjonen. Er forferdelig avhengig :oops: Men som sagt, det er kjekt å kunne følge med på hva man putter i seg, og at maskinen sier ifra om du spiser for mye! Sett på lyd forresten, og tast inn et vannvittig antall glass brus eller noe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg elsker helsevakten! Anbefaler det til alle, også de som ikke vil slanke seg, det er en utmerket måte å følge med kostholdet og mosjonsvanene sine på!

Og det har et stort pluss i forhold til f.eks somebody-som lilleputt sa, du får det på cd, du kan ta det med og installere det overalt, og du trenger ikke være tilkoblet nettet for å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet det noen plasser på nett eller' date=' slik man slipper å kjøpe det tenker jeg :oops:[/quote']

Du må nok kjøpe det ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Annchristin, kanskje du burde forandre tittelen på innlegget fra "helseavtalen" til "helsevakten", slik at det ikke blir misvisende? Helseavtalen er nemlig et helt annet program..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...