AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Ei venninne av meg vil spleise meg med en kompis av henne og hennes type. Ikke akkurat nå siden jeg har litt å gjøre og vil finne ut hvem er jeg først! Men hun kom til å gjøre det en dag sa hun, og man må jo nesten le litt Merker jeg gleder meg allerede Anonymous poster hash: 90e2e...5d6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Lucky you. Er alltid koselig med venner, som også er interessert i ens eget behov og liv. Anonymous poster hash: f808c...05c 2
oliviastarbucks Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Det er jo bare å prøve! Funker det ikke så er det noe du kan le av i senere tid! Eller så blir det kanskje starten på et nytt eventyr. Hvem vet?
zse09 Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 (endret) For min del funker det ikke x 2! De blandet seg inn og ødela alt. Aldri igjen. Edit, høres veldig negativ ut, det kan jo ende godt!:-) snakk med venninnen din og "avtal" litt :-p Endret 5. juli 2013 av zse09
Urgalon Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Hver gang jeg hører om folk som skal spleise andre tenker jeg på Alan i Two and a half men. Funker relativt dårlig i den serien hvertfall 1
Inwe Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Hvorfor ikke bare hoppe i det? Man har ingenting å tape, i værste fall blir det bare en klein/morsom historie til senere.
Hecubaa Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Ikke leit etter deg sjøl for lenge da for plutselig har du gått glipp av god fisk
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Spleising pleier vel stort sett å fungere overraskende godt det.. ;p Hvis du og venninna de er litt sånn "samme type" og det samme gjelder for typen hennes og kompisen. Det trenger jo ikke å være så ille det akkurat? Anonymous poster hash: bd4ba...db7
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Har blitt spleiset på blind date av ei vennine for noen år siden. Ble ikke noe mer av det, men daten var veldig koselig den. For meg avhenger det av hvem som hadde gjort spleisingen. En eldre bekjent av meg forsøkte det samme, og jeg innså ganske fort at dette ikke var min type personlighetsmessig bare etter et par mailer. Så jeg tror nære venniner eller bekjente i egen alder er kanskje er det mest sikre mht å treffe rett person. Endret 6. juli 2013 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor ikke bare hoppe i det? Man har ingenting å tape, i værste fall blir det bare en klein/morsom historie til senere. Det er akkurat det jeg tenker :D HiAnonymous poster hash: 90e2e...5d6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Utifra hva hun fortalte virket han jo ganske grei og jeg har sett bilder av han. Han ser veldig ærlig og snill ut, og jeg tror jeg skal prøve en gang for å se Må jo ha det gøy og faktisk "kysse noen froker" før man finner den rette Spleising pleier vel stort sett å fungere overraskende godt det.. ;p Hvis du og venninna de er litt sånn "samme type" og det samme gjelder for typen hennes og kompisen. Det trenger jo ikke å være så ille det akkurat?Anonymous poster hash: bd4ba...db7 Anonymous poster hash: 90e2e...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå