AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Syns det kan bli litt too much hvis man har dongeribukse/skjørt til....har du noen tips? Anonymous poster hash: 43cec...a19
Gjest Naria Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Synes dongerijakke kan fungere i alle aldre. Personlig synes jeg ikke dongeri sammen med dongeri fungerer særlig bra, så har man på jeans bør man velge en annen jakke. Til sommerkjoler og slik synes jeg det kan være veldig fint. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Ts her Godt tips...er sikkert nydelig til sommerkjole:) det er vanskeligere å finne bukse til..Anonymous poster hash: 43cec...a19
Gjest Badabing Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er over 30 og bruker det. Bruker det til sommerkjoler, chinos og svarte jeans.
awesome. Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Enig med de over, syns ikke dongerijakke passer til en dongeribukse. Selv bruker jeg det til sommerkjoler og svarte jeans. Har som regel på meg svarte jeans, en kul tskjorte og dongerijakke over. Kanskje et fint skjerf til om det er kaldt ute.
Blådiamant Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Bruker den til sommerkjoler og bukser som ikke er dongeri.
Armitage Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Hvis man kombinerer dongeri med dongeri så skriker det 80tallet:P Men jeg synes det ikke er noen aldersgrense på det. Eneste jeg kan synes det burde være aldersgrense på er korte bootyshorts og miniskjørt. 2
HedvigR Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Synes det kan være fint til de aller fleste sommerkjoler, men særlig slike luftige, flagrende skjørt Og enig med alle som har sagt at det ikke er særlig fint med dongeribukse.
Gjest Blondie65 Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jeg har akkurat nå en sort domgerijakke. Denne bruker jeg til alt. En blå dongerijakke ville jeg følt større begrensninger med. Jeg synes imidlertid at også dette kan være pent men da må det være noe mer enn en t-skjorte eller singler under. Endret 7. juli 2013 av Blondie65
Gjest Crazycatlady Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Syns jeans på jeans er utrolig harry, så ville brukt det sammen med noe i et annet stoff. Ellers er det ikke noe aldersgrense på det. Har sett folk i alle aldre bruke det. Syns det er veldig fint til kjoler.
Wonders Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 jeg er 33 herlige sommere og bruker min olajakke når jeg synes blazer blir for stivt til det jeg ska være med på. Jakken er lyse blå. Og noen ganger har jeg hvit olabukse til...
Emelisse Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bruker dongerijakke når jeg synes skinnjakke blir i varmeste laget. Dog aldri, aldri til blå eller grå jeans.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Har brukt det til grå bukser(mørk grå) - jakken min er lyseblå(ikke supersteinvasket). Har sikkert syndet og brukt det til mørkeblå jeans og en gang jeg ikke har orket å finne noe annet Men har dog veldig lite harry stil, og bruker gjerne litt lange topper, så det blir ikke helt oppi hverandre. Jammen litt usikker på om jeg har brukt det sammen, gitt...... Men har mest sorte jeans/evt sort kjole som det blir brukt til. Synes det er helt greit til grå bukser, men igjen så bruker jeg gjerne en lang sort topp til så fargene "møter" hverandre aldri. Brukes når skinnjakke blir for varmt. Anonymous poster hash: aa773...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå