AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Inspirert av sex og singelliv, hva gjør du i et forhold som du helst ikke vil fortelle til kjæresten? Jeg pleier å: -bleke barten -vokse barten -hender jeg spiser ostepop -rive av løs hud under føttene Kommer sikkert på mer etterhvert! Anonymous poster hash: e70bb...f54
Missy1 Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor bleker du barten når du vokser den? Er ikke det litt tungvindt? 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor bleker du barten når du vokser den? Er ikke det litt tungvindt? Fordi jeg får så mørke hår frem til den er lang nok til å vokses Anonymous poster hash: e3d33...308
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 - spiser godteri -napper hår på tærne og rundt brystvortene (!) - sløver på sofaen. Anonymous poster hash: bbfe8...45c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Barberer meg bak på låra....Anonymous poster hash: d8559...c59
Gjest Murica Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Han har fått det for seg at jeg aldri ser på "chick flicks", og det gjorde jeg forsåvidt ikke heller når vi ble sammen, men i det siste så har jeg fått litt sansen for de. Så de ser jeg på i hemmelighet når han er på jobb 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Jeg napper øyenbryn noen ganger. Ikke så mye at det er synlig, men jeg fjerner noen hår på midten slik at jeg ikke får monorail og i blant noen få hår i endene. Men napper aldri så mye at jeg får noen unaturlig bue eller noe slikt. Anonymous poster hash: f350e...250
Gjest Lele Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 napper hår.. Fiser høylytt..Gidder ikke sminke meg (det er så deilig å la huden puste!).. Orker ikke rydde så mye..
Olive Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Jeg hører på skikkelig dårlig musikk og danser rundt i hele huset mens jeg synger. 1
Gwen Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Piller nese, legger brukt snus rett på bordet. Skjønnhetsmessig må jeg ikke gjøre noe utenom det vanlige, er vel heldig der, bank i bordet. 3
Gjest boblebrus Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 - Finner frem mp3-spilleren med guilty pleasure-musikk, skrur volumet på fullt og danser rundt - Fjerner hår der damer egentlig ikke skulle behøve det (har trolig pcos) - Spiller dataspill i flere timer fremfor å rydde/gjøre fornuftige ting - Trener til treningsvideoer i stua, han vet jeg gjør det altså, men jeg liker ikke at han ser på - Ser på sære dokumentarer (sånn "Sjokk-dok", "Jenta med tre ansikter" osv )
Wonders Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Etter dusj danser jeg som en galing til høy partymusikk i undertøyet og snackser på alt usundt innimellom har egen isboks jeg spiser av med spiseskje Går over gensere med nuppe-maskin og gjør dem pene igjen Egenpleie som neglelakk, faging av bryn og vipper... Lager kort og innbydelser. Pusser sko Vasker hus med høye heler og pysjamasbukse Endret 5. juli 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Klør meg i rompa, peller meg i nesa, fjerter og lukter på min egen fis. mmmm... Smells good! ;-) Anonymous poster hash: ff874...dd4 3
Gjest mulancholy Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 sjuler ingenting for han eg. alt eg kan gjere aleine kan eg gjere med han, utenom aa gaa paa do foran han liksom...
Wonders Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 oh oh glemte en ting, går over huden å klemmer hudormer om jeg finner noen... med denne kjøpte den hos Body Shop
Gjest Fluttershy Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Jeg tror jeg er en veldig udelikat kjæreste for jeg napper hår både her og der, fiser, raper og sløver på sofaen med nettbrettet når han er hjemme. Det eneste jeg ikke gjør med han i rommet(som jeg kommer på i farten) er å klemme kviser og gjøre nr to på do. Det vil jeg aller helst gjøre alene. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Inspirert av sex og singelliv, hva gjør du i et forhold som du helst ikke vil fortelle til kjæresten? Jeg pleier å: -bleke barten -vokse barten -hender jeg spiser ostepop -rive av løs hud under føttene Kommer sikkert på mer etterhvert! Anonymous poster hash: e70bb...f54 Hihi, litt søtt det med ostepoppen At jeg barberer leggene burde ikke komme som noe sjokk, men det at jeg barberer/napper vekk håret mellom øyenbrynene kan jeg nok holde for meg selv at dama hans egentlig har unibrow er litt komisk :DAnonymous poster hash: 63325...f76
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Piller nese, legger brukt snus rett på bordet. Skjønnhetsmessig må jeg ikke gjøre noe utenom det vanlige, er vel heldig der, bank i bordet. Haha samma her.Anonymous poster hash: 63325...f76
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Glemte forresten at jeg å barbere bort noen små svarte hår fra stortærne og litt oppå foten. Herregud jeg er egentlig ganske udigg Anonymous poster hash: 63325...f76
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Er på kg eksen visste om det, men jeg ville aldri innrømme det for ham Barbering/voksing av hår tenker jeg er sånt som er inneforstått, samme hvor på kroppen de er... Sikkert flere ting også - har det nok for eksempel periodevis mer rotete og møkkete hjemme enn han vet om. Anonymous poster hash: e3945...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå