AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 4 dager etter lønning, og jeg er totalt blakk! Noe har skjedd i banken som har gjort at disponibelt beløp har vært høyere enn bokført saldo, og kontoen har latt meg bruke penger jeg ikke har! Men ikke misforstå, jeg har ikke levd over evne, snarere tvert imot og betalt husleie på forhånd, hatt en time hos tannlegen og betalt ned på lån, og trodde deretter at jeg hadde ca 3000 igjen som skulle fordeles jevnt på resten av perioden. Men nei, de 300 er borte og kontoen står i minus! Slik det ser ut har en gammel avtalegiro gått igjennom og trukket de siste pengene, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kunne spurt foreldrene mine om råd, men de har nettopp hjulpet meg så mye da vaskemaskinen min streiket og jeg måtte kjøpe ny. Uff, er så fortvilet nå Anonymous poster hash: 96411...efa
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Dersom du har null og nada penger igjen er det vel ikke stort annet å gjøre enn å låne penger et sted. Helst hos familie eller venner, men dersom det er for flaut eller vanskelig kan du vurdere å få Mastercard. Bare husk å ha lav kreditt og ikke bruk det til annet enn nødstilfeller. Og betal før fristen så du slipper renter. Anonymous poster hash: dce7b...87e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Hvis du har dnb har dette stått inne på siden dems Anonymous poster hash: 4c931...bca
Adhara Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Bruk opp alt du har i skuffer og skap av mat, før du vurderer å låne penger ihvertfall
Gjest Skogkar Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Du kan tigge etter jobben? Det beste du gjør er vel å låne 1000 kroner av en god venn eller foreldrene dine. Så får du bare leve på posesuppe og havregryn i 20 dager. 1
Gjest Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Var den avtakegiroen noe du ikke skulle betalt? I så fall kan du be om å få pengene dine i retur. MasterCard for det absolutt nødvendige, lev sparsommelig. Sånn til senere så må du ganske enkelt følge bedre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå