AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Han har ikke betalt sin del av husleien på snart 1 år. Jeg må betale hele husleien alene, og hver gang jeg konfronterer han blir han rasende og kjefter og sier at han betaler alt han kan. Det eneste han bidrar med er å kjøpe mat for rundt 1000-2000 kr i mnd, mens jeg betaler resten av maten og husleien og strømmen og alle andre utgifter... Han har også vært ekstremt flink til å rydde og vaske det siste året - dårlig samvittighet? Jeg orker ikke mer, og har lyst til å kaste han ut nå. Leiligheten står i mitt navn. Forholdet vårt har kjølnet veldig fra min side, men han sitter å koser seg og det virker som om alt er helt greit - bortsett fra når jeg konfronterer han om at han ikke betaler sin del av utgiftene. Hva bør jeg gjøre? Jeg har måttet ta av sparepengene mine for å få endene til å møtes. Anonymous poster hash: a1520...929
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Uff, ja, det burde jeg gjort ... men samtidig får jeg så lett dårlig samvittighet. Han er veldig flink til å gi meg dårlig samvittighet, og så gråter han . Han nekter å flytte, og gjør alt for å bli .. mistenker at han har spart utrolig mye penger det siste året på min bekostning. Hvorfor gjør han sånn mot meg? Anonymous poster hash: a1520...929
Gjest Teta Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Uff, ja, det burde jeg gjort ... men samtidig får jeg så lett dårlig samvittighet. Han er veldig flink til å gi meg dårlig samvittighet, og så gråter han . Han nekter å flytte, og gjør alt for å bli .. mistenker at han har spart utrolig mye penger det siste året på min bekostning. Hvorfor gjør han sånn mot meg? Anonymous poster hash: a1520...929 Han burde ikke få lov å gi deg dårlig samvittighet når han oppfører seg slik! Du må gjennomskue han. Han gjør jo dette fordi det fungerer.... utrolig sleipt! Hvis du i tillegg mistenker at han har spart utrolig mye penger i skjul, så vil jeg oppfordre deg til og virkelig(!) stille spørsmålstegn ved om denne mannen er noe å spare på. Du kan ikke la deg bruke... for det er akkurat det han gjør.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Så jeg bør ha null dårlig samvittighet? Ønsker å få han ut iløpet av sommerferien...men han klikker i vinkel hver gang jeg konfronterer han. ..og etterpå blir han lei seg og gråter, og jeg må trøste han. Han er flink til å gi meg dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: a1520...929
tratrins Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Så jeg bør ha null dårlig samvittighet? Ønsker å få han ut iløpet av sommerferien...men han klikker i vinkel hver gang jeg konfronterer han. ..og etterpå blir han lei seg og gråter, og jeg må trøste han. Han er flink til å gi meg dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: a1520...929 Selvfølgelig klikker han i vinkel når du tar det opp - han står jo i fare for å bli hjemløs! Synes likevel du skal stå på kravene. Dere er kjærester og det er ikke synonymt med å drive med veldedighet. Signerer Teta: hadde kastet han ut for et år siden.
Gjest Teta Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Så jeg bør ha null dårlig samvittighet? Ønsker å få han ut iløpet av sommerferien...men han klikker i vinkel hver gang jeg konfronterer han. ..og etterpå blir han lei seg og gråter, og jeg må trøste han. Han er flink til å gi meg dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: a1520...929 Ovenfor en slik manipulativ person; NEI, du skal ikke ha dårlig samvittighet. Han spiller jo på samvittigheten din! Klikker når du konfronterer han, og sutrer og gråter etterpå, slik at du ikke skal kaste han ut! Jeg blir helt matt... Det er jo nesten terror det han styrer med hjemme hos deg. Du skriver også lenger opp her at han "nekter å flytte". Jeg vil råde deg til å komme deg ut av dette forholdet. Han har alt for stor makt over deg! Endret 5. juli 2013 av Teta
Gjest Cartman Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Dette er vell den offisielle Karl&Co tråden. Magda du får kaste han ut!
Gjest anonym Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Han har jo ikke respekt for deg. Sparer ved siden av, lever på deg. Når skal du våkne ts?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Vel, han virker ikke som noe å samle på. Men, jeg hadde neppe gått med på å betalt husleie uten å fått kjøpe meg inn. Sånn som det er nå så ville han kun betalt ned på ditt lån, uten å få noe igjen på en eventuell verdistigning.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Vel, han virker ikke som noe å samle på. Men, jeg hadde neppe gått med på å betalt husleie uten å fått kjøpe meg inn. Sånn som det er nå så ville han kun betalt ned på ditt lån, uten å få noe igjen på en eventuell verdistigning. TS sier at hun betaler husleie da. Ikke at hun eier leiligheten. Navnet hennes står dog på leiekontrakten. Anonymous poster hash: 6af10...728
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 TS sier at hun betaler husleie da. Ikke at hun eier leiligheten. Navnet hennes står dog på leiekontrakten. Anonymous poster hash: 6af10...728 Aaah, så i vinkel her, og er vant til at "husleie" blir brukt om "fellesutgifter i borettslag" også. My bad.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 han må du kaste ut døra. om du trenger støtte og hjelp til å få han ut få noen venner eller familie til å hjelpe deg så han ikke kan manipulere deg. du trenger bare 1 person som er på din side når du sier det. Anonymous poster hash: 69f0a...759
Gjest Miranda2011 Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Han har ikke betalt sin del av husleien på snart 1 år. Jeg må betale hele husleien alene, og hver gang jeg konfronterer han blir han rasende og kjefter og sier at han betaler alt han kan. Det eneste han bidrar med er å kjøpe mat for rundt 1000-2000 kr i mnd, mens jeg betaler resten av maten og husleien og strømmen og alle andre utgifter... Han har også vært ekstremt flink til å rydde og vaske det siste året - dårlig samvittighet? Jeg orker ikke mer, og har lyst til å kaste han ut nå. Leiligheten står i mitt navn. Forholdet vårt har kjølnet veldig fra min side, men han sitter å koser seg og det virker som om alt er helt greit - bortsett fra når jeg konfronterer han om at han ikke betaler sin del av utgiftene. Hva bør jeg gjøre? Jeg har måttet ta av sparepengene mine for å få endene til å møtes. Anonymous poster hash: a1520...929 Eier du leiligheten, betaler selvsagt du alene på lånet på den. Ellers skal han betale halvparten av strøm, tv, internett, mat, gjør han ikke det, så får du det best uten han.
sol87 Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Hvorfor betaler han ikke? Har han jobb? Hva sier han i så fall at pengene ellers går til? Det lukter litt luksusfellen her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå