Gå til innhold

Hvor kan jeg sjekke opp i Bergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er på sjekkern! (ikke desperat altså!). Og lurer på om noen vet om noen bra sjekkearenaer i Bergen?

Mange sier man kan møte folk hvor som helst, men jeg vil gjerne ha konkrete plasser.

Er det noen barer for eksempel? Eler generelt steder hvor det kan være lett å komme i kontakt med folk...:)

Anonymous poster hash: c449f...884
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel mer folkene det kommer ann på, har jeg intrykk av i hvertfall. men opplever oftere på plasser som baran, biskoppen, kontoret pingvinen osv (plasser med lav musikk) at folk kontakter hverandrer. letter å komme i prat på disse plassen kontra natt klubber med høy musikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Mange utesteder, de fleste går egentlig greit :) Dog, jeg ville holdt meg unna steder hvor folk går i store grupper. Utrolig stress å komme inn i dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teora

Kommer an på hvem du er som person; smak, alder, interesser etc. Eksempel: Jeg hadde nok aldri truffet noen av interesse på Metro - for andre er kanskje det det beste kjøttmarkedet. Garage var i hvertfall tidligere populært for sjekking, men kanskje ikke om du er ute etter en ung BI-student med dyre klær. Osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calibar. Klarer du ikke det der, så kan du like godt gå i kloster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor kan man bli sjekka opp da :sjenert: sånn for oss som ikke tør å ta initiativet selv? Må gjelde godt voksne også(sånn som meg :lete: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor kan man bli sjekka opp da :sjenert: sånn for oss som ikke tør å ta initiativet selv? Må gjelde godt voksne også(sånn som meg :lete: )

Fremdeles Calibar. Tonga er av og til et ok sted også, men det er generelt av og til. Folk går helst der i grupper. Ricks på søndager er også genialt. Bransjekveld og stas.

Ha også i bakhodet at de som går ut mandager og tirsdager går generelt ut for en eneste ting; å treffe andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt enig med Calibar. Aldri vært på sjekkern der, men det er bråkete og virker ikke så aktuelt å sjekke opp eller bli sjekket opp om du ikke vil bli det på dansegulvet - og der kan du glemme å få utvekslet mer enn noen korte rop.Det er vel noen greie sitteplasser oppe, men de er jo selvfølgelig alltid opptatt. :P

Onkel Lauritz er nok et veldig fint sted å dra ut sammen med noen du vil sjekke opp, hvis dere er en gruppe folk som skal ut. Det er ihvertfall et hyggelig sted om man er en gjeng som vil a mulighet til å prate. Men neppe et sted å treffe noen nye. Både Ricks, Bocca og Kontoret har generelt en del mennesker som ikke er under 25. Tonga er definitivt et gruppested, ja.

Endret av guttemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått på Ujevnt eller Garage. Stå eller sitt ved baren, så kommer du ganske sikkert i snakk med noen. ...men det kommer jo an på hvilken type kvinner/menn du liker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nettet. Alle jeg har møtt eller blitt kjent med enten i Bergen eller andre plasser har jeg blitt kjent med gjennom nettet.

Anonymous poster hash: 5ec9a...ef8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Kan ikke si at jeg synes byn er det beste stedet A treffe noen egentlig. NA har jeg egentlig holdt meg til en de siste mAnedene, men jeg har gAtt ut og hatt det gOy for det om. I lOpet av 3 mAneder kom jeg i snakk med 3 stykker pA byn som var min type jente.

Tror det gjelder A lete pA de riktige stedene. Hvis man fOrst skal ut pA byn er det kanskje lurt A gA et sted hvor man treffer folk i samme mAlgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JakeGreen

Abonnerer på denne.

De uteplassene jeg er kjent med i Bergen er Tonga, Lille og Calibar.

Tonga var morsomt, men usikker på om det er den enkleste plassen å møte nye mennesker.

Lille var interessant. Kom i prat med flere der. Drar nok tilbake dit en dag.

Calibar var mer slitsomt, men greit nok. Ikke helt min type plass, selv om jeg hadde draget der også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med andre steder enn utesteder? Tidligere i sommer ble jeg sjekket opp på toppen av stoltzen.

Dessverre var han ikke min type, men nå må jeg innrømme at jeg kikker litt ekstra på alle de sporty guttene jeg møter på bergens vakre fjell :fnise: Det hadde vært så fint å møte drømme fyren der, spesielt siden jeg er veldig tiltrukket av spreke menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Abonnerer på denne.

De uteplassene jeg er kjent med i Bergen er Tonga, Lille og Calibar.

Tonga var morsomt, men usikker på om det er den enkleste plassen å møte nye mennesker.

Lille var interessant. Kom i prat med flere der. Drar nok tilbake dit en dag.

Calibar var mer slitsomt, men greit nok. Ikke helt min type plass, selv om jeg hadde draget der også.

Der holder de største harrytassene til på, UGH.

Jeg foretrekker egentlig Kontoret, litt mer rolige, voksne menn. Men det er så intimt der, vanskelig å gjemme seg føler jeg.

Husk at menn liker litt utfordrende klær. Sukk.

Anonymous poster hash: bdb0f...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest JakeGreen

Der holder de største harrytassene til på, UGH.

Mindre konkurranse for meg da (selv om det er godt mulig jeg havner i kategorien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes utestedene i Bergen er skumle, jeg... :sjenert:

Jeg skal på byfjellet i morgen, hvis noen vil snakke med meg!! :danse: Jeg er forøvrig ikke desperat, bare veldig, veldig ensom :(

Anonymous poster hash: ee055...13b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes utestedene i Bergen er skumle, jeg... :sjenert:

Jeg skal på byfjellet i morgen, hvis noen vil snakke med meg!! :danse: Jeg er forøvrig ikke desperat, bare veldig, veldig ensom :(

Hvilket?

Anonymous poster hash: 55952...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilket?

Anonymous poster hash: 55952...748

Fløyfjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...