Nettinettet Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hva er det mest ubehagelige du har opplevd på en nettdatingside? Eller på en date via en nettdatingside? Jeg spør fordi jeg for det meste har møtt hyggelige mennesker og får hyggelige mailer, mens så mange andre forteller om mest ekle mailer og dater med folk som er forferdelige!
Mr.Omg Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Det var en jente på Sukker som sendte meg en melding hvor hun skrev "Du er søt " ikke noe mer. Jeg var ikke interessert i å bli kjent med henne, så jeg takket bare for komplimentet. Uka etter sendte hun enda en melding der det sto "du er kjekk <3 ", og uka etter det igjen en melding med en hel haug av hjerter! Jeg var fortsatt ikke interessert i å bli kjent med henne, da hun til slutt sendte meg en laaaaaaaang melding hvor hun la ut om hvor fælt livet hennes var og hvor fæl hun følte seg osv osv osv... Synd på henne, men det ble litt mye på en gang... Det var veldig ubehagelig 2
Nettinettet Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2013 Det var en jente på Sukker som sendte meg en melding hvor hun skrev "Du er søt " ikke noe mer. Jeg var ikke interessert i å bli kjent med henne, så jeg takket bare for komplimentet. Uka etter sendte hun enda en melding der det sto "du er kjekk <3 ", og uka etter det igjen en melding med en hel haug av hjerter! Jeg var fortsatt ikke interessert i å bli kjent med henne, da hun til slutt sendte meg en laaaaaaaang melding hvor hun la ut om hvor fælt livet hennes var og hvor fæl hun følte seg osv osv osv... Synd på henne, men det ble litt mye på en gang... Det var veldig ubehagelig Ja noen sånne har jeg også fått. Trist at det finnes mennesker der ute som ikke har det bra med seg selv, men enda tristere når de ikke vil gjøre noe med det. Jeg hadde en som jeg sa burde gått til psykolog, men han ville heller sutre og synes synd på seg selv og skylde på hvor fæl verden var. Så da har jeg jo egentlig fått noe som er ubehagelig jeg også.. men mest trist.. 3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Mange menn som sendte mail og fortalte at de hadde sett meg et eller annet sted; på treningssenteret, på handlesenteret, i byen, på kaffebaren og sånt. En fra en annen by sendte mail og fortalte at han hadde sett meg i den byen han bor. Det som skremte meg, var at jeg er SÅ lett gjenkjennelig. (Jeg har ikke grønt hår.) En av de som fortalte at han hadde sett meg på treningssenteret var ganske ubehagelig. Litt stalkete og fortalte hver eneste gang han hadde sett meg. Uten bilde i profilen. Urk.
Nettinettet Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2013 Litt stalkete og fortalte hver eneste gang han hadde sett meg. Uten bilde i profilen. Urk. Æsj den er litt ekkel, men samtidig så har jeg en fan av bloggen min som er litt sånn.. men jeg har jo valgt å være offentlig selv så jeg må jo regne med det.. litt anderledes med en nettdatingprofil synes jeg.. og spes når han ikke har bilde selv.. 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Fikk en helvetes utskjelling temmelig tidlig på Sukker. Fikk høre jeg hadde problemfokus og at jeg lesset problemene mine over på henne (jeg spurte henne litt om ting og tang siden jeg sleit med svar på meldinger der). Lærdommen var at det er utrolig mange kyniske og bitre mennesker der.. og at man må trå litt mer forsiktig ;-). 3
Clevion Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Det var en jente på Sukker som sendte meg en melding hvor hun skrev "Du er søt " ikke noe mer. Jeg var ikke interessert i å bli kjent med henne, så jeg takket bare for komplimentet. Uka etter sendte hun enda en melding der det sto "du er kjekk <3 ", og uka etter det igjen en melding med en hel haug av hjerter! Jeg var fortsatt ikke interessert i å bli kjent med henne, da hun til slutt sendte meg en laaaaaaaang melding hvor hun la ut om hvor fælt livet hennes var og hvor fæl hun følte seg osv osv osv... Synd på henne, men det ble litt mye på en gang... Det var veldig ubehagelig Jeg har fått en sånn også, ikke den laaange siste, men først den "Du er søt" også har jeg bare takka for komplimentet, også en ukes tid senere så kommer det enda en litt mer detaljert om hvor "fin" jeg er, også har det blitt stille i en måneds tid, også kommer det enda et par :s 1
Ferny Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Nja. Helt i starten på sukker tenkte jeg det var greit å svare folk, selv om det ville bli et nei fra meg. Han første var uansett uaktuell, så jeg skrev at jeg egentlig var på utkikk etter en mann i min egen by (selv om det ikke var hovedgrunnen). Da fikk jeg seriøst en helsides mail om idiotiske jenter som ikke gidder å date menn som bor lengre enn en trikketur unna mens de kan dra på ferieturer til andre siden av verden "på gøy". Men kjærligheten - nei, den vil de ikke rikke på seg for å oppnå. Seriøst - det var fem avsnitt. Kunne jo sagt at jeg syntes han var lite attrativ og for gammel også, lite felles interesser og ganske "harry". Men trodde det med avstand ville være greiere å høre. Men neida. Så bare sluttet å svare folk jeg ikke ville melde med jeg. Men da fikk jeg masse drittmail om at jeg var overlegen og at det stod at jeg aldri svarte på meldinger. Noe som IKKE VAR SANT. Jeg sendte til og med mail til gutter jeg likte. Sukker var bare dritt og mye pes. Gadd ikke være der inne noe lenge. Masse sure folk som kjefter på folk de ikke kjenner engang. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Har et inntrykk av at det er en del folk som kanskje burde jobbe litt med seg selv før de blir medlem på sukker, noe i gata "du må elske deg selv først før du kan elske andre". Ikke helt sånn svart-hvitt da, men du bør forvente å bli avvist og lære deg å tåle det uten å bli altfor bitter. Har av og til skrevet med folk, og så har det hendt jeg har vært ute å reist i forbindelse med jobben, noe jeg har gitt klar beskjed om. Og så hender det da at jeg ikke klarer å la være å lese meldingene selv om jeg er borte, og at jeg da (som jeg har skrevet svart på blått/lilla) kan bruke tid på å svare selv om jeg leser meldingene, kanskje må jeg komme meg inn på hotellet er lignende for å sette meg ned å skrive et ordentlig svar. Men det er det mange som ikke takler, og skriver lange aggressive meldinger om f.eks "du trenger ikke leke kostbar", "jaja, så pen var du jo ikke", "du trenger ikke leke med meg" osv. Når det da kommer før jeg får skrevet det svaret, så tenker jeg jo at det kanskje var like greit... Anonymous poster hash: 535bf...7fc 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 jeg har aldri fått slike meldinger. jeg er overrasket over hvordan folk kan oppføre seg tror de virkelig folk vil ha de etter en slik melding.... akkurat som " ja når du sier det så ser jeg jo sjarmen med deg" Anonymous poster hash: 3957e...b5f 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 jeg har aldri fått slike meldinger. jeg er overrasket over hvordan folk kan oppføre seg tror de virkelig folk vil ha de etter en slik melding.... akkurat som " ja når du sier det så ser jeg jo sjarmen med deg" Anonymous poster hash: 3957e...b5f Hehe. De prøver vel å komme med et siste stikk da, hvis selvtilliten deres får seg et knekk, så ikke fader om noen andre skal tro de er noe Anonymous poster hash: 535bf...7fc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Det var en som kontaktet meg, og ganske passivt-aggressivt påpekte at jeg hadde masse urimelige krav i profilen min (noe jeg ikke hadde, jeg hadde nevnt noen positive egenskaper jeg faktisk trenger at en mann har om jeg skal kunne føle meg trygg, få respekt for ham og bli tiltrukket). Men meldingen var egentlig ikke så aller verst, og mannen så forholdsvis normal ut. Uansett, da jeg ikke hadde svart innen noen timer, fikk jeg en helsikes reprimande om bortskjemte sukker-kjerringer - hilsen en "gammel jomfru". Kjempeattraktivt! Jeg svarte tilbake at det kanskje var litt rart å skjelle ut ukjente personer på det grunnlaget, og blokkerte ham. Da fikk jeg en ny sint melding fra en annen profil han hadde. Idiot. Jeg har også sett at han er aktiv i forumet på sukker. Også var det en som ble innmari pågående etter noen få mailer fram og tilbake. I tillegg til å være veldig intens, spurte han flere ganger om de samme tingene, selv om jeg hadde svart på dem. Da jeg ikke svarte på et par dager kokte han opp masse historier om hva årsakene kunne være... som om man har plikt til å være pålogget og klar til å svare hele tiden. Endte med at jeg blokkerte hele fyren, og var glad jeg ikke rakk å møte ham før han ble så pågående... Kjæresten min fortalte om ei han hadde skrevet med en periode før han ble sammen med eksen - som hadde funnet jobb-nummeret hans, ringt ham på jobb, stadig tatt kontakt osv. Da han ble sammen med eksen hadde hun (altså eksen) blitt oppringt av denne dama som påsto fyren hadde et forhold på si... og de hadde ikke møtt hverandre en gang, og dette var jo noe som hadde skjedd før de ble sammen... Noen legger kanskje litt vel mye i kontakt via nettet. Ellers har jeg vel vært teit selv noen ganger, kommet så langt som til å nesten avtale date, og så trukket meg uten å si fra på en ordentlig måte. Anonymous poster hash: 86676...0e2
Ferny Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Har et inntrykk av at det er en del folk som kanskje burde jobbe litt med seg selv før de blir medlem på sukker, noe i gata "du må elske deg selv først før du kan elske andre". Ikke helt sånn svart-hvitt da, men du bør forvente å bli avvist og lære deg å tåle det uten å bli altfor bitter. Har av og til skrevet med folk, og så har det hendt jeg har vært ute å reist i forbindelse med jobben, noe jeg har gitt klar beskjed om. Og så hender det da at jeg ikke klarer å la være å lese meldingene selv om jeg er borte, og at jeg da (som jeg har skrevet svart på blått/lilla) kan bruke tid på å svare selv om jeg leser meldingene, kanskje må jeg komme meg inn på hotellet er lignende for å sette meg ned å skrive et ordentlig svar. Men det er det mange som ikke takler, og skriver lange aggressive meldinger om f.eks "du trenger ikke leke kostbar", "jaja, så pen var du jo ikke", "du trenger ikke leke med meg" osv. Når det da kommer før jeg får skrevet det svaret, så tenker jeg jo at det kanskje var like greit...Anonymous poster hash: 535bf...7fc Haha. Ja - morsomt med sånne menn. Jeg opplevde at en (ganske kjekk (utseendemessig)) fyr tok kontakt - meldet litt, men han tok ikke humoren min, og virket ganske kjip. Så jeg sa at han ikke var min type. Han virket i tillegg overlegen og høy på seg selv, til tross for at han kontaktet meg først (hvor er logikken??). Da skrev han noe om at jeg var teit som "lekte klovn" på bildene mine, og så blokkerte han meg. Da tenkte jeg bare - OK, hvis du synes jeg fremstår som en klovn på bildene mine (hadde et der jeg hoppet på ski, og et der jeg geipet tror jeg), HVORFOR TOK DU KONTAKT I UTGANSPUNKTET??!!! Mye rare folk. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Fra min tid med internettdating; Opplevd flere ganger at menn kun ser på bildene og ikke leser teksten. Et flertall av disse er kun ute etter sex, og flertallet av de igjen takler ikke å få avslag og blir skikkelig frekke. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har blitt kalt hore Eldre menn som vil leke eller ha meg med på ferie, når jeg svarer med at jeg ikke er interessert i å date en fyr som er eldre/på alder med min mor, så spør de om hu er singel.... Intense menn som klikker i vinkel om du ikke svarer innen 5min etter at de har sendt pm er også slitsomme. ''Du har vel ikke tid til meg du''. Eh... Jeg har ikke tid til å sitte å svare deg 24/7, nei. Er også skeptisk til menn som vil møtes etter 5meldinger fordi de har truffet ''sjelevennen''. Hater ''sweet talkere'' og ''playere''. Mannfolk med relativt sære fetisjer ( i allefall for sært for meg ). Tråkke på modelfly i høye heler o.l Anonymous poster hash: 56483...255 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Tråkke på modelfly i høye heler o.l Anonymous poster hash: 56483...255 Seriøst?Anonymous poster hash: 535bf...7fc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Ikke direkte ubehagelig, men irriterende. Har skrevet med menn som har foreslått date, og så dagen før eller samme dagen avlyser de. Så hører man ikke noe mer på noen dager før de igjen vil på date. Og avlyser igjen osv. Etterhvert har jeg begynt å blokkere slike, men skjønner ikke poenget. Irriterende å sette av tid til date og så backer de stadig ut. Anonymous poster hash: 535bb...457
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Seriøst?Anonymous poster hash: 535bf...7fc Dessverre... Noen er så desperate at de tilbyr betaling Anonymous poster hash: 56483...255
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 En kompis av meg opplevde at daten begynte å grine over eksen sin. Sjarmerende... Når jeg hører historiene deres så burde folk kanskje begynne å skjønne hvorfor de ikke burde bruke energi på nettdating. Ikke rart folk ikke finner en seriøs partner når andre enten har kjæreste, bare er ute etter sex eller har seriøse problemer. Anonymous poster hash: efab3...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå