Gå til innhold

Hva skjer med at gutter elsker bæsjehumor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ALLTID, de guttene jeg dater osv er så sykt glad i rompe og bæsjehumor. Snakker om å drite og dritt og toaletter og rumpebavianer og masse sånt. Jeg blir så kvalm! Og de tror det skal være morsomt, at jeg skal le av det!
Har alltid hatet alt som har med bæsj å gjøre. Voks opp?? Jeg svarer alltid "æsj...." men de bare ler av det. Skjønner ikke gutter at jenter synes det er kvalmt og turn-off? Dere skal liksom imponere jenta, og det hjelper lite på å snakke om dritt. Serriøst jeg blir irritert!!!!!!!! Hvem tror de at jeg er siden de må prate dritt med meg, hæh??

Hilsen sinnajente

Anonymous poster hash: 73618...61b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, gjør de det? Tror du har datet feil gutter.

Hvor gamle er disse guttene?

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

ALLTID, de guttene jeg dater osv er så sykt glad i rompe og bæsjehumor. Snakker om å drite og dritt og toaletter og rumpebavianer og masse sånt. Jeg blir så kvalm! Og de tror det skal være morsomt, at jeg skal le av det!

Har alltid hatet alt som har med bæsj å gjøre. Voks opp?? Jeg svarer alltid "æsj...." men de bare ler av det. Skjønner ikke gutter at jenter synes det er kvalmt og turn-off? Dere skal liksom imponere jenta, og det hjelper lite på å snakke om dritt. Serriøst jeg blir irritert!!!!!!!! Hvem tror de at jeg er siden de må prate dritt med meg, hæh??

Hilsen sinnajente

Herregud blir du sint pga bæsjehumor. Fiser daten din, så tar du vell fram kjøttøksa og gir ham en lærepenge? Dette blir for dumt. Personlig blir jeg sint hvis jeg brenner meg på stekeplata eller hvis et naut bruker 20 min på å betale på kiwi. At andre mennesker har teit humør driter jeg lang fart i.

Skrevet

Hilsen sinnajente

Jeg har aldri vært særlig begeistret for den type humor selv. Men i motsetning til deg, klarer jeg å overse det. Det er bare å klarte ned fra pidestallen din, først som sist, og aksepter at det går an å ha en simplere, mer folkelig, humor, uten at det er noe galt med dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra hvordan du skriver (det er overhodet ikke vondt ment) forstår jeg deg som ganske ung. Det går nok over med alderen. Jeg antar også at de neppe er fremtidige leger eller advokater, de guttene her, litt avhengig av alder. Og det er det selvsagt greit at de ikke er, men det er jo ikke helt tilfeldig hvem som synes bæsj er artig.

Men det er i hvert fall ikke noe gutter flest holder på med. Kanskje frem til vi er åtte-ti år, men ikke lenger. Selv har jeg aldri forstått hvorfor det er morsomt, og heller ikke kompiser av meg har hatt sånn humor. Og når de ikke fleiper om sånt til meg, gjør de det garantert ikke overfor damer heller.

Du får enten vente til disse gutta blir voksne eller sikte deg inn på litt mer oppegående folk.

Anonymous poster hash: 4fa94...f07

• Liker 1
Gjest GirlonGirl
Skrevet

Herregud blir du sint pga bæsjehumor. Fiser daten din, så tar du vell fram kjøttøksa og gir ham en lærepenge? Dette blir for dumt. Personlig blir jeg sint hvis jeg brenner meg på stekeplata eller hvis et naut bruker 20 min på å betale på kiwi. At andre mennesker har teit humør driter jeg lang fart i.

Alle vet du driter uansett, Cartman.

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Alle vet du driter uansett, Cartman.

Alle driter eller er du en av de som sultestreiker og derfor ikke har behov for å drite?

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig... altså gutter syns kanskje det er hilarious, men jeg syns ikke det var en bra spøk da en kompis satte på en video jeg bare MÅTTE se, og som han lovet ikke var ekkel, og så viste det seg for å være Two Girls One Cup. Tusen takk for den liksom. Det har gått flere år, og jeg har enda ikke fortrengt de forferdelige bildene.

Anonymous poster hash: acf0b...6f3
  • Liker 1
Gjest GirlonGirl
Skrevet

Alle driter eller er du en av de som sultestreiker og derfor ikke har behov for å drite?

Men du driter ekstra mye fordi du er feit.

Gjest Cartman
Skrevet

Men du driter ekstra mye fordi du er feit.

Im just big boned :( Where is my mobility scooter :(

Gjest Cartman
Skrevet

Helt enig... altså gutter syns kanskje det er hilarious, men jeg syns ikke det var en bra spøk da en kompis satte på en video jeg bare MÅTTE se, og som han lovet ikke var ekkel, og så viste det seg for å være Two Girls One Cup. Tusen takk for den liksom. Det har gått flere år, og jeg har enda ikke fortrengt de forferdelige bildene.

Anonymous poster hash: acf0b...6f3

Buhu. Two Girls One Cup er ikke noe fæl. Hostel er skummel. Det er ikke så digg å se folk bli torturert med drill, motorsag, propanbrenner etc. Bæsjehumor på den annen side er jo bare teit, men no harm done. Skjønner ikke hva som skjer med nordmenn fortida. Syting har jo blitt den nye nasjonalsporten.

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Im just big boned :( Where is my mobility scooter :(

I've always thought you're kinda cute <3

Gjest Cartman
Skrevet

I've always thought you're kinda cute <3

Honey boo boos mom <3

Gjest GirlonGirl
Skrevet (endret)

Honey boo boos mom <3

That's just the.... sweetest thing anyone has ever said to me <3

Endret av GirlonGirl
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg svarer alltid "æsj...." men de bare ler av det. Skjønner ikke gutter at jenter synes det er kvalmt og turn-off?

Jammen skjønner du ikke at det er det som gjør det så morsomt! ;-)

Dere skal liksom imponere jenta, og det hjelper lite på å snakke om dritt.

Hvis du ikke tar deg selv så fryktelig høytidelig, så får du nok noen gutter som prøver å imponere deg i stedet for at de erter deg ved å snakke om tiss og bæsj ;-).

AnonymBruker
Skrevet

Når treffer bæsjen viften?

Bæsjehumor KAN være morsomt, men det er 9 av 10 tilfeller ikke.
Og jeg synes det vitner om umodenhet, barnslighet og lite utviklede sosiale antenner.

Hadde en potensiell kandidat vært veldig ivrig på dette området hadde det nok vært en dealbreaker.

Anonymous poster hash: 877f6...3ec
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...