Gå til innhold

Verdens beste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke synd på Oss andre voksne som må betale hele bryllupet selv. Det blir helt feil tilnærming.

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, men jeg er sikker på at jeg hadde sett på det som en utrolig gave uansett om det var penger, bidrag til festen eller reise. Man avviser ikke slike ting heller.

vi har nå diskutert det her, og kommet til at vi takker ja. Det er mange som får dekket alt av foreldrene sine, og med det forholdet jeg har til vedkommende så blir det ikke ulikt.

Det er en ufattelig flott gave å det er heller ikke slik at vedkommende må låne penger for å betale. Da hadde jeg ALDRI tatt i mot.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Godt dere har funnet ut det som passer for dere! Det er helt sikkert noe vedkommende har tenkt på, og ønsket lenge. :-)

vi har nå diskutert det her, og kommet til at vi takker ja. Det er mange som får dekket alt av foreldrene sine, og med det forholdet jeg har til vedkommende så blir det ikke ulikt.

Det er en ufattelig flott gave å det er heller ikke slik at vedkommende må låne penger for å betale. Da hadde jeg ALDRI tatt i mot.

Skrevet

Så bra! Det er bare å være takknemlige og glade over å få en så flott gave av en som står dere nær, og han/hun er sikkert glad for å få lov til å bidra. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vokst med lite penger og har alltid måtte klart meg selv både praktisk og økonomisk. For meg hadde det vært veldig ubehagelig å motta en sånn gave. Hadde rett og slett sagt at jeg ikke hadde sovet godt om natta hvis noen brukte så mye penger på meg.

Anonymous poster hash: 4cb2d...3b0
  • Liker 1
Skrevet

å si nei er egentlig ikke et alternativ, vi fikk valget enten bryllupsreise all inklusive (det. Blir like dyrt som festen å vel så det) eller mat og drikke dekket. Å takke nei sårer personen tror jeg. Jeg er det nærmeste personen kommer en datter

Skjønner. Da er det bare å takke pent og ta i mot.

Skrevet

Godt det ikke er deg da;)

Jeg er vokst med lite penger og har alltid måtte klart meg selv både praktisk og økonomisk. For meg hadde det vært veldig ubehagelig å motta en sånn gave. Hadde rett og slett sagt at jeg ikke hadde sovet godt om natta hvis noen brukte så mye penger på meg.

Anonymous poster hash: 4cb2d...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...