Gå til innhold

Gratis flyttekasser?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å flytte i seg selv er dyrt nok, så jeg lurte på om dere har noen tips til steder det det evt. er gratis eller billig?! ☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på matbutikken i nærheten og spør om de har noen banankasser du kan få. Gjenta det på flere matbutikker til du har nok

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her setter Menybutikken ut banankasser sånn at man fritt kan ta de. Spør på butikken. Banankasser er i mine øyne noen av de beste flyttekassene.

Sjekk ut finn.no også. Det er flere som gir bort flyttekasser.

Anonymous poster hash: 1a0d5...b68
  • Liker 1
Skrevet

Inx & anonymbruker: jeg skal prøve matbutikkene i nærheten og kanskje på Elkjøp og sånn! :-D

Anonymbruker: har prøvd finn.no, men det er ingen i nærheten eller som vi kommer til å kjøre forbi i nærmeste fremtid :( men takk for den uansett, veldig mange store og fine!

Skrevet

Jeg kjøpte for 5kr kassen på FINN

AnonymBruker
Skrevet

Har du en del tunge ting så sjekk hos polet, de har sterke esker som ikke rommer for mye, passer bra til f.eks. bøker.

Anonymous poster hash: 3bf15...ec0
AnonymBruker
Skrevet

Vi har god erfaring med STORE matbutikker, slik som Coop Obs. Der har de hele lager som man kan gå og forsyne seg av. På matbutikkene i nærheten av oss er det så mange studenter som bor, de flytter hele tiden, så det er sjelden kasser å få tak i.

Anonymous poster hash: 4f2d8...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...