AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hei Jeg kommer titt og ofte i kontakt med menn jeg har mye til felles med, og som jeg får god "kjemi" med. Jeg skriver "kjemi" fordi man kan få en god tone på nett, men samtidig kræsje helt om man møtes i virkeligheten. Ofte ser de bra ut også. Men det som har vært felles med alle sammen er at jeg føler at jeg ikke "gidder" mer, som i at hvis de hadde sluttet å skrive til meg så hadde det ikke vært noe tap. Jeg er ikke noe flink til å møte folk fra sukker IRL, kan det være at jeg må gjøre det? Jeg skjønner jo at det ikke skal være meningen at man sitter å skriver til hverandre der inne i all evighet, men hvis jeg blir uinteressert allerede etter en ukes tid med skriving så er det vel ganske dødfødt? Anonymous poster hash: 3e545...dfb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Synes også det er kjedelig å skrive med en person man ikke kjenner. Tror det er bedre å bare møtes raskt istedet for å skrive i ukesvis.Anonymous poster hash: d943d...70b 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Copy that! Syns ofte det blir litt "klein" samtale, og det er sjeldent jeg møter noen jeg virkelig klaffer med over internett.. Eneste personen det ikke ble kleint med, er bestevennen min som jeg faktisk møtte via sukker. Men vi er så totalt like. Bare at vi med én gang forsto at vi passet best som venner Anonymous poster hash: de1db...d32 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Det er lurt å møtes, ja Man blir oftest lei av å bare skrive uten at man egentlig kjenner hverandre, selv jeg som liker å skrive... har hatt kontakt med folk jeg har blitt veldig nysgjerrig på i første omgang fordi vi får en god tone over nett, men så dabber det av om vi ikke har anledning til å møtes. Ofte er det jo ikke så mye kjemi irl heller, men det er verdt et forsøk Ikke legg så mye i den første daten (eller de neste få), det er jo ikke nødvendigvis sånn at man skal falle pladask for hverandre, eller at man skal føle seg udugelig dersom den andre ikke faller... Jeg har møtt flere fra sukker, og de aller fleste datene har vært hyggelige og med en bra tone, selv om det ikke blir noe mer. Møtte nåværende kjæreste der også, andre date takket jeg ja til mye fordi han ville samtidig som jeg syntes han var hyggelig og vi hadde en naturlig og god tone da... i løpet av andre date følte jeg meg veldig tiltrukket og etter det har det utviklet seg... men man kan ikke regne med å være skråsikker fra første øyeblikk, og i hvert fall blir man sjelden sikker bare via nettkontakt Anonymous poster hash: 8b14c...747
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Kjenner meg igjen. Jeg syntes det var så anstrengende å sende mailer på sukker. For ca 9 mnd siden hadde jeg en periode hvor jeg skrev en del med gutter på sukker, men tilslutt ble det mer tiltak enn gøy. Skrev aldri lenge med samme person da, rett og slett fordi vi kanskje ikke hadde mer å skrive om. Men så var det en fyr som jeg kanskje sendte maks 10 meldinger med fram og tilbake over en to ukers periode. Altså ca 5 meldinger hver, ikke særlig mye. Hadde aldri trodd det kom til å utvikle seg, men etter disse 10 meldingene spurte han om vi ikke heller skulle møtes. Jeg hadde aldri møtt noen fra sukker før, men akkurat den uken var jeg litt sånn "utfordre meg selv". Så jeg tenkte jeg bare skulle gå for å bevise for meg selv at jeg turde. Jeg var egentlig ikke interessert i selve mannen, han virket ikke helt min type. Første daten ble jeg veldig overrasket over hvor lett samtalen fløt. Og han var så mye kjekkere enn på bildene! Nå har vi vært sammen i 6 mnd, og jeg fatter bare ikke hvorfor jeg ikke ble kjempeinteressert med engang. Han er drømmemannen. Hadde ikke han spurt om tidlig møte hadde jeg aldri giddet å fortsette samtalen, det er jeg sikker på. Så mitt tips er å møtes tidlig!Anonymous poster hash: f9067...65c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 For meg er det et under at folk går på så mange dater gjennom Sukker. Jeg ser nesten ingen interessante der. Nå er jeg 40 år, attraktiv kvinne som ser noe yngre ut enn alderen. Det er ikke mange attraktive menn der i min aldersgruppe. Det er veldig mange helt vanlige der, men veldig få kjekke. Så min teori er at de styggeste og kjekkeste mennene finner man sjelden på nettet. Anonymous poster hash: 88ae9...185 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Kjenner meg igjen. Jeg syntes det var så anstrengende å sende mailer på sukker. For ca 9 mnd siden hadde jeg en periode hvor jeg skrev en del med gutter på sukker, men tilslutt ble det mer tiltak enn gøy. Skrev aldri lenge med samme person da, rett og slett fordi vi kanskje ikke hadde mer å skrive om. Men så var det en fyr som jeg kanskje sendte maks 10 meldinger med fram og tilbake over en to ukers periode. Altså ca 5 meldinger hver, ikke særlig mye. Hadde aldri trodd det kom til å utvikle seg, men etter disse 10 meldingene spurte han om vi ikke heller skulle møtes. Jeg hadde aldri møtt noen fra sukker før, men akkurat den uken var jeg litt sånn "utfordre meg selv". Så jeg tenkte jeg bare skulle gå for å bevise for meg selv at jeg turde. Jeg var egentlig ikke interessert i selve mannen, han virket ikke helt min type. Første daten ble jeg veldig overrasket over hvor lett samtalen fløt. Og han var så mye kjekkere enn på bildene! Nå har vi vært sammen i 6 mnd, og jeg fatter bare ikke hvorfor jeg ikke ble kjempeinteressert med engang. Han er drømmemannen. Hadde ikke han spurt om tidlig møte hadde jeg aldri giddet å fortsette samtalen, det er jeg sikker på. Så mitt tips er å møtes tidlig!Anonymous poster hash: f9067...65c Jeg synes ikke 5 meldinger hver er lite. Jeg vet veldig fort om jeg ønsker å møte fyren. Etter å ha sett profilen, bilder og et par meldinger vet man jo om man vil møtes eller ikke. Anonymous poster hash: 88ae9...185
Elizia Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Off topic: Skjønner heller ikke hvem som egentlig møter sin utkårede på Sukker, Møteplassen e.l. Min venn har vist meg hvilke damer som er på Sukker, og det er ganske mange søte. så jeg skjønner at menn syns det er spennende å være på disse datingsidene. Men for oss kvinner på 40, er utvalget av menn begredelig dessverre.Så da sier det seg selv at det skal litt til for at man vil gå på date med en som en har chattet litt med...
Gjest Svampebob1 Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Hei Jeg kommer titt og ofte i kontakt med menn jeg har mye til felles med, og som jeg får god "kjemi" med. Jeg skriver "kjemi" fordi man kan få en god tone på nett, men samtidig kræsje helt om man møtes i virkeligheten. Ofte ser de bra ut også. Men det som har vært felles med alle sammen er at jeg føler at jeg ikke "gidder" mer, som i at hvis de hadde sluttet å skrive til meg så hadde det ikke vært noe tap. Jeg er ikke noe flink til å møte folk fra sukker IRL, kan det være at jeg må gjøre det? Jeg skjønner jo at det ikke skal være meningen at man sitter å skriver til hverandre der inne i all evighet, men hvis jeg blir uinteressert allerede etter en ukes tid med skriving så er det vel ganske dødfødt? Anonymous poster hash: 3e545...dfb Bruk det som en måte å komme i kontakt med menn på. Jeg har og vært der at jeg skreiv meg ihjel med jenter uten å egentlig komme videre med de.. Egentlig fordi jeg ikke var interessert nok. Bruk din interne sjekkliste når du skriver. Går han igjennom på punktene dine, så avtaler du en date med han. Når du møter han, så ser du om han er noe for deg eller ikke. For du forventer vel ikke å forelske deg i noen du kun har skrevet med? ;-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå