AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hei. Sikkert et utrolig teit spm for noen. Menmen. Jeg trener ellers aktivt og har lenge hatt lyst til å begynne med landeveissykling. Har sykla litt før på en hybrid jeg hadde men har mer lyst til å trene skikkelig, og få mer fart. Samt sykle på asfalten. Jeg føler veldig for å kjøpe landeveis og jeg er vel nybegynner siden jeg ikke har vært borti disse syklene før. Jeg vil se i det nedre prissjiktet og vet at de har en på mx sport, tror jeg det var, til ca 5000. Vet det kommer pedal og div utenom. Jeg har slitt litt med sosial angst tidligere, og bryr meg litt for mye om hva andre tenker om meg... jeg er litt redd for å gå inn i butikken for å kjøpe meg en landeveissykkel, føler de kommer til å synes det er rart jeg vil ha en slik om jeg er nybegynner(?), og at de spør mange sykkel spm, jeg har jo ikke peiling på noe med sykkel sånnsett, utenom.. det vanlige?? Hmmm. spør de om mye sånt?? er det ok at en nybegynner kjøper landeveis? Vet flere som gjør det med og fått inntrykk av at bare proffer kjører det. Synes det er rart for alle må jo starte et sted Noen som vet? Anonymous poster hash: 6bd51...eae
Gjest bustyvel Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Alle må jo begynne et sted!!!! Anbefaler Birk Sport. Vet ikke hvor du bor, men de er hyggelige, og har etpar rimelige landeveismodeller, som egner seg meget bra for nybegynnere
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 De bryr seg ikke om det. De er der for å hjelpe deg med å kjøpe en god sykkel.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Takk Ja jeg vet det.... men jeg klarer liksom ikke la den tanken overvinne. Føler de vil tenke rart om meg. Tenker selv at de fleste gjerne har sykla lenge på hybrid eller annen sykkel først. Jeg har sykla, men ikke sånn aktivt, fordi jeg ikke har hatt noen. men trente i en perioden litt med sykkel før og kan jo sykle Bergen Anonymous poster hash: 6bd51...eae
FantasDick Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Jobber i MX-sport av og til selv, og kan påstå at ingen av oss i butikken hadde tenkt noe negativt om en litt uerfaren sykkelkjøper. Kom innom - og spør så mye du orker!
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Gå til Sykkelbutikken i Lars Hilles gate. Fantastisk service, og nei de bryr seg ikke om annet enn å finne rett sykkel for deg.
Gjest Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Alle begynner jo et sted! Si du er nybegynner og gjerne vil ha noen råd ang. valg av sykkel. Hva som passer en nybegynner på landevei etc.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Takk for at dere ikke synes jeg er teit, hehe. Og for flotte svar Det er jo helt sant det dere sier. Lurer likevel på om noen har erfaring med sykkel kjøp over nett? Birk sport selger sykler over nett ( og kan returneres ), og mange butikker gjør vel og det ?? Anonymous poster hash: 6bd51...eae
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Anbefaler deg å gå til butikken og få en sykkel tilpasset deg.
Gjest Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Anbefaler deg å gå til butikken og få en sykkel tilpasset deg. Enig! Vinn-vinn. Du får en sykkel som passer deg og du overvinner angsten. Ingenting slår smaken av seier!
Gjest bustyvel Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Ikke kjøp over nett, sørg for å prøve sykkelen. Da kan du få tips om riktig innstilling av sete og styre også. I tillegg er det vitkig at du får en sykkel med riktig rammestørrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå