sandkri01 Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hei! Jeg er naturlig blek, men får en jevn og fin brunfarge om sommeren. Jeg er lei av å se ut som et lik om vinteren og vil gjerne prøve å holde på fargen i år kun for å se om den faktisk holder seg. Jeg har hørt at betakaroten er bra? Men jeg kan i så fall ikke starte med det før sent i august pga. lite penger. Så jeg spør dere, er denne metoden bra nok for å holde på fargen? 1. ligge i solen når det er sol ute helt til høsten kommer 2. ta jevnlig solarium ca. 1-2 ganger i måneden når sola forsvinner (og f.eks. på regnværsdager nå på sommern, for å få en god farge?) 3. begynne med betakaroten til høsten. eller er det for sent? selv om jeg skal ta solarium av og til? Noe mer jeg bør gjøre eller ikke gjøre? Tips? Hva gjør du for å holde fargen? Disse pillene, de forstyrrer vel ikke p-pillebruk?
fresia Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 jeg tenker å ta solarium 1-2 ganger i mnd for å holde på brunfargen jeg har fått veit dessverre ingenting om betakaroten!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Kommer til å ta sol en gang i uken etter sommeren. Tror du kan begynne på betakoraten nå, det hjelper jo i solariumssol også. Gjør det ikke? :s Anonymous poster hash: 3465f...4f4
Micolina Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Litt sent ute her, men pytt pytt. Jeg har gått på betakaroten i 1 1/2 år. Det første året var jeg av og på, men gått fast de siste 6 månedene (yey for å ikke huske å avbestille!). Det jeg vil si er mest positivt ved betakaroten er at den holder på brunfargen. Det siste halvåret fram til juni tok jeg solarium 3 ganger og brunfargen holdt seg ganske bra. Jeg føler ikke at jeg blir brunere enn normalt Den lille soleksemen jeg har hatt tidligere er borte, fikk dog litt eksem idag.. Ut i fra egen erfaring burde du begynne på betakaroten i slutten av august og ta solarium 1 - 2 ganger i måneden som du selv skriver
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Det er naturlig å være blek om vinteren. Overdrevet soling vil gjøre huden din skrukkete når du blir gammel. D-vitamin kan du få via tilskudd i kosten. Anonymous poster hash: e6a69...2c1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Ikke ta betakaroten. Det er stilt spørsmål om inntak av betakaroten har sammenheng med kreft: http://www.kk.no/909277/bruker-du-betakaroten Søk ellers på nettet. Er det verdt evt. en liten risiko for å se litt brunere ut? Anonymous poster hash: c2652...d86
Sillicious Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Jeg bruker BetaGranat (kjøpt på shopping4net.com) fra høsten av, det er ikke for sent da nei. (De inneholder mer caroten enn norske betakaroten,jeg syns de funker bedre for meg som får sent farge ). Holder på fargen gjennom vinteren om du tar jevnlig solarium, jeg tar det 1 gang i uken da Forstyrrer ikke noe ppille bruk ellernoe heller, har aldri hatt noe ulemper med enten Betakaroten eller BetaGranat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå