Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har egentlig bare brukt kajal. Bare i det siste jeg har blitt litt stødigere på hånda, så har lyst til å prøve med flytende. Hva er egentlig forskjellen på gel-liner og flytende? Er litt noob :rolleyes:

Anonymous poster hash: 916d6...031

Gel-liner er litt som en mellomting mellom blyant og flytende liner. For mitt vedkommende syns jeg gel-lineren skaper er mykere linje enn flytende liner, men mer presis og definert enn en blyant. Gel-liner er også mye lettere å påføre syns jeg. Jeg liker en litt dusere linje over øyet fordi jeg er ganske lys og har lyse øyne, så en svart stek ser ikke så pent ut på meg.

Jeg liker også å tight-line, altså påføre liner på våtkanten oppe og da er gel-lineren perfekt.

Anonymous poster hash: eaf18...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du

1. fjerner gammel sminke med sminkefjerner uten olje

2. Bruker en god primer

Så har det mye mer å si for hvor godt lineren sitter enn hvilket merke og hvilken pris det er.

Jeg bruker Chanel eller Mac, og er fornøyd med begge.

Skrevet

Jeg synes den til Estee lauder sitter litt for mye. Jeg må jo skrubbe skikkelig for å få den av.

Jeg er veldig fornøyd med den fra e.l.f faktisk. Billig og sitter bra :) Den er også lett å påføre.

Skrevet

jeg bruker Super Liner fra Loreal og er kjempefornøyd med den :) enkel å påføre og sitter lenge!

Skrevet

Jeg synes også den fra H&M er perfekt! Går alltid tilbake. :ler:

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg synes den til Estee lauder sitter litt for mye. Jeg må jo skrubbe skikkelig for å få den av.

Jeg er veldig fornøyd med den fra e.l.f faktisk. Billig og sitter bra :) Den er også lett å påføre.

Jeg har også prøvd den fra elf, men syntes ikke den var bra. Den var skikkelig utvannet. Muligens jeg var uheldig.

Skrevet

H&M sin er best synes jeg. Enkel å jobbe med, og sitter lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...