AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Noen som har en bra flytende eyeliner å anbefale? Som faktisk sitter lengre enn 10 min :D Anonymous poster hash: 916d6...031
Gjest Murica Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Denne sitter som et skudd på meg. Endret 4. juli 2013 av Murica 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Nå kommer du til å få mange forskjellige svar, men her er iallefall mitt: Du behøver ikke en vannfast en for at den skal sitte godt. Du trenger heller ikke en veldig dyr en. Jeg har brukt Maybelline sin flytende eyeliner i lang tid, går ikke over til noen andre merker lenger. Lett å holde i (man får et godt tak) og penselen gir et presist resultat. Denne; http://yesterface.files.wordpress.com/2012/08/maybelline-eyeliner.jpg Anonymous poster hash: a26f1...545 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 H&M sin funker fint på meg. Bruker primer fra e.l.f. under om jeg skal noe som medfører risiko for at den smudges ut, da. Da holder den hele dagen og mere til. Anonymous poster hash: c2ba1...2b6 1
Miss Lucky Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Denne er den beste jeg har prøvd. Sitter faktisk i flere dager om jeg ikke vasker med øyensminkefjerner Endret 4. juli 2013 av Miss Lucky 1
Gjest Tirkes Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Sverger til denne. Parfymelle-kjeden fører den, bl.a.
Lillemeg25 Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Denne er den beste jeg har prøvd. Sitter faktisk i flere dager om jeg ikke vasker med øyensminkefjerner Enig. Den sitter bom bast Må være den beste jeg har prøvd.
Miss Lucky Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Enig. Den sitter bom bast Må være den beste jeg har prøvd. Ja nesten litt for godt synst jeg. Synst den kan være litt for vanskelig å fjerne.. er redd "skrubbingen" for å få den av er litt for hard behandlig for den tynne huden rundt øyet.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Enig. Den sitter bom bast Må være den beste jeg har prøvd. Er dette den samme? http://no.strawberrynet.com/makeup/estee-lauder/double-wear-zero-smudge-liquid/92317/#DETAIL Anonymous poster hash: 916d6...031
Miss Lucky Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Er dette den samme? http://no.strawberrynet.com/makeup/estee-lauder/double-wear-zero-smudge-liquid/92317/#DETAIL Anonymous poster hash: 916d6...031 Ser lik ut.. men trodde min var blå (flasken asså ). Skal gå å sjekke Oppdatering Ja, det er den du linker til. Endret 4. juli 2013 av Miss Lucky
She_Leiva Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Denne sitter som et skudd på meg. Signerer denne!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Signerer denne! Holder lenge? Den er vel heller ikke så dyr som mange andre. Anonymous poster hash: 916d6...031
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Har brukt H&M sin i alle år, veldig fornøyd! Er forresten veldig opptatt av kvalitet, eylineren det eneste produktet jeg har som er billig som faktisk er bra, ellers har jeg dyrere merker. Anonymous poster hash: 6b8df...123
Gjest Murica Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Holder lenge? Den er vel heller ikke så dyr som mange andre. Anonymous poster hash: 916d6...031 Er ikke særlig dyr nei. Og på meg kan den sitte i to dager uten å bli ødelagt om jeg ikke fjerner sminken.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Denne er den beste jeg har prøvd. Sitter faktisk i flere dager om jeg ikke vasker med øyensminkefjerner Signerer denne! Jeg har den brune og syns den er kjempefin. Det eneste jeg ikke er så fan av er applikatoren, jeg syns nemling det kan være vanskelig å forme streken slik jeg vil med den. Skulle ønske den var med en kost som er myk og formelig på tuppen istedet. har du prøvd gel-liner TS? Jeg syns gel-liner gir det peneste og mest naturlige resultatet. Både Maybelline og L`oreal sine er gode, men de har litt dårlig fargevalg om du bruker noe annet enn svart. Jeg bruker MAC sin og er kjempefornøyd. Anonymous poster hash: eaf18...5a6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Signerer denne! Jeg har den brune og syns den er kjempefin. Det eneste jeg ikke er så fan av er applikatoren, jeg syns nemling det kan være vanskelig å forme streken slik jeg vil med den. Skulle ønske den var med en kost som er myk og formelig på tuppen istedet. har du prøvd gel-liner TS? Jeg syns gel-liner gir det peneste og mest naturlige resultatet. Både Maybelline og L`oreal sine er gode, men de har litt dårlig fargevalg om du bruker noe annet enn svart. Jeg bruker MAC sin og er kjempefornøyd. Anonymous poster hash: eaf18...5a6 Nei, har egentlig bare brukt kajal. Bare i det siste jeg har blitt litt stødigere på hånda, så har lyst til å prøve med flytende. Hva er egentlig forskjellen på gel-liner og flytende? Er litt noob Anonymous poster hash: 916d6...031
Miss Lucky Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Signerer denne! Jeg har den brune og syns den er kjempefin. Det eneste jeg ikke er så fan av er applikatoren, jeg syns nemling det kan være vanskelig å forme streken slik jeg vil med den. Skulle ønske den var med en kost som er myk og formelig på tuppen istedet. har du prøvd gel-liner TS? Jeg syns gel-liner gir det peneste og mest naturlige resultatet. Både Maybelline og L`oreal sine er gode, men de har litt dårlig fargevalg om du bruker noe annet enn svart. Jeg bruker MAC sin og er kjempefornøyd. Anonymous poster hash: eaf18...5a6 Er mye pga aplikatoren jeg liker den faktisk. Med mykere kost får jeg det ikke skikkelig til.
Adele Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 H&M sin på budsjett. Kanebo sin (den med refillmulighet) om man vil ha en litt bedre Men så klart - hva som fungerer bra på meg, trenger nødvendigvis ikke fungere bra på deg.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Noen som har en bra flytende eyeliner å anbefale? Som faktisk sitter lengre enn 10 min :D Anonymous poster hash: 916d6...031 Gosh Cosmetics er hva du trenger.
Lady Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Syns Chanel og Guerlain sine er gode:) Guerlain sin long lasting bi-phase er 5ml, så den varer i evigheter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå