Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bobby
Skrevet

Er det noen her som har gått inn i et forhold av praktiske årsaker? Tenker ikke på det å være sammen pga barna. tenker på det å bli sammen med noen fordi det er greit å ha noen å dele husleia med og ligge med? er det mange som driver på sånn egentlig? Hvor utbredt er dette? Hva slags folk driver på sånt? Jeg er i et forhold nå med en kar som virkelig ikke liker å snakke om framtiden.... Han lever virkelig bare i nuet. Noe som i og for seg er bra det... men.. Jeg har alltid tenkt at man må føle noe spesielt for en person for at man skal inngå i et forhold med vedkommende. Man må føle noe man ønsker skal vedvare. Ikke bare like vedkommende litt der og da

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

For meg er lidenskap, lyst og lykke viktigest !

AnonymBruker
Skrevet

Man kan da ha sterke følelser for noen og ønske at det skal vedvare selv om man ikke har lyst å snakke så mye om og planlegge framtiden. Spørs litt hvor lenge dere har vært sammen?

Man har kanskje blitt skuffet før. Og dette med å planlegge hva som kommer fram o tid er ofte en jentegreie (jeg er jente selv).

Anonymous poster hash: 97c4e...a00

Skrevet (endret)

Personlig så tror jeg at det er ganske vanlig at folk blir i sammen av praktiske årsaker. Sikkert ikke lett å ville innrømme det da men hehe

De fleste har jo ikke så mange valgmuligheter heller; så da blir det nok fort til at man tar den man har (kan få).

Og det du (TS) sier om "at man må føle noe spesielt for en person for at man skal inngå i et forhold med vedkommende" er jo i praksis det samme som en forelskelse. Som ikke akkurat er noe unikt.

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært sammen med noen av praktiske årsaker. Men at vi flyttet sammen pga praktiske årsaker innrømmer vi begge to. Vi hadde aldri flyttet sammen så fort om det ikke var pga at det var praktisk der og da. Men så har forholdet vårt holdt i mange år også :)

Anonymous poster hash: 16e28...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...