AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Han jeg dater vil ikke at jeg skal beøke han. Jeg synes det er litt merkelig. Han kommer alltid med unnskyldninger. Vi bor i forskjellige byer. Ca 25 min å kjøre. Når vi er hos han må vi alltid sove hos bestekompisen. Åhh jeg er så lei. Først var det kjøkkenet og gangen som han pusset opp. Det var så mye rot sa han. Nå har plutselig 2 kompiser flyttet inn hos han for en stund. Javel? Jeg er så lei at vi må sove på gjesterommet. Vi ligger jo vegg i vegg med han kompisen. Vi må være stille når vi har sex og senga knirker Kompisen er nasty. Raper og promper høylytt mens han ler. Smatter og snakker med mat i munnen. Urrk! Men er det ikke litt rart jeg ikke får lov til å se leiligheten en gang? Han bor ikke så langt fra kompisen heller. Jeg begynner å lure på om han ikke er helt ærlig med meg. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 0eb15...b50
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 4. juli 2013 han har dame. Anonymous poster hash: 3e973...38a 65
Gjest C4r1n3 Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tenker at han kanskje ikke bor helt alene...
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Når man stadig får høre hvor udugelig man er, når man aldri føler seg bra nok og alt man gjør er galt.Anonymous poster hash: e6aa3...92a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Når man stadig får høre hvor udugelig man er, når man aldri føler seg bra nok og alt man gjør er galt.Anonymous poster hash: e6aa3...92a ? Anonymous poster hash: 0eb15...b50 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Når man stadig får høre hvor udugelig man er, når man aldri føler seg bra nok og alt man gjør er galt.Anonymous poster hash: e6aa3...92a Havnet den i feil tråd eller? Anonymous poster hash: 67542...e6d 8
Lillemeg25 Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tror også han har dame. Hvorfor vil han ellers at du ikke skal besøke han? Ta det opp med han. Bare spør han rett ut. 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 I beste fall så har han løyet om at han bor i egen leilighet. Litt verre er det om han har det så skittent hjemme hos seg selv/er så lat at han ikke vil ha deg på besøk der (men i det minste innser han det selv). Og i verste fall har han dame allerede. Anonymous poster hash: 5ec3b...d4e 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Hvor gammel er han? Kanskje han bor hjemme hos foreldrene og er flau over det.... i beste fall. Hvis ikke kan det hende han har dame. Jeg hadde i hvert fall lurt veldig om jeg ikke fikk komme hjem til daten min - og jeg er ikke kravstor (nåværende kjæreste besøkte jeg første gang mens han holdt på å flytte fra eksen, og leiligheten var et kaos). Anonymous poster hash: edab3...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Når man stadig får høre hvor udugelig man er, når man aldri føler seg bra nok og alt man gjør er galt.Anonymous poster hash: e6aa3...92a Utroskap, ts. Anonymous poster hash: 3ccbd...348 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Han er 26 og han er norsk. Bare synes det er noe som skurrer her. Hvis han har dame, så kommer jeg til å klikke. Får bare håpe han er flau over leiligheten eller noe sånt. Ts. Anonymous poster hash: 0eb15...b50
Gjest Snuppi Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Han er 26 og han er norsk. Bare synes det er noe som skurrer her. Hvis han har dame, så kommer jeg til å klikke. Får bare håpe han er flau over leiligheten eller noe sånt. Ts.Anonymous poster hash: 0eb15...b50 Hva tenker du om å komme uanmeldt på døra hans? Du vil fort finne ut om han har ugler i mosen.
Gjest Miranda2011 Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Han jeg dater vil ikke at jeg skal beøke han. Jeg synes det er litt merkelig. Han kommer alltid med unnskyldninger. Vi bor i forskjellige byer. Ca 25 min å kjøre. Når vi er hos han må vi alltid sove hos bestekompisen. Åhh jeg er så lei. Først var det kjøkkenet og gangen som han pusset opp. Det var så mye rot sa han. Nå har plutselig 2 kompiser flyttet inn hos han for en stund. Javel? Jeg er så lei at vi må sove på gjesterommet. Vi ligger jo vegg i vegg med han kompisen. Vi må være stille når vi har sex og senga knirker Kompisen er nasty. Raper og promper høylytt mens han ler. Smatter og snakker med mat i munnen. Urrk! Men er det ikke litt rart jeg ikke får lov til å se leiligheten en gang? Han bor ikke så langt fra kompisen heller. Jeg begynner å lure på om han ikke er helt ærlig med meg. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 0eb15...b50 Kan det være at han er flau over leiligheten?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Jeg vil tippe han er flau over leiligheten. At han ikke helt tør å vise den fram og hva du vil mene om den. Knaje han bare bor på en liten hybel? Eller leiligheten er stygg, møblene er utslitte eller noe sånt. Anonymous poster hash: 58eb9...1bc
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Mulige årsaker: Bor hjemme hos foreldrene og er flau over det Bor i kollektiv og flau for at han løy Har det J****G rotete og vil ikke du skal se Det han sier er faktisk sant, han pusser opp og det ser så jævlig ut at han foretrekker prompende kompiser Har dame/samboer/kone Jeg holder en finger på første eller siste. Konfrontert han med det, og at du vil vite sannheten NÅ, eller så er du ferdig. Anonymous poster hash: 668f8...64d 3
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 Er dere ute mye som par når dere er i hans by? Treffer venner og familie av han osv? Om så er, så ville jeg holdt en knapp på at det er rot som er årsaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå