AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg lurer veldig på om det i det hele tatt finnes NOEN tilbud tilgjengelig som virkelig virker med tanke på å gå ned i vekt og/eller stramme opp kroppen...? Jeg har ikke noe påtrengende behov selv, selv om det hadde alltids hadde vært ok å fa strammet opp magen litt.. Leser om den ene behandlingen etter den andre, Bailine, kavi-lipo(?), "fettsuging uten kirurgi", fettbrenner-piller osv.. Jeg må se det er en besnærende tanke om noe så enkelt som å ligge på en benk eller poppe noen piller hadde funket, for jeg er av natur bedagelig som få (og kan takke mitt høye stoffskifte for at jeg ikke er mange ganger min egen vekt mtp matinntaket ).. still, hadde vært gøy med en liten avstemning her inne om noen har erfaringer de vil dele- om ting som har fungert eller IKKE fungert. Hva er bra, og hva er definitivt juks?? Og hvis noe har fungert - hvor lenge varte effekten?? Okay ladies- kjør debatt! :D Ikke fet men heller ikke stram dame Anonymous poster hash: 1ee24...8d2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Gikk opp en del i vekt i vinter, og prøvde ut noka dietten like før sommeren. Jeg var tynn før, men ble normal etter at jeg gikk opp i kg. Jeg trivdes ikke i min egen kropp med de ekstra kiloene jeg fikk. Gikk ned 6 kg på kort tid, og ble "strammere". Jeg er godt trent fra før av, så var ikke så mange kilo jeg trengte å gå ned for å bli stram. Men med en sånn kur går du fort ned ca. 8-10 kg på tre uker om du følger dietten og har motivasjon til det Anonymous poster hash: 60837...0c6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Prøv lavkarbo. Du blir mettere fort og eter dermed mindre, samt at kroppen holder mindre vann. Dietter, piller og den slags er noe tull. Men du trenger altså ikke følge et kjempekomplisert kosthold og trene sju dager i uka for å gå ned i vekt eller bli fastere. Anonymous poster hash: 848fc...718 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Spis agurk, paprika, salatblader, asparges, løk, reddik, bringebær (evt andre grønnsaker/bær med minimalt av kcal) og drikk Pepsi Max og fun light dagen lang. Virker helt supert, vekten raser ned!Anonymous poster hash: c3e18...e0b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Spis agurk, paprika, salatblader, asparges, løk, reddik, bringebær (evt andre grønnsaker/bær med minimalt av kcal) og drikk Pepsi Max og fun light dagen lang. Virker helt supert, vekten raser ned!Anonymous poster hash: c3e18...e0b Hmmm dette skurret litt når jeg kom til Pepsi Max og Fun light? Det er vel ikke akkurat slankedrikker? Hvorfor ikke vann?? eller Farris? Høres ikke sunt ut å bare spise grønnsaker og bær heller, selv om jeg ikke tviler på at man kan miste vekt på å bare spise slike ting. Uansett, man blir ikke så stram av dette, bare slankere (og even more so uten pepsi. Noen med oppstrammende metoder? Da har vi altså registrert Waistline diett-piller som ikke lenger er i produksjon, og Noka.. Du med Noka-- hvor lenge holdt resultatet seg?? Jeg har aldri tatt piller eller gått på pulverdietter el.l og har hørt at det ødelegger stoffskiftet og forbrenningen så jeg tror ikke jeg tør prøve det når jeg kun har 5 kg for mye.. Og bare vil stramme litt. Ingen som har prøvd kavitasjon eller bailine? Eller andre oppstrammende ting? Ts/HI Anonymous poster hash: 71cfc...dd7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Hmmm dette skurret litt når jeg kom til Pepsi Max og Fun light? Det er vel ikke akkurat slankedrikker? Hvorfor ikke vann?? eller Farris? Anonymous poster hash: 71cfc...dd7 Vann er jo selvfølgelig best! men om man vil ha noe med mer smak er Pepsi Max og fun light ypperlig som slankedrikk, siden det inneholder så og si ingen kalorier Anonymous poster hash: c3e18...e0b
Atrix Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Google det som kalles "deffing" og som vektløfterne driver med, så finner du kosthold som gjør deg mer definert .
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 OK, nå oppdaget jeg en annen link hvor det står: IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L. Så da vet vi det, at dette ikke funker!! Deffing skal jeg undersøke. Hadde gjort seg om overarmene mine kunne ligne LITT mer på Madonna sine. Bare litt Bailine gir altså bare kortvarig effekt.. jeg venter fortsatt på noen som har erfaring med kavitasjon jeg altså!! Alt av quickie-metoder egentlig, good or bad! Jeg spiser relativt sunt fra før, men har lite motivasjon til å trene ordentlig. Derfor ekstra interessert i det. PS ønsker ikke info om vanlige dietter egentlig, bare andre metoder man kan teste- som kan kjøpes, basically.. Eller unngå Anonymous poster hash: 71cfc...dd7
Gjest Gemini7 Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Jeg prøvde Bailine før jeg skulle gifte meg, ville stramme opp litt,. Det funket jo forsåvidt, gikk ned 3 kg på 5-6 ganger og gikk inn mellom 1 og 4 cm ulike steder på kroppen. Kunne sikkert fått ganske bra utbytte om jeg hadde fortsatt litt til. Men det var dyrt, og effekten holdt seg ikke særlig lenge på meg i alle fall.. Jeg er også nysgjerrig på om noen har teste kavitasjon...?
Alina X Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 Prøv å spise sunt og trene,det hjelper.....jeg lover... 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 Alina, alle vet at det hjelper å spise sunt og trene. Jeg spiser alt nokså sunt men som sagt ønsker jeg IKKE tips om dietter osv. Poenget var å lage en tråd om "mirakel-løsninger", sånn som "fettsuging uten kirurgi" (kavitasjob, muskeltoning vha maskiner, pulverkurer og piller og slikt. QUICK-FIX-løsninger!!! Trening er ikke quick-fix, det er hele poenget.. jeg vil vite hva som fungerer av det som ikke innebærer trening- eller om det i det helle tatt finnes NOE. Kom igjen da damer, få som kan dele sin erfaring med slikt noe her? Noka ser ut til å ha gitt bra effekt, og Bailine bra men kortvarig... Flere?? Anonymous poster hash: 71cfc...dd7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #14 Skrevet 6. juli 2013 Du kommer ikke utenom det som virker. Bra kosthold og bra med fysisk aktivitet. Drit i de kjappe løsningene, de virker ikke. Anonymous poster hash: 567b8...486
Gjest Pia22 Skrevet 6. juli 2013 #15 Skrevet 6. juli 2013 Quick-fix fra Silje Mariela virker garantert, men det er sinnsykt tungt og man må virkelig være motivert for å klare det. Veldig bra at man har egen gruppeforum for oss som har kjøpt Quick-fix der vi kan søke støtte og råd med hverandre, og ikke minst få hjelp fra Silje Mariela. http://siljemariela.com/quick-fix-2013/
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 PSMF funker fett, selvom det ikke er anbefalt. Søk etter det på google Anonymous poster hash: 046a7...367
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #17 Skrevet 6. juli 2013 Quick-fix fra Silje Mariela virker garantert, men det er sinnsykt tungt og man må virkelig være motivert for å klare det. Veldig bra at man har egen gruppeforum for oss som har kjøpt Quick-fix der vi kan søke støtte og råd med hverandre, og ikke minst få hjelp fra Silje Mariela. http://siljemariela.com/quick-fix-2013/ Hmm selv om dette opplegget riktig nok heter Quick-fix virker det ikke som det er noen quick-fix, egentlig..? Virker ganske heavy, spør du meg.. OG PSMF høres ut som noe som krever enorm selvdisiplin og planlegging mht måltider, ikke noe for en superstressa småbarnsmor med lite tid, tror jeg.. Ingen innspill som dreier seg om å ligge på en benk, altså...? hihi Anonymous poster hash: 71cfc...dd7
Gjest Pia22 Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Hmm selv om dette opplegget riktig nok heter Quick-fix virker det ikke som det er noen quick-fix, egentlig..? Virker ganske heavy, spør du meg.. OG PSMF høres ut som noe som krever enorm selvdisiplin og planlegging mht måltider, ikke noe for en superstressa småbarnsmor med lite tid, tror jeg.. Ingen innspill som dreier seg om å ligge på en benk, altså...? hihi Anonymous poster hash: 71cfc...dd7 Jo, det er bokstavelig talt en quick-fix. Som nevnt, så er det sinnsykt tungt og man må være innstilt på å klare hard jobbing de 4 ukene programmet varer, men klarer man det så får man synlige resultater. En god del jenter inne på støttegruppen har lagt ut før og etterbilder, og det er synlig forskjell på kun 4 uker. Men man må være disiplinert når det gjelder både treningen og kostholdet. Silje Mariela kan tingene sine.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #19 Skrevet 9. juli 2013 Nei. Å ligge på en benk fungerer ikke. Anonymous poster hash: ea118...5ba
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #20 Skrevet 11. oktober 2014 dytt!! Anonymous poster hash: 71cfc...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå