AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg føler meg like dum hver gang jeg kjøper test og skal ta den. Tidligere har alle vært negative og det typiske er at rett etter jeg har åpna den nye graviditetstesten og satte skinka på toalettet så kommer mensen. Nå har jeg ventet noen dager. Det kom litt rosa på papiret og litt mer blod etter jeg og mannen hadde sex, og det lille rosa varte 3 dager og nå har jeg fått utflod igjen, ingen blod.. Man får vell ikke utflod om man er gravid? Jeg haater å tisse på den testen å sitte der som en geit å vente på noe som man innerst inne vet 100% sikkert er en negativ test. Vi har prøvd i flere år og aldri blitt gravid så jeg vet det ikke kommer til å skje men mindre vi kanskje får profesjonell hjelp.. jeg skal ikke kjøpe graviditetstest denne gangen, bortkasta penger.. Anonymous poster hash: bd57d...312
Tomaten Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Jeg føler meg like dum hver gang jeg kjøper test og skal ta den. Tidligere har alle vært negative og det typiske er at rett etter jeg har åpna den nye graviditetstesten og satte skinka på toalettet så kommer mensen. Nå har jeg ventet noen dager. Det kom litt rosa på papiret og litt mer blod etter jeg og mannen hadde sex, og det lille rosa varte 3 dager og nå har jeg fått utflod igjen, ingen blod.. Man får vell ikke utflod om man er gravid? Jeg haater å tisse på den testen å sitte der som en geit å vente på noe som man innerst inne vet 100% sikkert er en negativ test. Vi har prøvd i flere år og aldri blitt gravid så jeg vet det ikke kommer til å skje men mindre vi kanskje får profesjonell hjelp.. jeg skal ikke kjøpe graviditetstest denne gangen, bortkasta penger.. Anonymous poster hash: bd57d...312 man får faktisk mer..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 man får faktisk mer.. Jeg har ikke mer enn vanlig, men synes det var litt rart at utfloden kom igjen uten at jeg engang har hatt mens, da kommer den vell heller ikke når utfloden er der, som regel slutter utfloden noen dager før mens.. Anonymous poster hash: bd57d...312
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Leit å høre at det ikke klaffer for dere... Når det gjelder det å føle seg dum ved innkjøp av test og bortkastede penger kan jeg tipse deg om å kjøpe (mange!) billige tester over nettet. De blir jo ikke mer positiv av at de er billigere, men du kan hvertfall bli kvitt den lille tvilen som ofte ligger å gnager i bakhodet, selv om man egentlig vet resultatet. Anonymous poster hash: 5553c...87e 1
Athene Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Når du har prøvd i mange år uten å lykkes, behøver du nok profesjonell hjelp, ja. Da er det liten vits i å få opp håpet hver måned. Kjøp billige tester på nett, så har du alltid tester liggende og kan teste når du vil. Jeg kan selv ikke bli gravid uten hjelp, men tar en test innimellom når jeg føler for det. Dersom kroppen oppfører seg litt rart eller jeg begynner å få tanker om at det kanskje har klaffet... For meg roer det ned tankene. Dersom du derimot blir stresset og mer følelsesmessig av å holde på med testingen er det bedre å bare kutte ut.
Tomaten Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har ikke mer enn vanlig, men synes det var litt rart at utfloden kom igjen uten at jeg engang har hatt mens, da kommer den vell heller ikke når utfloden er der, som regel slutter utfloden noen dager før mens.. Anonymous poster hash: bd57d...312 Hvordan man opplever utflod utenfor svangerskap varierer selvfølgelig fra person til person. Det gjør det forsåvidt under svangerskap også.. men det et vanlig symptom at utflodmengden øker. Det forsvinner ihvertfall ikke. Men har du barn fra før da siden du vet hvordan det er å gå gravid med tanke på utflod?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Når du har prøvd i mange år uten å lykkes, behøver du nok profesjonell hjelp, ja. Da er det liten vits i å få opp håpet hver måned. Kjøp billige tester på nett, så har du alltid tester liggende og kan teste når du vil. Jeg kan selv ikke bli gravid uten hjelp, men tar en test innimellom når jeg føler for det. Dersom kroppen oppfører seg litt rart eller jeg begynner å få tanker om at det kanskje har klaffet... For meg roer det ned tankene. Dersom du derimot blir stresset og mer følelsesmessig av å holde på med testingen er det bedre å bare kutte ut. Det er bare det at jeg alltid har mens på riktig tid, er den ikke på riktig tid så kommer den tidligere. Og jeg spotter alltid en uke før mens, men nå skulle mensen vært her for ca 3 dager siden og jeg sitter bare her å venter, det kom litt rosa men nå er det borte. (typisk jeg syter på kg om dette så kommer plutselig mensen "sprutende") Og jeg har hatt rare boblende følelser i magen, som om jeg er sulten, selv om jeg nettopp har spist, jeg har vært litt svimmel og kvalm og utrolig trøtt i det siste. I tilegg er hjertet mitt litt rart, at det dunker ekstra hardt på en måte, jeg føler nesten litt ubehag i brystet. Det kan være pga stress eller det kan være noe som går, at alle er litt småsyke og rare. Jeg har ikke vonde bryster eller andre typer symptomer på graviditet. Men jeg vil alikevell ikke teste, og ikke bestille test på nett og sitte med hundre tester som jeg egentlig ikke har bruk for. Jeg har ikke fortalt noe til mannen, jeg føler meg bare så dum... Jeg har sittet her i noen dager å bortforklart alle plagene og bortforklarer den seine mensen med at den enten kommer snart eller at jeg har en stresset periode. Jeg får meg selv ikke til å tisse på en prøve igjen.. Anonymous poster hash: bd57d...312
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Tomaten, nei ingen barn her Anonymous poster hash: bd57d...312
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Jeg var også testetøs da vi først begynte å prøve, men jeg roet ned testingen etterhvert. Jeg begynte som deg å føle meg dum som fikk opp håpet hver måned, og ofte kom mensen like etter at jeg hadde tatt nok en negativ test. Men nå oppfører kroppen din seg rart, og mensen er sen. Det virker som om du ikke klarer å slutte å tenke på muligheten av at du kan være gravid. Da ville jeg tatt en test, så får du et endelig svar. Har du alltid kraftig mens eller er den noen ganger mer sparsommelig i mengde? Hvor mye blødde du de tre dagene? Jeg hadde enkelte ganger så sparsommelig mens at jeg innbilte meg at det var en slags hormonell blødning i forbindelse med graviditet. De aller fleste gangene tok jeg så klart feil. Men også den måneden jeg faktisk ble gravid (ved hjelp av prøverør), spottet jeg rundt ikm. Selv om du har prøvd lenge og sjansen for å lykkes uten medisinsk hjelp ikke er så stor, så kan det skje. Ta en test for å være på den sikre siden, eller vent noen dager/uker og se hva som skjer. Anonymous poster hash: e3cd6...a55
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Jeg var også testetøs da vi først begynte å prøve, men jeg roet ned testingen etterhvert. Jeg begynte som deg å føle meg dum som fikk opp håpet hver måned, og ofte kom mensen like etter at jeg hadde tatt nok en negativ test. Men nå oppfører kroppen din seg rart, og mensen er sen. Det virker som om du ikke klarer å slutte å tenke på muligheten av at du kan være gravid. Da ville jeg tatt en test, så får du et endelig svar. Har du alltid kraftig mens eller er den noen ganger mer sparsommelig i mengde? Hvor mye blødde du de tre dagene? Jeg hadde enkelte ganger så sparsommelig mens at jeg innbilte meg at det var en slags hormonell blødning i forbindelse med graviditet. De aller fleste gangene tok jeg så klart feil. Men også den måneden jeg faktisk ble gravid (ved hjelp av prøverør), spottet jeg rundt ikm. Selv om du har prøvd lenge og sjansen for å lykkes uten medisinsk hjelp ikke er så stor, så kan det skje. Ta en test for å være på den sikre siden, eller vent noen dager/uker og se hva som skjer. Anonymous poster hash: e3cd6...a55 Takk for dette svaret. Jeg blødde svært lite. Først så hadde jeg sex med mannen, da hadde han blod på snabelen sin når vi var ferdige og jeg tenkte at nå var mensen kommet, men det varte bare 3 dager og da var det kun bittelitt lyserosa på papiret, jeg tok i en tampong for å se om det egentlig var mer enn bare rosa, ofte når jeg setter inn tampong så er det mer på tampongen enn det som er i trusa, men det var ikke mer en bittelitt rosa på tampongen også... Mannen min har ligget mye rundt med damer uten beskyttelse for han er så sikker i sin sak at han ikke kan gjøre noen gravide, og han har aldri gjort noen gravide. og vi har vært sammen i 4 år snart og ignenting skjer. Jeg er faktiskt mer bekymret for om jeg er alvorlig syk ettersom mensen ikke kommer enn at jeg er gravid.. Alle har jo såre pupper når de er gravide, mine er ikke såre eller hovne eller noe, kun slappe og daffe som normalt, mange har murringer, jeg har absolutt ingen murring eller kramper i min mage, kun mageknipe som om jeg har spist noe jeg ikke skulle.. i tilegg bor jeg i en bitteliten by, alle vil finne det ut om jeg kjøper graviditetstest for alle kjenner alle her. Jeg kvier meg til testen, jeg føler heller jeg venter til jeg ser magen buler ut før jeg tester. I tilegg med dumheten så kommer tomheten når man ser på den testen.. tomheten er det verste.. Anonymous poster hash: bd57d...312
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Hvor lenge har dere forsøkt da? Kan ikke akkuratt si at vi har forsøkt ettersom vi alltid har trodd og fortsatt tror at det er umulig for oss å bli gravide, jeg vet det 99.99% sikkert at det aldri vil skje uten hjelp.. Men vi har hatt sex uten beskyttelse i 3.5 år, da har vi hatt sex jevnlig hver 2-3 dag Anonymous poster hash: bd57d...312
Gjest Newbitch Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tror nok du overtenker litt.. Mine typiske symptomer kom ikke før i uke 7-8. Eneste grunnen til at jeg tok test, var fordi mens uteble.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tror nok du overtenker litt.. Mine typiske symptomer kom ikke før i uke 7-8. Eneste grunnen til at jeg tok test, var fordi mens uteble. at jeg overtenker at jeg er gravid? Ja jeg tror jeg overtenker selv at jeg er gravid og at jeg egentlig ikke er det, jeg er bare syk egentlig og stresser for mye, derfor tror jeg at jeg ikke er gravid.. Men når er det påtide å teste seg selv etter ikm egentlig? er det slik at man bør gjøre det eller kan man bare drite i det? Anonymous poster hash: bd57d...312
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har aldri hatt såre bryst og andre graviditetstegn, man må ikke ha alt det der. Skjønner godt at det er sårt og føles dumt, men det er jo også viktig å finne ut.Anonymous poster hash: dbaf8...910
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har aldri hatt såre bryst og andre graviditetstegn, man må ikke ha alt det der. Skjønner godt at det er sårt og føles dumt, men det er jo også viktig å finne ut.Anonymous poster hash: dbaf8...910 Man må ikke ha såre bryst som er store og tunge? og nipler som blir mørkere brunere farge? Jeg har ikke noe av det og trodde alltid at det var ett "must" om man var gravid. Alle snakker alltid om de såre brystene sine og om alt det andre typiske greiene sine, og jeg har ingenting av de rare greiene de har.. Anonymous poster hash: bd57d...312
Gjest Newbitch Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Man må ikke ha såre bryst som er store og tunge? og nipler som blir mørkere brunere farge? Jeg har ikke noe av det og trodde alltid at det var ett "must" om man var gravid. Alle snakker alltid om de såre brystene sine og om alt det andre typiske greiene sine, og jeg har ingenting av de rare greiene de har.. Anonymous poster hash: bd57d...312 Hehe, nei.. Det er dette du overtenker Du kan jo være gravid selv om du ikke har noen spesielle tegn ennå
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 Hehe, nei.. Det er dette du overtenker Du kan jo være gravid selv om du ikke har noen spesielle tegn ennå IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK den tanken! Jeg venter litt til da, neste uke eller noe før jeg tester meg, da har mensen litt tid til å komme, kanskje jeg kan be mannen ta meg litt hardt, da terger han gjerne frem mensen så slipper jeg å tenke mer på det.. Anonymous poster hash: bd57d...312
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #19 Skrevet 4. juli 2013 Noe som heter festeblødning..skulle du være det kan det være det. Eller at du fikk en blødning etter sex, det har jeg selv fått. uten det var mesnen (heller ikke gravid) Noen gravide kan lettere begynne å blø litt etter sex også. Utflod er helt vanlig når man er gravid. Ømme pupper fikk jeg ikke før jeg var 6-7 uker på vei, ikke rundt tiden jeg ventet mensen. Dere har prøvd lenge og sjansene for at det skal klaffe hørest minimale ut, men det er de som har adoptert som plutselig har fått sitt biologiske barn etter adopsjon, så ting kan skje Min mor prøvde i 3 år og begynte å gi opp og tenke på adopsjon, vips ble hun gravid og har 3 barn.Jeg var svimmel rett før mensen og utover i svangerskapt. Var vel eneste symptomene jeg hadde bortsett fra uteblitt mensen, ømme bryst kom vel litt senere (men det kan jeg også ha under eggløsning også) Så mulighetene for du er gravid er der, men mulighetene for at det er stress som gjør at du er svimmel og kvalm og mensen henger seg opp er også til stede. Jeg ville tatt en test . Lykke til Anonymous poster hash: 002cf...19c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tørker meg på do uten å ha tissa bare for å se om mensen er kommet enda. Jeg fikk høre av legen nylig at jeg hadde litt høyt blodtrykk, gravide har vell lavere blodtrykk om jeg ikke tar helt feil etter hva jeg har lest. Så ja, sjangsen for stress er vel større enn graviditet tenker jeg.. Anonymous poster hash: bd57d...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå