Gjest TinaT Skrevet 15. juli 2013 #181 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg sa ikke man skulle kutte ut, men trappe ned til roligere tempo. Jeg kan ikke se at løping skal være så sunt for et foster, tenk deg den ristingen den får når hun løper. Dunk, dunk og smell, smell. Man ska ta det litt med ro som gravid, man får ikke ta karuseller eller berg og dalbaner, man skal ikke trene aerobic, håndball, fotball eller hopp og sprett trening, så hun kunne ha svømt eller syklet rolig 1-2 ganger i uken. Det hadde holdt i massevis, men fruen trener kun for å holde seg sylslank og ikke noe annet. Er det de fleste reagerer på, den overtreninga og trangen til å skryte over det og hun elsker å skryte over sin flate mage som gravid i 5.mnd. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Det du sier stemmer overhode ikke. Caroline har trent bestandig og da kan hun fortsette treningen sin så lenge hun orker - gjerne helt fram til fødselen. Barnet i magen tar ingen skade - tvert imot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #182 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvorfor kan de ikke trene aerobic da? Anonymous poster hash: 8533f...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #183 Del Skrevet 15. juli 2013 Herregud, la henne trene da. La henne gjøre hva hun vil på ferie. De første jeg kjenner som trener flere ganger i uken, trener også i ferier. Anonymous poster hash: b1f0e...0fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #184 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg trener i snitt 4 ganger i uken, og jeg tar alltid med treningstøy og joggesko på ferie. Det samme gjør mannen min. Selv når vi var to uker på Kreta nettopp så tok vi noen morgenjoggeturer. Svangerskap er ikke ensbetydende med at en skal kutte ut trening, så lenge det ikke er trening som kan være skadelig. Tvert i mot så er det positivt å være trent før svangerskap og under svangerskap. Fødselen går ofte lettere, og en kommer raskere i form igjen etter fødselen. Anonymous poster hash: 74b6a...b91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 15. juli 2013 #185 Del Skrevet 15. juli 2013 "Louis Vuitton-butikken for å kikke på aktuelle stellevesker" Say whaaaat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #186 Del Skrevet 15. juli 2013 @Fotballfrue: Gravidtåka har satt inn! :O Sitter i Cannes uten lader til kamera, noen lommekjente som vet hvor kamerautstyr til Sony kan oppdrives her? Så nå er det gravidtåka...Anonymous poster hash: a889c...df4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #187 Del Skrevet 15. juli 2013 "Louis Vuitton-butikken for å kikke på aktuelle stellevesker" Say whaaaat? Det er jo ikke noe ille da. Stellevesker er dyre, og den hun skal ha fra LV koster 3200. Det er en vanlig veske så kan bruke ellers også. Finnes mye man kan rakke ned på, men ikke akkurat det.Anonymous poster hash: a889c...df4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #188 Del Skrevet 15. juli 2013 "Louis Vuitton-butikken for å kikke på aktuelle stellevesker" Say whaaaat? Lurer på hva ei LV-stelleveske koster jeg! Noen som kan linke? (jeg er dårlig på å søke...) Anonymous poster hash: 74b6a...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. juli 2013 #189 Del Skrevet 15. juli 2013 Da skulle ungen min ha driti gull hadde jeg kjøpt ei stelleveske til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #190 Del Skrevet 15. juli 2013 Lurer på hva ei LV-stelleveske koster jeg! Noen som kan linke? (jeg er dårlig på å søke...)Anonymous poster hash: 74b6a...b91 Det er en helt vanlig LVveske som de fleste i Oslo bruker som stelleveske. Hvertfall av de mødrene jeg kjenner. Den minste versjonen koster 3200 også er det en annen modell som koster 4900. Anonymous poster hash: a889c...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #191 Del Skrevet 15. juli 2013 De fleste i Oslo bruker ikke stelleveske til 3200, ha ha ha.Anonymous poster hash: 22973...f7d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #192 Del Skrevet 15. juli 2013 De fleste i Oslo bruker ikke stelleveske til 3200, ha ha ha.Anonymous poster hash: 22973...f7d Sjekk neste gang du går forbi en barnevogn i Oslo sentrum da Anonymous poster hash: a889c...df4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #193 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg har ALDRI sett noen i Oslo med LV stelleveske. FF kommer ALDRI til å bruke den vesken til vanlig etter at den er ferdig som stelleveske. Anonymous poster hash: 0b229...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #194 Del Skrevet 15. juli 2013 Sjekk neste gang du går forbi en barnevogn i Oslo sentrum da Anonymous poster hash: a889c...df4 Jeg bor i Oslo og har små barn, kjenner mange med småbarn, har aldri sett noen med en sånn veske.Anonymous poster hash: 22973...f7d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #195 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg har ALDRI sett noen i Oslo med LV stelleveske. FF kommer ALDRI til å bruke den vesken til vanlig etter at den er ferdig som stelleveske. Anonymous poster hash: 0b229...7d5 For de av dere som ikke er opptatt av merker, kjenner dere nok bare igjen veskene med LV-monogrammet. Disse veskene har ikke det, så de lyser ikke LV. Kanskje derfor du "aldri" har sett en LVveske brukt som stelleveske:)Anonymous poster hash: a889c...df4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *MaggieQ* Skrevet 16. juli 2013 #196 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg har vel sagt mitt om hva jeg mener om Fotballfrue, men noen av tingene som blir diskutert her blir rett og slett litt for drøyt. Som dette med trening. Er det rart at mange blir bælfeite når de blir gravide når en stopper all form for fysisk aktivitet og overbeviser selv om at det er greit å spise for to voksne mennesker? Man skal leve akkurat som før en ble gravid. Det er kun helt på slutten av svangerskapet, OM kroppen krever det, at en må trappe ned på harde treningsøkter. Om kroppen er vant med mye trening og jogging så fortsetter en med det så lenge det ikke føles ubehagelig. Jeg jogger selv mye og har ingen planer om å kutte ned på det selv om jeg blir gravid. Kostholdet kommer heller ikke til å endre seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #197 Del Skrevet 16. juli 2013 Lunch: burger, pommes frites og øl til mannen. en juice til fruen. Hun er vel så mett at hun triller ennå. Hva er greia med å legge ut bilde av kvitteringen? Anonymous poster hash: 0b229...7d5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #198 Del Skrevet 16. juli 2013 Sovet 65 min før hun reiser til Cannes og litt på flyet. Mannen tar en ettermiddagstur, noe hun ikke greier. Tar en juice til lunsj og driver hardtrening. Virker som hun er livredd for å legge på seg feil steder. Jeg har aldri sett en dame som er gravid i uke 21 som har så liten mage...Anonymous poster hash: 7d82a...f33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 16. juli 2013 #199 Del Skrevet 16. juli 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Grunnet flere ryddemeldinger på under to uker så stenges tråden. Niennas, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg