Gå til innhold

Den 6.tråden om fruen:)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror dere hun kommer til å ta mammaperm?

Anonymous poster hash: 0b229...7d5

Kanskje fra første rie frem til 12 timer etter fødsel?

Hun virker ærlig talt helt avhengig av den bloggen. Hva tror hun? At hun mister masse lesere av å ta noen fridager innimellom?

Anonymous poster hash: 44dea...305

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei hun kommer til å blogge 3 ganger daglig til ungen er 18 år, hehe. Men ja, jeg tror dette blir en ny mamma, fødsel og babyblogg. Alt fra når babyen skal ha mat, bleie, gulper, sover og trilleturene.

Anonymous poster hash: 8533f...f58

Endret av Niennas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje fra første rie frem til 12 timer etter fødsel?

Hun virker ærlig talt helt avhengig av den bloggen. Hva tror hun? At hun mister masse lesere av å ta noen fridager innimellom?

Hun kommer garantert ikke til å miste dere ... så jeg håper for deres skyld at hun ikke tar særlig lang permisjon. Hvem skal dere i såfall sladre om?

Anonymous poster hash: 04d2e...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det er vanskelig å blåse ut magen når man har sterke magemuskler, høres slitsomt ut :) Jeg tror nok hun har planer om være velstelt på fødestua, selv ville jeg nok gjort det jeg kunne for å føle meg så vel som mulig. Sminke gjør ihvertfall at jeg føler meg mer vel. Men hun kommer nok til å glemme dette når hun virkelig får kjenne smertene, så vidt det er meg kjent har hun ikke opplevd en påkjenning i nærheten av dette før, og for å være helt ærlig virker hun ikke som om hun er av det kaliberet som kan takle intense smerter så godt. Ser rett og slett for meg at smerteterskelen er lav og at hun mister hodet ganske fort.

Anonymous poster hash: 5571d...021

Utrolig hva folk mener å vite noe om. "Hun har ikke opplevd en slik påkjenning før" - omtrent som de fleste andre førstegangsfødende da, tenker jeg?

Anonymous poster hash: 2617c...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er da tusen andre rosaboblebloggere å skrive om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kikka innom facebook sida hennes og så hun skulle lage sin egne babygym. Tenkte gurimalla skal hun ha babygym i orden allerede før babyen er ute, tenkte da babytrim, hehe. At babytreningen skulle være klar nå i uke 20. Skulle ikke forundre meg.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Må nesten ha nanny hun da? Ha ha ha. Eller skal mannen ta ut permisjon fra sykemeldinga si.

Anonymous poster hash: 22973...f7d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke rart at hun ikke har antydning til mage engang når hun er i uke 20?

Anonymous poster hash: 02ef1...bdf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke hvis hun trener, trener og trener. Hvis hun ikke trente på 2 uker så er jeg sikker på at magen ville vist mer. Hun klarer aldri slutte trene, kanskje hvis hun brekker en fot, eller får tidlige rier? Da blir man beordret i ro og i seng.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Synes det å lese kommentarfeltet på bloggen er hjernedød underholdning de gangene jeg ikke har et liv (som er ganske ofte). Det fascinerer meg når det oppstår argumentasjons-battle mellom FF og fansa vs. kritikere.

Noe ala:

Reidun:

Hvorfor bruker du så mye penger på materielle ting?

FF:

Vet du hva, nå er jeg så lei av å svare på dette :/ osv osv osv..

Justin Bieber, 14 år:

Reidun! At det går an å være så frekk!!!!??!?!?! Hadde du likt om noen skrev det til deg????????? Du er så fin Caroline! Stå på <3

Noen ganger hopper LK inn i debatten: Det er faktisk kommet frem i belgiske forskninger at majoriteten blir lykkeligere av materielle ting. Det er ingen ting å diskutere, du må jo ha stått opp på feil bein i dag. =///

Really? :skratte::popcorn:

Anonymous poster hash: 362ea...e67

Hahahahahahahahahaha!!!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer sjokkert over hvordan noen her inne diskuterer Caroline, som om de kjenner henne godt og vet alt om livet hennes. Hva er det med dette behovet for å snakke negativt om en person man ikke engang kjenner? Hva er vitsen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere hun kommer til å ta mammaperm?Anonymous poster hash: 0b229...7d5

Fra hva?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Jeg håper for hennes del at hun får en vellykket fødsel og tar seg noen mnd fri fra jobben hennes. Det er helt sikkert en enorm omveltning som venter dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kikka innom facebook sida hennes og så hun skulle lage sin egne babygym. Tenkte gurimalla skal hun ha babygym i orden allerede før babyen er ute, tenkte da babytrim, hehe. At babytreningen skulle være klar nå i uke 20. Skulle ikke forundre meg.

Huff! Det med den hjemmelagede er så teit. Hun ville ikke ha sånn standard fargerik babygym, men en hvit en... Braaaaa! For babyer trenger ikke farger og stimuli liksom? Skjønner hun ikke at det er derfor babygymmer er som de er - ikke fordi alle synes de er så vakre, men for babyens stimuli og utvikling... Jaddaaa

Endret av Niennas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun skulle ha farger skrev hun lengre ned. Tipper den blir hvit romantisk, med ensfargede ugler på.

Ingen innlegg i dag, håper hun sover og hviler. Er hun ikke redd for blødninger og tidlige veer med all den treningen?? Kan ikke være sunt, eller skal man egentlig trene så hardt som gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller ugler i besj, grå og grønne?? Sånne motefarger som er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skulle ha farger skrev hun lengre ned. Tipper den blir hvit romantisk, med ensfargede ugler på.

Ingen innlegg i dag, håper hun sover og hviler. Er hun ikke redd for blødninger og tidlige veer med all den treningen?? Kan ikke være sunt, eller skal man egentlig trene så hardt som gravid?

Hun er vel på vei til Frankrike som jeg kan huske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aha, stemmer det ja. Full fart og full rulle, Ikke glemme trene MINST 5 ganger på en uke, selv på ferie og selv 20 uker gravid. Gidameg om ikke det blir trening, man kan jo få en liten bump på magen da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TinaT

Aha, stemmer det ja. Full fart og full rulle, Ikke glemme trene MINST 5 ganger på en uke, selv på ferie og selv 20 uker gravid. Gidameg om ikke det blir trening, man kan jo få en liten bump på magen da.

Jeg trener også hver dag når jeg har ferie .. Når man har trening "inn under huden" så tar vi joggeskoene og treningstøyet med på ferien - selvfølgelig. Jeg har hatt treningstøy med på storbyferier, strandferien, på cruise .. har aldri reist på ferie uten joggesko og treningstøy - det har heller ikke mannen min.

Og mener du ekte og oppriktig at en kvinne skal kutte ut eller minske på treningen fordi hun er gravid? Når hun ikke har noen plager ellers? Treningsinstruktøren min hadde time med oss dagen før fødselen - skal man virkelig kutte ut trening fordi man er gravid ... ?

Leste du avisene på lørdag? Om svangerskapsdiabetes? Hvis ikke - søk det opp og les om hva som er den største trusselen for norske, gravide kvinner .. og det er IKKE for mye trening eller at kvinnene er for slanke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sa ikke man skulle kutte ut, men trappe ned til roligere tempo. Jeg kan ikke se at løping skal være så sunt for et foster, tenk deg den ristingen den får når hun løper. Dunk, dunk og smell, smell. Man ska ta det litt med ro som gravid, man får ikke ta karuseller eller berg og dalbaner, man skal ikke trene aerobic, håndball, fotball eller hopp og sprett trening, så hun kunne ha svømt eller syklet rolig 1-2 ganger i uken.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...