AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #121 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er nok nedgangstider for alle bloggere, håper jeg. Hva mer nytt kan den fruen komme med liksom?? Ingenting. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Det hun burde gjøre, for å få tilbake leserne, er jo å fortsette med disse stuntsene hun og LK er kjent for. Er bare å skrive et kontroversielt innlegg det, og så kan ridderen komme og hause dette opp i kommentarfeltet. Voilà, sirkuset er i gang igjen. Bloggen er jo knusktørr nå! Det som har gitt bloggen fotballfrue lesere og holdt den gående er jo nettopp oppførselen til paret, kombinert med deres facinerende manglende evne til å ta konstruktiv kritikk. Når dette nå er i ferd med å svinne hen så står hun jo bare igjen med smulene. Synd, for hva skal hun gjøre hvis hun ikke har bloggen? Reparere vaskemaskiner i firmaet til faren? Godt de har penger til å la vær å jobbe resten av livet da, som hun så friskt uttalte en gang. Ahh, savner den gamle Caroline, jeg! Anonymous poster hash: 381fa...728 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 12. juli 2013 #122 Del Skrevet 12. juli 2013 Et innlegg om boblebadekar uten bobler? Really? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #123 Del Skrevet 12. juli 2013 Gravide skal ikke i boblebad, så sikkert derfor uten bobler. Men trodde man kunne boble i sitt eget badekar da, men er noe med den duringen, massasjen man ikke skal ha + bakterier om en er oppi med andre. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #124 Del Skrevet 12. juli 2013 I siste innlegg så slår deg meg hvor selvopptatt og utseende fokusert fotballfrue er. Hun er jo heldig at hun blir sponset med nytt hår, men tenker bare på alt det fokuset hun har på sitt eget utseende. Hun er nok livredd for å legge på seg feil steder når hun nå går gravid, derfor trening og gjerne 2 økter hvis hun ikke har rukket den planlagte økten forrige dag. Jeg synes at det er utrolig at magen knapt synes når man er halvveis, men tror jo ikke noe er galt for det, sånn blir det med veltet mage og godt trent. . Hun fortsetter nok å trippe rundt på skyhøye heler selv når hun blir høygravid. For er det en ting jeg er sikker på, så får ikke fotball frue hovne føtter, strekkmerker, økt vekt på lår og rompe, eller bekkenløsning. Selv som gravid, så er jo alt på stell.....Anonymous poster hash: 7d82a...f33 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 12. juli 2013 #125 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg har jo boikottet denne bloggen lenge, pga spesiell oppførsel og litt overfokus på mat/trening. Men når jeg leste at hun var blitt gravid, så hadde jeg lyst til å lese litt igjen for å se magen som utvikler seg og det at hun mest sannsynlig forandrer seg i tankegang og oppførsel. Men synes at det er veldig trist at magen skal skjules, og bare nå så er det ingen bilder der du kan se magen - sikkert fordi den er begynt å vise. Og det er ganske dumt egentlig at hun ikke kan vise den med glede, og heller være stolt over det voksende barnet, enn at enda handler om å være tynnest mulig, lengst mulig. Så da boikottes bloggen videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 12. juli 2013 #126 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg har jo boikottet denne bloggen lenge, pga spesiell oppførsel og litt overfokus på mat/trening. Men når jeg leste at hun var blitt gravid, så hadde jeg lyst til å lese litt igjen for å se magen som utvikler seg og det at hun mest sannsynlig forandrer seg i tankegang og oppførsel. Men synes at det er veldig trist at magen skal skjules, og bare nå så er det ingen bilder der du kan se magen - sikkert fordi den er begynt å vise. Og det er ganske dumt egentlig at hun ikke kan vise den med glede, og heller være stolt over det voksende barnet, enn at enda handler om å være tynnest mulig, lengst mulig. Så da boikottes bloggen videre. Helt enig med deg. Trodde fokuset hennes skulle rette seg mot noe mer betydelig nå som hun er gravid, men det har ikke forandret seg -tvert om spør du meg. Utseende og picture perfect betyr veldig, veldig mye for FF. Overkant overfladisk og tvangspreget virker hun, og det lyser gjennom gang på gang at hun trolig har problemer. Synes nesten synd på henne, som ikke klarer å slappe av i den nye tilværelsen. Kan ikke være sunt å være så opptatt av kropp 24/7, og hele tiden være obs på hvordan hun tar seg ut. Aldri er noe i ulage i siljan, alt er plettfritt, helt perfekt, til og med ingen mage what so ever - selv halveis i svangerskapet giiiiid hyyyl vrææl. FF - du kommer til å få mage uansett, og gravidmager er noe av det fineste som finnes! Lurer på hvordan hun kommer til å takle den. Håper for hennes skyld det går bedre enn det virker som nå. Det er jo kjent at gravide som venter jenter ofte legger på seg mer overalt på kroppen enn de som venter gutter. Men det skjer vel ikke med fruen vel, hun har jo ikke gått opp et gram siden ungdomsskolen. Anstrengt, anstrengt, anstrengt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #127 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg reagerer på det siste innlegget hennes, Hendrix Hair. Det er tydeligvis en fullverdig annonse, men hun nevner langt nede i innlegget at det er sponset. Trodde hun var så flink med annonsemerking og slikt.. Det skal stå øverst, Fotballfrue! Anonymous poster hash: adbaa...92d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 12. juli 2013 #128 Del Skrevet 12. juli 2013 Forresten leste jeg at fruen mener bivirkningene av spontanromantikk kan være så mange.. Bivirkningene? Bivirkninger får du vel av helt andre ting enn spontanromantikk? Ringvirkninger kanskje? Følger? Resultat? Lek med språk på ferde igjen :D 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #129 Del Skrevet 13. juli 2013 Forresten leste jeg at fruen mener bivirkningene av spontanromantikk kan være så mange.. Bivirkningene? Bivirkninger får du vel av helt andre ting enn spontanromantikk? Ringvirkninger kanskje? Følger? Resultat? Lek med språk på ferde igjen :D Hun er jo veldig glad i å leke med språk, noe som egentlig er veldig dumt fordi hun har så mange lesere som man kan tenke seg lærer å "leke med språk". Hun bruker mange "fremmedord light" (for eksempel bivirkninger, omstendigheter osv) som hun rett og slett bruker feil. Språket hennes hadde blitt bedre om hun forenklet det. Med de temaene hun har i bloggen er det ikke nødvendig å bruke store ord. Det enkle er ofte det beste. Det samme gjelder igrunn mannen hennes, når han hiver seg ut i kostholdsdiskusjoner på bloggen. Han bruker ofte store, vanskelige og lange ord. For meg fremstår det som om han bruker de for å se smart ut, vinne diskusjoner fordi motparten kanskje ikke vet hva det betyr, og fordi han har lest det i en bok. Hva kroppsfokuset angår får jeg inntrykk av at hun gleder seg til å få en mage å strutte med, men dersom noen sier de kan se at hun har fått mage virker det som om hun steiler. Kanskje hun vil se sin egen mage før alle andre? Noe jeg syns er rart siden hun snakker mye om den...Anonymous poster hash: 4c4a3...fd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #130 Del Skrevet 13. juli 2013 Hun tripper nok inn på føden, nysminket, med nytt hår, høye hæler og en mage som er like stor som et eple. Hvor den lille babyen skal få vokse frem er meg en gåte. Trist hun ikke koser seg mer og rett og slett blåser ut magen. Hun er gravid!! Anonymous poster hash: 8533f...f58 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 13. juli 2013 #131 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Hun tripper nok inn på føden, nysminket, med nytt hår, høye hæler og en mage som er like stor som et eple. Hvor den lille babyen skal få vokse frem er meg en gåte. Trist hun ikke koser seg mer og rett og slett blåser ut magen. Hun er gravid!! Anonymous poster hash: 8533f...f58 Jeg skulle gledelig hatt kroppen til Fotballfrue da jeg gikk gravid - det ser ut rett og slett herlig ut. Og tenk å slippe å slite med masse kilo etterpå. Overvekt hos gravide er et stort helseproblem og kan føre til svangerskapsforgiftning, diabetes, høyt blodtrykk osv .. Trening er et stort pluss for gravide og spesielt de som alltid har trent bør fortsette med dette så langt fram mot fødselen som de orker. Endret 13. juli 2013 av TinaT 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #132 Del Skrevet 13. juli 2013 Greit med vanlig mosjon, men overtrening og hysterisk trening fordi magen vokser er ikke sunt. Det bilde hun la ut og sa jippi, magen er kommet er faktisk et hån mot normalvektige. Hele landets befolkning ser jo gravide ut i forhold da. Anonymous poster hash: 8533f...f58 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #133 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg tror faktisk hun gledet seg til magen først, men nå føler et press på å ikke ha mage etter alle kommentarene der det står "håper jeg er like flink som deg osv." "du ser så fantastisk ut" "ser litt mage". Tror faktisk hun føler hun må prestere å holde den flat så lenge som mulig, og motbevise de som sier hun har mage, men hvem vet. Kanskje hun overrasker oss alle snart og stolt viser en gravidmage frem? Anonymous poster hash: da3f9...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 13. juli 2013 #134 Del Skrevet 13. juli 2013 Så JÆVLIG den bloggen har blitt nå. Bare liksom-deilige bilder og romantikk og lykke og hyyyyl. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #135 Del Skrevet 13. juli 2013 I kommentarfeltet til posten om pakking skriver hun at hun håper hun får den mest velskapte babyen. Sikkert bare nok en uheldig formulering... Men det som er VIRKELIG irriterende, er at halvparten av titlene på innleggene er på engelsk. Anonymous poster hash: 077ec...3c3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #136 Del Skrevet 14. juli 2013 ALLE innleggene har fancy engelsk tittel og ALLE innleggene inneholder minst en variant av ordet "tidenes". Tidenes frokost, tidenes middag, tidenes kjøretur, tidenes ALT. Anonymous poster hash: 59a2d...640 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #137 Del Skrevet 14. juli 2013 Håret er way too much. Anonymous poster hash: 45f00...80d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 14. juli 2013 #138 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg lærte av min mor at dersom jeg ikke har noe positivt å si om en person så skal jeg tie - baksnakking er en uting. Tydelig en del flere som burde hatt med seg den barndomslæren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 14. juli 2013 #139 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Ut fra slik hun beskriver det å ha en kul på magen, virker det ikke som hun er særlig begeistret for den. Alt hun ever kler seg i er løs sittende klær. Ikke rart hun ikke er stolt etter de kroppsholdningene mannen spyr ut, både som gravid og ikke.Anonymous poster hash: 91fe5...b2f Jeg tipper hun kler seg i mye løstsittende nå er fordi magen til nå har vokst så lite at det bare kan se ut som hun har lagt på seg litt - altså ser - gud forby - "fet" ut! Bare magen popper litt mer fram tror jeg hun kommer til å vise den med glede Endret 14. juli 2013 av SKE87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 14. juli 2013 #140 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg tipper hun kler seg i mye løstsittende nå er fordi magen til nå har vokst så lite at det bare kan se ut som hun har lagt på seg litt - altså ser - gud forby - "fet" ut! Bare magen popper litt mer fram tror jeg hun kommer til å vise den med glede Helt enig ... tiden før gravid-magen viser skikkelig er en vanskelig tid når det gjelder påkledning - husker også at jeg bare følte meg fet da. Det er annerledes når magen viser skikkelig. Og Fotballfruen er så slank at det nok tar lenger tid før babymagen synes tydelig. Jeg er heller ikke i tvil om at hun da kommer til å vise den fram med glede. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg