Ellevill Skrevet 9. juli 2013 #81 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ha ha, for noe tull. Hva i all verden mener du med en klisjé? Kan du begrunne det? Endret 9. juli 2013 av Niennas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #82 Del Skrevet 9. juli 2013 Vedder hundre kroner på at hun verken skal føde eller amme. Anonymous poster hash: ee721...8af 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #83 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ja, hun er annerledes enn deg og alle andre, og vil oppdra barnet på SIN måte, men ingenting indikerer at hun vil være en dårlig mor eller at måten hun oppdrar sitt barn på er farlig for barnet. Dermed er det ingenting å sette spørsmålstegn med, fordi dette er hennes måte å takle ting på. Alt det du kan gjøre er å klikke deg inn på blggen å lese om det. Liker du det ikke? Ja da slutter du å lese bloggen, eller slutter å kritisere, for det har ingen hensikt.Anonymous poster hash: 8d27f...fa5 Endret 9. juli 2013 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #84 Del Skrevet 9. juli 2013 Mange kommer med slike moraliserende kommentarer. Det er rett og slett latterlig. Anonymous poster hash: 27123...265 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #85 Del Skrevet 9. juli 2013 Mange kommer med slike moraliserende kommentarer. Det er rett og slett latterlig.Anonymous poster hash: 27123...265 Hvorfor er det latterlig?Anonymous poster hash: 8d27f...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 9. juli 2013 #86 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja stress er ikke bra for barnet, stress generellt er ikke bra. Barn produserer stresshormonet Kortisol, og har man mye av det i blodet så kan man få angst og psykiske lidelser som voksne. Derfor er også psykiske lidelser blitt mer av i dag enn før, pga flere barn starter for tidlig i barnehagene og er borte 8-9 timer daglig fra sine foreldre. De skal dele på de voksne og oppmerksomheten, mange er redde og utrygge de første leveårene. Det sier jo seg selv hvor skummelt det er for oss voksne å begynne i ny jobb eller skole, man får jo litt mageknip. Tenk da på de stakkars 1 åringene som MÅ gå i barnehagene, de gråter ofte, men de har ikke noe valg da foreldre(begge to) skal jobbe og tjene penger til å pusse opp huset, bytte møbler, kjøpe biler, kjøpe det siste innen teknologi og for ikke glemme alle sydenturene alle skal på i dagens samfunn. Så kommer skjønnhet og helse, reklamen dynger ned med tips, råd, slik gjør man ditt og slik gjør man datt. Og her kommer rosabloggerne inn, de fremhever mote, skjønnet, pengeforbruk og slanking på HØYT NIVÅ. Taperene er de stakkars babyene som er i barnehagene og ikke får tryggheten av sine egne foreldre og familie. Slik er verden blitt og de aller fleste må til psykolog. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Du startet med noe som muuligens kunne være relevant i henhold til fruen (selv om det blir enda flere teite spekulasjoner, men hey.. er det ikke det tråden handler om?), men så mistet du tråden heeelt og bare babler i vei... Det er helt rett det du skriver, men hvordan kan dette relateres til fotballfrue (og barnet som ikke engang er født)? Hvorfor skal det være større korrelasjon mellom rosabloggere og tidlig barnehagestart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2013 #87 Del Skrevet 9. juli 2013 Håper hun slutter å blogge så fort hun har fått barn, da handler det ikke bare om to voksne mennesker lenger... om dere skjønner hva jeg mener? "Du, er det ikke mammaen din som har en blogg?" "Joo..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 9. juli 2013 #88 Del Skrevet 9. juli 2013 Tror ikke det er noen her som tror at Caroline blir dårlig mor. Men jeg må innrømme at jeg synes litt synd på barnet med tanke på lavkarbo. Håper de finner en fin balanse og ikke dytter et strengt lavkarbokosthold på barnet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #89 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg blir faktisk bare irritert av å lese bloggen hennes... Er jeg alene ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 9. juli 2013 #90 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg blir faktisk bare irritert av å lese bloggen hennes... Er jeg alene ? Nei, du er ikke alene. Det er en grunn til at hun er så kontroversiell og dårlig likte som hun er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #91 Del Skrevet 9. juli 2013 Av og til er jeg så dum at jeg går inn å kikker på henne, jeg kjenner jeg angrer i det teksten dukker opp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #92 Del Skrevet 9. juli 2013 Tror ikke det er noen her som tror at Caroline blir dårlig mor. Men jeg må innrømme at jeg synes litt synd på barnet med tanke på lavkarbo. Håper de finner en fin balanse og ikke dytter et strengt lavkarbokosthold på barnet. Ja, skikkelig synd på et barn som må spise rene råvarer og all mat laget fra bunnen av......skikkelige kjøttmiddager, godt brød med smør og pålegg, grønnsaker, bær........og lite sukker. Stakkars unge som ikke får overdose med sukker!! (hvor var ironiflagget igjen...??) Anonymous poster hash: 74b6a...b91 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2013 #93 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg tror Caroline og mannen hennes blir gode foreldre jeg! De har et godt familiesamhold på begge sider, reiser og opplever mye, har gode (faktisk) verdier og jeg tror de vil vokse med oppgaven det er å bli foreldre. De er førstegangsforeldre, og veien blir nok til mens de går den. Sånn er det for de fleste som blir foreldre for første gang. Ingen barn har vondt av å vokse opp med en aktiv livstil og et kosthold som består av rene matvarer og hjemmelaget mat, og lite sukker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #94 Del Skrevet 9. juli 2013 Tror ikke det er noen her som tror at Caroline blir dårlig mor. Men jeg må innrømme at jeg synes litt synd på barnet med tanke på lavkarbo. Håper de finner en fin balanse og ikke dytter et strengt lavkarbokosthold på barnet. De spiser langt fra streng lavkarbo, kjære du!Anonymous poster hash: bb6e4...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. juli 2013 #95 Del Skrevet 9. juli 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. juli 2013 #96 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg gjorde det nå, rart å se henne i lave sko. Ser nesten ut som om hun har litt kraftige lår jo, jøss. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 9. juli 2013 #97 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg gjorde det nå, rart å se henne i lave sko. Ser nesten ut som om hun har litt kraftige lår jo, jøss. Lars Kristian er jo ingenting i forhold til deg dersom du syns det er kraftige lår.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #98 Del Skrevet 9. juli 2013 Lars Kristian er jo ingenting i forhold til deg dersom du syns det er kraftige lår.. Lårene hennes er absolutt ikke kraftige, det tror jeg ingen synes. Men jeg er enig i at de ser kraftigere ut enn vanlig, trolig som følge av at høyhælte sko gir en illusjon av lengre og slankere ben (hun bruker som kjent nesten alltid svært høye hæler). Tipper det var det *Cat* mente. Anonymous poster hash: e4950...72b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 9. juli 2013 #99 Del Skrevet 9. juli 2013 Lårene hennes er absolutt ikke kraftige, det tror jeg ingen synes. Men jeg er enig i at de ser kraftigere ut enn vanlig, trolig som følge av at høyhælte sko gir en illusjon av lengre og slankere ben (hun bruker som kjent nesten alltid svært høye hæler). Tipper det var det *Cat* mente. Anonymous poster hash: e4950...72b Ja jeg kan se den, men det er ganske stor forskjell mellom kraftigere enn vanlig, og kraftig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #100 Del Skrevet 9. juli 2013 Beklager jeg dro inn stress og barnehager her, men det er sant. Forskere fant ut at mye stress i barndommen kan gi psykiske lidelser som voksne, og små barn blir utsatt for stress hver dag. Jeg kom innpå stress siden en stresset mor kan gi en stresset baby i magen. Fruen stresser jo mye med bloggen, ta bilder, sminke seg og ikke minst løpe hver eneste dag. Synes hun tar helt av jeg, men håper hun roer litt ned på sofaen når ingen ser henne De blir nok gode foreldre med sunn mat, men håper de ikke blir fanatiske og hvis barnet blir litt lubnere rundt magen enn moren så håper jeg ikke de tvinger til trim og slankekurer for det om. Anonymous poster hash: 8533f...f58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg