AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #41 Del Skrevet 6. juli 2013 Ehh, er hun scizofren? Hun la jo ut bilde selv der hun skrev jippi magen er kommet.....?Anonymous poster hash: 8533f...f58 Magen er egentlig ikke magen, men en liten antydning laaangt der nede. Ifølge henne Så nei, hun har ikke fått mage enda, ferdig snakket! Anonymous poster hash: b1f0e...0fe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 6. juli 2013 #42 Del Skrevet 6. juli 2013 Trist at hun ikke klarer å ta imot komplimenter for en voksende mage, og heller fokusere på at hun bare har blitt større over brystene. Og fått en liten antydning - helt der nede... Synes det lyser kroppshysteri lang vei. Til og med som gravid.. Men synes det er merkelig hvordan hun i det ene øyeblikket er glad en ørliten kul har kommet, mens hun i det andre øyeblikket lurer på hvor en leser ser magen har vokst litt? Anstrengt dame, det der. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #43 Del Skrevet 6. juli 2013 Bekymringsverdig ja!! Anonymous poster hash: 8533f...f58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 6. juli 2013 #44 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Utrolig at mannen kom inn og måtte avkrefte at hoftene ikke hadde fått former. Det er ikke normalt? Min mann hadde ikke brydd seg katten om rumpa ble litt bredere under et svangerskap. For et regime hun lever under. Nesten litt synd på henne. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Les hva han skriver. Han er lei av folk som hele tiden må påpeke at hun ser så mye bedre ut nå. Jeg er ikke dum og ser med en gang at folk skriver disse kommentarene ene og alene for å provosere henne. Det er da ingen endring på kroppen hennes annet enn en ørliten økning av omkrets nederst på magen. Jeg for min del ser knapt det en gang. Disse innleggene vitner kun om misunnelse og provokasjon - provoserende fordi man vet at Caroline er opptatt av sin vekt, kosthold og kropp. Et eksempel på at folk er forskjellige er Ingrid Kristiansen. Hun løp London Maraton uten å ane at hun var gravid i 3. måned. Graviditeten oppdaget hun ikke før i 5. måned da hun løp litt dårligere i norgesmesterskapet. Hun var altså 5 måneder på vei uten at det viste noenting på kroppen. Jeg misunner de som klarer å gjennomføre et svangerskap med minimal vektøkning og som klarer å trene svangerskapet gjennom. Selv la jeg på meg mellom 20 og 30 kilo hver gang og har slitt med vekten i alle år etterpå. Må trene hver dag og passe alt jeg spiser for å holde vekten normal i dag ... Jeg vet med meg selv at jeg ALDRI hadde latt meg legge på meg så mye om jeg skulle gått gravid igjen. Om jeg var 20 og gravid i dag så hadde jeg passet vekten fra første stund og trent daglig både styrke og yoga. Endret 6. juli 2013 av TinaT 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #45 Del Skrevet 6. juli 2013 Hun legger opp til det selv, og da blir det slike kommentarer. Når hun påpeker gjentatte ganger at hun må syn inn str 0 og xs fordi de klærne svømmer hun i. Hun skriver opp hver dag alt hun trener, alt hun spiser og all mosjon hun driver med. Hun spiser lavkarbo vi vet er slankende og vi vet hun trener for å holde seg kjempesmal og tynn. Mannen hennes sier Beyonce er smellfeit og overvektig, og da får de kommentarer og mediaoppslag når de er slik. Anonymous poster hash: 8533f...f58 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 6. juli 2013 #46 Del Skrevet 6. juli 2013 Hun legger opp til det selv, og da blir det slike kommentarer. Når hun påpeker gjentatte ganger at hun må syn inn str 0 og xs fordi de klærne svømmer hun i. Hun skriver opp hver dag alt hun trener, alt hun spiser og all mosjon hun driver med. Hun spiser lavkarbo vi vet er slankende og vi vet hun trener for å holde seg kjempesmal og tynn. Mannen hennes sier Beyonce er smellfeit og overvektig, og da får de kommentarer og mediaoppslag når de er slik. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Så hun legger opp til hetsing fordi hun noen ganger har måttet sy inn klærne sine? Mannen hennes har gått offentlig ut og beklaget uttalelsen sin om Beyonce - men det er vel ikke verd å ta med? Jeg kan jo gi deg en liten reminder: http://www.kjendis.no/2009/11/09/kjendis/beyonce/kropp/vekt/lars-kristian_eriksen/8946390/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #47 Del Skrevet 6. juli 2013 Hun legger opp til det selv, og da blir det slike kommentarer. Når hun påpeker gjentatte ganger at hun må syn inn str 0 og xs fordi de klærne svømmer hun i. Hun skriver opp hver dag alt hun trener, alt hun spiser og all mosjon hun driver med. Hun spiser lavkarbo vi vet er slankende og vi vet hun trener for å holde seg kjempesmal og tynn. Mannen hennes sier Beyonce er smellfeit og overvektig, og da får de kommentarer og mediaoppslag når de er slik. Anonymous poster hash: 8533f...f58 lavkarbo er vektstabiliserende, ikke bare slankende. vet om flere undervektige som gikk opp på lavkarbo.Anonymous poster hash: eab17...db1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleulv_ Skrevet 6. juli 2013 #48 Del Skrevet 6. juli 2013 De fleste av oss har issues av en eller annen grad. Venninnene mine har det og jeg har det. Det er ikke tvil om at fotballfrue har issues når det gjelder kropp, og perfeksjonisme ellers. Let it go. hva er det som er så irriterende med det? og siden det er så irriterende så hvorfor gidde å lese bloggen? Jeg synes hun virker veldig søt og hyggelig jeg. Hender jeg leser bloggen hennes. Mye treningsinspirasjon å hente der for meg som dessverre ikke har hennes viljestyrke... Jeg har ei venninne som har større greier å slite med enn det jeg har inntrykk av at fruen har. Jeg har ikke snakket med henne om det, men jeg er klar over det, og velger derfor å ikke bry meg når hun blir styrete:) Skulle ønske det ble forbudt å diskutere fotballfrue på KG nå. Vi har jo sett at det er umulig å holde det å et saklig nivå, og det er bare jævlig hvor mye drit folk klarer å lire av seg. Bloggere får frem det verste i folk tydeligvis... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #49 Del Skrevet 7. juli 2013 Skulle ønske det ble forbudt å diskutere fotballfrue på KG nå. Vi har jo sett at det er umulig å holde det å et saklig nivå, og det er bare jævlig hvor mye drit folk klarer å lire av seg. Bloggere får frem det verste i folk tydeligvis... Hør, hør, det var åpenbart et mislykket prosjekt å tillate det igjen. De kunne i det minste slått sammen alle de trådene som popper opp til en hver tid. Anonymous poster hash: 2617c...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #50 Del Skrevet 7. juli 2013 De fleste av oss har issues av en eller annen grad. Venninnene mine har det og jeg har det. Det er ikke tvil om at fotballfrue har issues når det gjelder kropp, og perfeksjonisme ellers. Let it go. hva er det som er så irriterende med det? Det er den minst intelligente setningen jeg noen gang har lest. Anonymous poster hash: 45f00...80d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 7. juli 2013 #51 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg har aldri lest den bloggen før nå. Jøje meg for et vakkert par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleulv_ Skrevet 7. juli 2013 #52 Del Skrevet 7. juli 2013 Det er den minst intelligente setningen jeg noen gang har lest. Anonymous poster hash: 45f00...80d Du kan gjerne utdype hvorfor du synes det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #53 Del Skrevet 7. juli 2013 Man ser tydelig hun er gravid i Nelly reklamekampanjen. Så spør ei hvilken str skjørtet er i, og da MÅ hun svare SMALL!!!! Hvorfor gidde de å spørre henne om str hele tiden??? De vet da vel at hun bruker xs og zero???!! Og nei, jeg er ikke psyk, så hold dere til saken og diskusjonen, ingen personangrep er tillatt på KG! Anonymous poster hash: 8533f...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #54 Del Skrevet 7. juli 2013 Er jo ikke rart det ikke vises godt når hun bruker klær som skjuler det meste Anonymous poster hash: e92e6...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 7. juli 2013 #55 Del Skrevet 7. juli 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 7. juli 2013 #56 Del Skrevet 7. juli 2013 for meg virker det som hun gjør sport i det å ha minst mulig synlig mage lengst mulig...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 7. juli 2013 #57 Del Skrevet 7. juli 2013 for meg virker det som hun gjør sport i det å ha minst mulig synlig mage lengst mulig...... Gjør ikke de fleste det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. juli 2013 #58 Del Skrevet 7. juli 2013 Var da stolt av den store magen min jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #59 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg også ville vise magen, syntes den var så fin. Og jeg var kjempestolt av den. Lurer på hvordan fødselen blir jeg, lydløst og smertefritt uten smertestillende, uten sting og alt bare perfekt? Anonymous poster hash: 8533f...f58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 7. juli 2013 #60 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg også ville vise magen, syntes den var så fin. Og jeg var kjempestolt av den. Lurer på hvordan fødselen blir jeg, lydløst og smertefritt uten smertestillende, uten sting og alt bare perfekt? Anonymous poster hash: 8533f...f58 Så dette er altså noe du bruker tiden din på å fabulere på? Og siden du ikke har peiling så bare lager du den "virkeligheten" som passer inn i resten av fantasien din om Fotballfruen og hvordan hennes fødsel, barsel og småbarnsperiode blir? Du er altså en voksen kvinne som selv har født barn? Unnskyld meg - men du virker rett og slett besatt av Fotballfruen - kanskje du skulle luftet tankene dine med noen rundt deg? Bare sånn til ditt eget beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg