Samaysa Skrevet 4. juli 2013 #21 Del Skrevet 4. juli 2013 Heidi says: July 3, 2013 at 22:15 Helt enig, jeg ser en tydelig forskjell! Egentlig over hoftene og leggene dine også, litt mer formfull? På en veldig sexy og moderlig måte altså, ikke negativt Tenk at nå er du halvveis! :D Jeg fikk ikke mage før i uke 22-24 med mine barn men da kom den fine kula virkelig for fullt, gled deg! <3 Reply Fotballfrue says: July 3, 2013 at 23:40 Nei, absolutt ikke. Det eneste stedet jeg har blitt mer formfull er over bysten og nederst på magen, ellers er alt som før Reply Marthe says: July 4, 2013 at 12:10 Jeg synes også du ser bredere ut over hoftene og personlig synes jeg aldri du har sett bedre ut!! Dette kler du virkelig og jeg gleder meg veldig ti å følge dere videre! Reply Lars-Kristian Eriksen says: July 4, 2013 at 12:57 Morsomt å se hvordan psykologiske faktorer spiller inn på et menneske sin oppfatning av et annet Reply Nora C says: July 4, 2013 at 14:32 Ser forskjell på bysten, ikke noe annet! Og en liten bebi der inne kan jeg skimte! Synes det er direkte frekt hva folk mener de skal få ha en mening om.. Det er Carolines kropp. :-) Lars-Kristian Eriksen says: July 4, 2013 at 15:08 Det som er litt spesielt, er at mange av de som påpeker det, mener det positivt, men de legger det frem som om at nå er mye bedre enn før. Det er jo ikke noe hyggelig å høre, dessverre er det ikke alle som forstår det. Mannen kan umulig være helt god. Akkurat som om det er negativt å gå litt opp i vekt når man er gravid. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #22 Del Skrevet 4. juli 2013 Utrolig at mannen kom inn og måtte avkrefte at hoftene ikke hadde fått former. Det er ikke normalt? Min mann hadde ikke brydd seg katten om rumpa ble litt bredere under et svangerskap. For et regime hun lever under. Nesten litt synd på henne. Anonymous poster hash: 8533f...f58 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #23 Del Skrevet 4. juli 2013 Hvor mange tråder må dere ha gående samtidig egentlig? Anonymous poster hash: 2617c...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #24 Del Skrevet 4. juli 2013 De stenges jo hele tiden. Dette er tråden der siste blogginnlegg diskuteres, der hun nekter for at hun ser nydelig ut med kvinnelige former. Mannen måtte også diskutere for fruen at hun IKKE, OVER HODET IKKE hadde fått kvinnelige hofter i svangerskapet. Anonymous poster hash: 8533f...f58 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2013 #25 Del Skrevet 4. juli 2013 Ja hun er gravid, skal hun nekte magen i 5 mnd til?? Fornekte at den har blitt større? Hun skal huse en baby på ca 3,5 kg, den trenger plass ogg ja; den kommer til å utvide den syltynne magen hennes om hun vil eller ei. At hun kan gå i sine egne klær fortsatt 4.5 mnd på vei, javel, fint det, men må hun hele tiden skryte og påpeke det?? Hun kan sikkert gå i alle klærne sine i 9 mnd, bare til å skyve buksa ned og magen over. Jeg kunne ikke det, for rumpa ble bredere og, enda jeg ikke overspiste eller latet meg. Men slik ble jeg, stooooor og rund mage. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Jeg er normalvektig og gikk i alle de vanlige klærne min da jeg var 4-5 mnd på vei, hadde ikke så synlig mage da jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #26 Del Skrevet 4. juli 2013 De stenges jo hele tiden. Dette er tråden der siste blogginnlegg diskuteres, der hun nekter for at hun ser nydelig ut med kvinnelige former. Mannen måtte også diskutere for fruen at hun IKKE, OVER HODET IKKE hadde fått kvinnelige hofter i svangerskapet. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Men det er vel uansett ikke nødvendig å starte nye mens andre tråder med samme tema er i full sving. En av gangen er MER enn nok. Anonymous poster hash: 2617c...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #27 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg tror egentlig det LK mente, er at det er litt artig at med en gang Caroline blir gravid, så kan folk se at hun faktisk har former (og hofter), og at dette kommer av psykologiske faktorer. Mens når hun ikke er gravid, nekter folk for å innrømme at hun faktisk har former og ikke bare er en strek, slik som mange skal ha det til. Tror altså ikke han mente det var negativt med former, men at de alltid har vært der uten at alle har lagt merke til det! Vet ikke om det er riktig tolking da, men. Var i alle fall slik jeg forsto uttalelsene hannes. Anonymous poster hash: a74e0...9e8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 5. juli 2013 #28 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg tror egentlig det LK mente, er at det er litt artig at med en gang Caroline blir gravid, så kan folk se at hun faktisk har former (og hofter), og at dette kommer av psykologiske faktorer. Mens når hun ikke er gravid, nekter folk for å innrømme at hun faktisk har former og ikke bare er en strek, slik som mange skal ha det til. Tror altså ikke han mente det var negativt med former, men at de alltid har vært der uten at alle har lagt merke til det! Vet ikke om det er riktig tolking da, men. Var i alle fall slik jeg forsto uttalelsene hannes. Anonymous poster hash: a74e0...9e8 Alle kvinner, uavhengig av fasong, har former. For min del ser det derimot ut som om han er ute etter å avkrefte at kroppen hennes er forandret som gravid. Ganske skremmende egentlig, og han er med på å bidra til at jenter får et urealistisk bilde av at det er normalt å ikke legge på seg ett eneste gram mens man går gravid. Jeg kan likevel ikke si at jeg er spesielt overrasket. Han synes jo trossalt at Beyonce er minst 15 kg for tung. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #29 Del Skrevet 5. juli 2013 Nettopp. De tar slike bilder for å vise henne fra sin sylslanke side selv 4 mnd gravid. Men ærlig talt så var ikke den babymagen til hun med anoreksia som side2 la ut noe fin. Gravide må være myke og litt runde, de stråler da. Hun med anoreksia så bare syk ut, veldig syk, og det så faktisk sykt ut med den tynne gravidmagen. Så ut som en utsultet liten hund. Nei, hva er galt med være normalvektig og fin. Ha runde og fine former og hofter, med en flott kulemage som strutter ut. Man kan da ikke skjule magen i 9 mnd? ! Anonymous poster hash: 8533f...f58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #30 Del Skrevet 5. juli 2013 I dagens se og hør nettutgave så sier paret at det er kjempestas med jente, men at det viktigste er at barnet er friskt, er det som betyr mest, sier de. Ehh, ja alle ønsker vel friske barn, men det er ikke alltid de er friske. Man får godta de barna man får, tykke, tynne, smale, breie, med briller, uten briller, mangler en fot eller annet. Prøvde linke til siden, men fikk det ikke til. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sabetha Skrevet 5. juli 2013 #31 Del Skrevet 5. juli 2013 I dagens se og hør nettutgave så sier paret at det er kjempestas med jente, men at det viktigste er at barnet er friskt, er det som betyr mest, sier de. Ehh, ja alle ønsker vel friske barn, men det er ikke alltid de er friske. Man får godta de barna man får, tykke, tynne, smale, breie, med briller, uten briller, mangler en fot eller annet. Prøvde linke til siden, men fikk det ikke til. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Herregud, jeg skjønner ikke hva dere har imot denne dama. Klart at de ønsker seg et friskt barn! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. juli 2013 #32 Del Skrevet 5. juli 2013 Ser ut som om hun har begynt å få litt normale former i den grå kjolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #33 Del Skrevet 5. juli 2013 I dagens se og hør nettutgave så sier paret at det er kjempestas med jente, men at det viktigste er at barnet er friskt, er det som betyr mest, sier de. Ehh, ja alle ønsker vel friske barn, men det er ikke alltid de er friske. Man får godta de barna man får, tykke, tynne, smale, breie, med briller, uten briller, mangler en fot eller annet. Prøvde linke til siden, men fikk det ikke til. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Ler meg ihjel av "fruen" jeg også, men dette blir å flisespikke. De fleste kommer jo med denne strofen når det er snakk om kjønn. Likevel vil man selfølgelig bli like glad i et barn som ikke er friskt. Selv om dette er en velkjent uttalelse så kan den selvfølgelig diskuteres, men hvor langt skal en egentlig dra en slik diskusjon? Da må man jo komme inn på forskjeller mellom hva som kvalifiserer til frisk og hva som kvalifiserer til syk. Er man syk om man har downs syndrom f.eks.? (nei, ikke nødvendigvis ;-)). Det ble en liten avsporing, men kritikk av slike utalelser irriterer meg. Hva skal man si da? "vi blir glade bare det er et menneske inni der, og ikke en grisunge eller noe" ? Anonymous poster hash: 64e19...568 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #34 Del Skrevet 5. juli 2013 Ler meg ihjel av "fruen" jeg også, men dette blir å flisespikke. De fleste kommer jo med denne strofen når det er snakk om kjønn. Likevel vil man selfølgelig bli like glad i et barn som ikke er friskt. Selv om dette er en velkjent uttalelse så kan den selvfølgelig diskuteres, men hvor langt skal en egentlig dra en slik diskusjon? Da må man jo komme inn på forskjeller mellom hva som kvalifiserer til frisk og hva som kvalifiserer til syk. Er man syk om man har downs syndrom f.eks.? (nei, ikke nødvendigvis ;-)). Det ble en liten avsporing, men kritikk av slike utalelser irriterer meg. Hva skal man si da? "vi blir glade bare det er et menneske inni der, og ikke en grisunge eller noe" ? Anonymous poster hash: 64e19...568 Morsom observasjon Har ikke tenkt på det slik før. Anonymous poster hash: 32530...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #35 Del Skrevet 5. juli 2013 Hehe joda, men ingen vet om de får barn med spesielle behov f.eks. Designerbabyer finnes forhåpentligvis ikke, og håper ikke det blir fremtiden heller. Jeg misliker ikke paret, jeg lar meg fasinere av den overdådige rosaperfekte verden. Jeg lar meg undre over at verden alltid kan skinne slik. Anonymous poster hash: 8533f...f58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juli 2013 #36 Del Skrevet 6. juli 2013 Ler meg ihjel av "fruen" jeg også, men dette blir å flisespikke. De fleste kommer jo med denne strofen når det er snakk om kjønn. Likevel vil man selfølgelig bli like glad i et barn som ikke er friskt. Selv om dette er en velkjent uttalelse så kan den selvfølgelig diskuteres, men hvor langt skal en egentlig dra en slik diskusjon? Da må man jo komme inn på forskjeller mellom hva som kvalifiserer til frisk og hva som kvalifiserer til syk. Er man syk om man har downs syndrom f.eks.? (nei, ikke nødvendigvis ;-)). Det ble en liten avsporing, men kritikk av slike utalelser irriterer meg. Hva skal man si da? "vi blir glade bare det er et menneske inni der, og ikke en grisunge eller noe" ? Anonymous poster hash: 64e19...568 Hvis man er født med downs kvalifiserer man til å være meget syk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juli 2013 #37 Del Skrevet 6. juli 2013 Hehe joda, men ingen vet om de får barn med spesielle behov f.eks. Designerbabyer finnes forhåpentligvis ikke, og håper ikke det blir fremtiden heller. Jeg misliker ikke paret, jeg lar meg fasinere av den overdådige rosaperfekte verden. Jeg lar meg undre over at verden alltid kan skinne slik. Anonymous poster hash: 8533f...f58 Den gjør ikke det, men det er den skinnende verdenen hun velger å vise oss. Det samme gjelder for 99% av alle rosabloggere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #38 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeanette said: wee,er det en liten kul jeg ser på magen din? :D Reply ↓ Fotballfrue said: Nei, det er bare magemusklene mine Magen jeg ser litt endringer på er heeelt der nede Anonymous poster hash: b1f0e...0fe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #39 Del Skrevet 6. juli 2013 N said: Hei!!! Så koselig at du er gravid, masse lykke til! det kommer nok til å gå som en drøm Begynner du å få noe mage nå? Så sånn ut, men det er jo ikke rart om du er halvveis! Nydelig som gravid, wow! Reply ↓ Fotballfrue said: Nei, jeg har ikke fått noen synlig mage ennå Hvor ser du det? Reply ↓Anonymous poster hash: b1f0e...0fe 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #40 Del Skrevet 6. juli 2013 N said: Hei!!! Så koselig at du er gravid, masse lykke til! det kommer nok til å gå som en drøm Begynner du å få noe mage nå? Så sånn ut, men det er jo ikke rart om du er halvveis! Nydelig som gravid, wow! Reply ↓ Fotballfrue said: Nei, jeg har ikke fått noen synlig mage ennå Hvor ser du det? Reply ↓Anonymous poster hash: b1f0e...0fe Ehh, er hun scizofren? Hun la jo ut bilde selv der hun skrev jippi magen er kommet.....? Anonymous poster hash: 8533f...f58 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg