AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har bodd i Drammen området i et par måneder nå. Alt er bra og jeg liker meg her, og om det er en positiv ting som jeg har opplevd er det at jeg får oppmerksomhet av menn her. Jeg har alltid bodd i Oslo og mennene der virker mer innadvendte. Her i Drammen er det hyggeligere og mer åpne, og jeg har blitt sjekket opp et par ganger av noen kjekke fyrer. Dette har aldri hendt meg i Oslo... Jeg kjenner at dette innlegget er litt ''kleint'', men noen med lignende erfaringer? Anonymous poster hash: f98d6...f02 1
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Vel, du er drammenfyrenes type, mens du ble sett på som lite fin av Oslofyrene kanskje? 1
Inx Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Høres merkelig ut spør du meg. Kanskje du som har forandret deg, at du er mer/virker mer åpen og lett å få kontakt med 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Høres merkelig ut spør du meg. Kanskje du som har forandret deg, at du er mer/virker mer åpen og lett å få kontakt med Jo da, jeg tenkte på det i dag. Jeg har mer selvtillit her Anonymous poster hash: f98d6...f02
Gjest Houdini Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Nå er jo Oslomenn kjent for å være en smule pompøse, de skal være så voldsomt urbane og har en slags kraftig form for bygdementalitet. Kan være noe i det. Drammensmenn, yummyyyyy. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Nå er jo Oslomenn kjent for å være en smule pompøse, de skal være så voldsomt urbane og har en slags kraftig form for bygdementalitet. Kan være noe i det. Drammensmenn, yummyyyyy. Oslomenn er så mangt. I 2007 var kun 46% av Oslos befolkning er født i Oslo. I aldersgruppen 20-39 var kun 33% født i Oslo. Tipper andelen er enda lavere i dag. Anonymous poster hash: 514fd...088 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Nå er jo Oslomenn kjent for å være en smule pompøse, de skal være så voldsomt urbane og har en slags kraftig form for bygdementalitet. Kan være noe i det. Drammensmenn, yummyyyyy. Oslomenn følger trenden. Og trenden i Oslo er å være evig singel på Grunern/Majorstuen, reise halve året, fri og singel og nyte champagne og sex. Bygde guttas drøm er familie og A4 liv, litt mer jordnære Anonymous poster hash: a1980...277
Gjest Houdini Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Oslomenn følger trenden. Og trenden i Oslo er å være evig singel på Grunern/Majorstuen, reise halve året, fri og singel og nyte champagne og sex. Bygde guttas drøm er familie og A4 liv, litt mer jordnære Anonymous poster hash: a1980...277 Hør her, det å være lukket for folk rundt seg er bondementalitet, det vet du. Og Oslomenn er noen mestere i å fremvise denne oppførselen. Du vet, BØNDER = skeptiske til alle nye folk, og Oslomenn er jo omtrent av samme ulla, hva er trendy med det? Det å være trendy er jo å være åpen for folk og mennesker, ikke kun holde seg inne i sin lille klikk. Konklusjonen er at det finnes mange bondeklikker sammenstuet på Gurgeløkka. Og --- jeg har vanket der en hel del. Så ikke kom her med disse faktene dine, din molbognålekjerring.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Det er en fantastisk ironi i å gnåle, surve og sippe såpass og deretter kaller andre gnålekjerringer.Anonymous poster hash: 9427f...b1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå