AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Del Skrevet 4. juli 2013 Heisann! Har prøvd å finne ut hvilken ansiktsform jeg har, men jeg blir ikke klok på dette... Er det kanskje noen her inne som er flinke til å se sånt? Legger ved et bilde, håper at omrisset av ansiktet mitt er tydelig nok, måtte prøve å anonymisere det så mye som mulig Heller mot hjerteformet, men er veldig usikker! Skal klippe meg snart, og hadde vært fint å visst så jeg lettere kan finne en frisyre jeg kler Anonymous poster hash: a5c9c...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 4. juli 2013 #2 Del Skrevet 4. juli 2013 Oval kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Del Skrevet 4. juli 2013 80% oval 20 % hjerte Anonymous poster hash: a2a94...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newbitch Skrevet 4. juli 2013 #4 Del Skrevet 4. juli 2013 Vil si avlang oval Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Del Skrevet 4. juli 2013 Oval/avlangt. Hjerteformet er kortere. Anonymous poster hash: 902b0...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Del Skrevet 4. juli 2013 Vil si avlang oval Helt enig! "Oblongt ansikt" het det da jeg var ung. Anonymous poster hash: d2ed7...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #7 Del Skrevet 4. juli 2013 Eggformet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Del Skrevet 4. juli 2013 Takk for svar! Tror dere det er avlagt assa? Tror kanskje det ser ekstra avlagt ut på det bildet, legger ved ett til jeg, hvis noen vil se en gang til. Jeg har også ganske "kantete" , eller markert kjeve og hakeparti. Er derfor jeg har vært litt inne på tanken om at det er hjerteformet. Her er et annet bilde, hvertfall TSAnonymous poster hash: a5c9c...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 4. juli 2013 #9 Del Skrevet 4. juli 2013 Ovalt uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. juli 2013 #10 Del Skrevet 5. juli 2013 Vil si oval, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 5. juli 2013 #11 Del Skrevet 5. juli 2013 Takk for svar! Tror dere det er avlagt assa? Tror kanskje det ser ekstra avlagt ut på det bildet, legger ved ett til jeg, hvis noen vil se en gang til. Jeg har også ganske "kantete" , eller markert kjeve og hakeparti. Er derfor jeg har vært litt inne på tanken om at det er hjerteformet. Her er et annet bilde, hvertfall image.jpg TSAnonymous poster hash: a5c9c...17d Du har samme som meeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 5. juli 2013 #12 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg ville sagt at det er hjerteformet men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 5. juli 2013 #13 Del Skrevet 5. juli 2013 Bilde nederst viser jo oval. Du har ganske markant hakeparti, som da gjør det hjertefromet? http://dagensfrisyre.blogg.no/1325535887_oval_ansiktsform.html Jeg er helt lik, og trodde jeg hadde hjerteformet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vix1 Skrevet 5. juli 2013 #14 Del Skrevet 5. juli 2013 Støtter oblong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 5. juli 2013 #15 Del Skrevet 5. juli 2013 Støtter oblong! Hun har definitivt ikke oblong. Hun har en en mellomting av Hjerte og oval. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #16 Del Skrevet 9. juli 2013 Ikke oblong, hun har for smal nedre del av ansiktet. Vil si oval. men leste en gang et bra tips: etter at du har dusjet, se deg selv i speilet og tegne omrisset til ansiketet ditt i dugget på speilet, etter ditt eget speilbilde.Lettere å se hvilken form som står igjenda. jeg ble litt overrasket da jeg testet dette selv. hadde mindre panne enn jeg trodde.. Anonymous poster hash: ca0a8...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #17 Del Skrevet 9. juli 2013 Oval. Må ha mer fremtreden hake enn det der for å ha hjerte, samt bredere kinnbein. Anonymous poster hash: 902b0...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 9. juli 2013 #18 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg ville kanskje si diamant jeg da, syns du har noen nydelige kinnbein og så smalner ansiktet over og under de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #19 Del Skrevet 10. juli 2013 Takk alle sammen for innspill må si jeg fortsatt er litt forvirret, hehe... Det tipset med speilet har jeg prøvd, uten å bli noe klokere. Har vært innom diamant også, men mener at pannen ikke stemmer med diamant. Vrient!Anonymous poster hash: a5c9c...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #20 Del Skrevet 10. juli 2013 Du er avlang, evt. diamant (trenger ikke stemme på en prikk, vet du). Hjerter har ikke så langt ansikt. Anonymous poster hash: 902b0...c6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå