Gå til innhold

Hvor mange kjærester hadde dere før dere fant "den rette" ?

Anbefalte innlegg

Gjest Keiko
Skrevet

Med den rette mener jeg en person dere har vært sammen med i noen år og virkelig føler dere kan ha en framtid med. Svar gjerne om dere er mann eller kvinne også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i to faste forhold, og noen korte som aldri ble noe skikkelig seriøst av. Nå har jeg truffet en jeg virkelig tror og håper jeg kan få en fremtid sammen med. Vi har ikke vært sammen i flere år, men er samboere og stortrives i hverandres selskap! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Jeg er nemlig for stygg til at kvinner vil ha meg.

Anonymous poster hash: 251cc...1dc
  • Liker 2
Skrevet

Det var da noen useriøse greier, det eneste som betyr noe nå er den flotte kvinnen jeg nå har valgt å dele resten av livet mitt med.

AnonymBruker
Skrevet

Det var da noen useriøse greier, det eneste som betyr noe nå er den flotte kvinnen jeg nå har valgt å dele resten av livet mitt med.

buuuuud, er det deg????

Anonymous poster hash: d0e2f...855

• Liker 2
Skrevet

buuuuud, er det deg????

Jaggu!

Har søkt om navneendring, men ting tar tid...

Hvem er du?

AnonymBruker
Skrevet

Jaggu!

Har søkt om navneendring, men ting tar tid...

Hvem er du?

:D

En av de du hadde en god tone med en gang i tiden, velkommen tilbake, jeg har likt innleggene til "stbernardshunden" også, ikke rart.

Skrevet

Jeg har kun hatt et langt seriøst forhold i mitt liv, og det er jeg i fremdeles.

Men har da kysset en hel haug med frosker i min tid...

Skrevet

:D

En av de du hadde en god tone med en gang i tiden, velkommen tilbake, jeg har likt innleggene til "stbernardshunden" også, ikke rart.

Så hyggelig :)

Setter pris på ros for kveruleringen min ;)

AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig :)

Setter pris på ros for kveruleringen min ;)

:) see u around, buddy.

Skrevet

Jeg er kvinne og har kun hatt et forhold før han jeg bor med nå. kan gjerne tenke meg å være med han resten av livet.

Gjest Keikolina
Skrevet

4 mener jeg. Uff angrer ung og dum. Æsj, ekkelt og syndig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde noen useriøse tenåringforhold, men når jeg var 15/16 ble jeg sammen med han jeg nå ser for meg fremtiden med :D fortsatt veldig forelsket!

Skrevet

To forold på to år, tre forhold på hver under tre måneder hver(hvorpå to av forholdene var med gutter da jeg var i slutten av tenårene og usikker på hvem jeg var) og noen mindre seriøse flørter. Nå er det drygt fem år siden jeg møtte min kone og vi har tre års bryllupsdag i september.

Skrevet

Ingen andre, han er min første og jeg er hans første. Vi var unge når vi ble kjærester, for snart ti år siden. Veldig fornøyd :)

• Liker 1
Gjest nicola
Skrevet

Har vært i et "langt" forhold før han jeg har nå. Det varte i 3 år og han var min første kjæreste. Også den første jeg hadde sex med og da var jeg 18 år :)

Etter det har jeg hatt 3 fjaseforhold/korte...Slike 3-6 måneders.

Han jeg er sammen med nå har jeg bygget hus med og forlovet meg med. Vi har vært sammen i flere år :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ett. Det var mye frem og tilbake, men vi var mer eller mindre sammen i ca. 2,5 år. Deretter har jeg kun hatt korte flørter som aldri har utviklet seg til noe mer.

Før jeg traff han som jeg er overbevist om at er "den rette" for snart halvannet år siden. Vi har altså ikke vært sammen i flere år, men vi planlegger fremtiden sammen, og er sikre på at vi vil ha hverandre :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt to "rette". Exen min vsr jo rett den tida vi var sammen, ellers hadde jeg jo ikke blitt sammen med han. Min samboer er rett nå men om vi er like riktige for hverandre om ti år må tiden vise

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig bare hatt ett langt forhold, og det føltes aldri helt rett, men vi prøvde jo på et vis.. Før det hadde jeg to kortere/useriøse "forhold" (det ene endte vel med at vi skulle være kjærester, men da innså jeg at jeg ikke var interessert lengre). Nå er jeg i et forhold hvor jeg har tenkt mesteparten av veien at han kan være den rette, men vi har ikke vært sammen lenge (kjent hverandre 9 mnd, vært sammen ca 6 mnd) og akkurat nå er jeg ikke sikker :)

Anonymous poster hash: 6d6b9...195
Gjest bustyvel
Skrevet

Hadde et lengre forhold før jeg møtte mannen med stor M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...