AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Noen som har gjort dette selv ? Hvilken teknikk? Har googlet litt rundt og kommet frem til følgende alternativer; 1.) Knytte rundt en tråd og la den være på ca en uke før den faller av? 2.) Knytte rundt en tråd , dra opp og klippe under med sterilisert saks? Kan blø en del? 3.) Fryse den med nitrogen så klippe av? Har kryo vortefjerner... Lite gira på og gå til lege for en slik filleting , men vekk må den.. Anonymous poster hash: 55057...385
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Har hørt man kan klippe av med saks, eventuelt røske opp med pinsett. Blør sikkert mye, men bare ta på et gnagsårplaster eller noe, så slipper du å tenke på det. Den tråd-greia har jeg aldri hørt om, men høres ut som et kjerringråd. Verdt å prøve, dog. Anonymous poster hash: 876eb...f3e
Minya Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Hold den ut fra huden med en pinsett og klipp den av helt innerst med en steril saks. Det gjør åndsfraværende vondt i ti sekunder, og blør som regel litt, men da er du kvitt den. Jeg gikk til legen for å fjerne en en gang, og da sa legen at det var bare å klippe dem av selv, så lenge man hadde en steril saks. De andre jeg har tatt selv, har jeg brukt neglesaksen på. Rengjør neglesaksen i sprit og tørker den med papir rett før jeg klipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå