Gå til innhold

hvordan er det vanligst/lurest å be om svar på invitasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, kanskje dumt spm. men hvordan foretrekker dere at gjestene svarer? på tlf, sms , mail eller hva?

må vel skrive i invitasjonen hvordan de skal svare og kommer ikke på noen lur måte å gjøre det på :rolleyes:

takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

SMS og e-mail skrev vi, men har også fått svar ansikt til ansikt og per facebook :P

Anonymous poster hash: 7d317...bc7
AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt per tlf / SMS jeg. (Altså holde det til 1 kilde). Ikke alle (voksne, eldre damer) som bruker e-mail, så ville vært forsiktig med å si det.

Synes det fort blir uoversiktelig dersom noen skriver på facebook, noen på mail, noen som ringer, noen sender melding, noen kommer på døra, noen sender brevpost.

Anonymous poster hash: 0058a...9ab
Skrevet

Vi skrev: s.u innen 1.juli på telefon til bruden xx xx xx xx eller til brudgommen xx xx xx xx. Har dog fått svar ansikt til ansikt, på sms og ved at de har ringt. Samme hvordan egentlig. Har registrert de i en bok etter hvert. Men greit å oppgi mobilnr for det kan alle bruke.

Skrevet

Vi har svar slipp på hjemmesiden. Men folk kan gi beskjed hvordan de vil :)

Skrevet

Vi sendte ut invitasjonene i dag, og har skrevet opp hans mobilnummer og min e-post.

AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt per tlf / SMS jeg. (Altså holde det til 1 kilde). Ikke alle (voksne, eldre damer) som bruker e-mail, så ville vært forsiktig med å si det.

Synes det fort blir uoversiktelig dersom noen skriver på facebook, noen på mail, noen som ringer, noen sender melding, noen kommer på døra, noen sender brevpost.

det kommer vel an på gjestene. Vi har langt over halvparten venner på lista, så å ikke ha med e-post ville bare vært rart.

Vi har fått svar pr tlf, sms, e-post, Skype, annen chat, post og personlig. Skjønner ikke helt hvorfor det skal være mer uoversiktlig; vi har én liste som vi krysser av på etterhvert som folk melder seg på. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: e1412...d6b

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Er det spesielt for eldre damer ikke å bruke e-mail?

• Liker 1
Skrevet

Vi la igjen begges mobilnumre, men svarene kom igrunn på alle måter: de fleste face-to-face, oppringninger, e-post og melding på facebook. Så lenge alle svarte spilte det igrunn liten rolle for oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...