Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har restauranter å anbefale i Lofoten? Helst med fisk og gjerne litt finere restauranter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Restaurant Den Blå Fisk:

Midt på Brygga i Lofotens største og mest aktive fiskevær, blant trauste rorbuer og fiskemottak ligger Henningsvær Bryggehotel. Hotellet ble bygget med respekt for sine omgivelser. Finstemt til miljøet rundt er hotellet utformet med rustikk eleganse. Stedet er et fyrverkeri i farger.

Restaurant Den Blå Fisk i Henningsvær er kjent for lokale delikatesser fra havet, som nytes til utsikten av livet i havna.

Restaurant Kjøkkenet:

En av Lofotens mest populære restauranter. Vi serverer lokal og tradisjonsrik mat i omgivelser det er lett å trives i. Følelsen av å komme tilbake til mors kjøkken gir den unike stemningen vi er kjent for.

Endret av SpeltLompa
Skrevet

Har du spist der eller var dette bare klipp og lim ?:)

Skrevet

Har du spist der eller var dette bare klipp og lim ? :)

Har spist på endel restauranter i Lofoten, men disse var de to stedene jeg likte best, så dette er klipp og lim av mine favoritt steder ;)

Skrevet (endret)

Hvis dere skal til Svolvær, så anbefaler jeg på det varmeste Børsen Spiseri. Kjempefin restaurant som ligger ved Svinøya rorbuer. Det finnes flere anmeldelser av denne plassen på nett, men har vært der et par tre ganger. Har spist både Bacalao, men også en helt HIMMELSK stekt tørrfisk.... De har et ganske rustikk interiør, og du får absolutt valuta for pengene hvis man ønsker atmosfære :)

Endret av Frk Midnattsol
Skrevet

Takk begge to:) skal være det noen dager så vi drar dit det er god mat å få:)

Gjest Solsmil
Skrevet

I svolvær: Børsen spiseri:) ellers er jeg veldig glad i Du Verden, men da mest for lunsj. Har ikke spist middag der. Ville styrt unna resturanten på Thon-hotellet. Den er fin, men overpriset og ikke spesielt god mat (mulig jeg var uheldig da).

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal vestover i Lofoten, så har jeg spist på ca alle plassene.

Jeg ville styrt unna restauranten på Å. Maren Anna på Sørvågen har en kjempegod fiskesuppe. Gammelbua på Reine har jeg blandet erfaring med, grillet tørrfisk var kjempegodt men har også spist mer middelmådig. På Hamnøy er det et bittelite spisested med kjempegod mat. Og på Ramberg har de også veldig god mat (tror det er min favorittplass).

Anonymous poster hash: 0799c...006
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi bodde på Thon og gikk over Torget og spiste på DuVerden da det var så nært. Det var helt ok mat og helt ok priser dersom man ikke tok det som sto under 'hovedrett'. Lurer på om denne restauranten kan ha endret profil de siste årene ut fra hva andres erfaring med restauranten er?

Veldig fornøyd med frokost på hotellet da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...