Gå til innhold

Når kjæresten plutselig legger merke til andre kvinnfolk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten kom inn i en litt "irritabel" periode for ikke så lenge siden følte jeg. Plutselig skulle han begynne å kommentere pene damer han så på tv, kunne feks si "åj det var fine hofter på den dama der". eller "hun der var skikkelig sexy!.. Kommer lett til å få seg noe". La også merke til at han var ekstra hyggelig mot damer/jenter om vi skulle bort på vors eller fest hos noen. Det virket som han ville irritere meg med det. jeg har ikke noe problem med at han syns noen på TV'en er pen.. Så det er ikke det dette handler om. Men ble bare litt overrasket over at det kom så mange hyggelige kommentarer rettet mot andre kvinner på kort tid. Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, du får se ha som skjer hvis du begynner og kommentere høye lekre menn på tv og gi menn på fest ekstra oppmerksomhet.

• Liker 5
Skrevet

Vel, du får se ha som skjer hvis du begynner og kommentere høye lekre menn på tv og gi menn på fest ekstra oppmerksomhet.

Ja, er jo veldig lett å ta igjen. Men kjenner jeg ikke har all verdens behov for det.. Bare nysgjerrig på hvorfor det plutselig ble sånn.. Om der er noe som irriterer han så kan han vel bare si det.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, er jo veldig lett å ta igjen. Men kjenner jeg ikke har all verdens behov for det.. Bare nysgjerrig på hvorfor det plutselig ble sånn.. Om der er noe som irriterer han så kan han vel bare si det.

Han tar deg nok bare litt for gitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig, ta det opp med han. Spør evt. om det er noe som plager han, noe han vil snakke om, hvorfor han plutselig legger merke til andre damer.

Anonymous poster hash: c3e57...d14
AnonymBruker
Skrevet

Hm, tror du rett og slett må spørre han. Kunne nesten virke som han ikke føler seg like bra lenger og tar det over på deg.

Anonymous poster hash: 900b2...849

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han savner oppmerksomhet eller komplmenter fra deg... Har du vært veldig opptatt i det siste? Kanskje ikke hatt så mye tid til han og vist han at du er glad i han? Kanskje han er blitt usikker på følelsene dine for han? Derfor fisker han etter en reaksjon fra deg for å sjekke?

Bare en tanke...

Anonymous poster hash: 86b58...5a6

Skrevet

Jeg tror han savner oppmerksomhet eller komplmenter fra deg... Har du vært veldig opptatt i det siste? Kanskje ikke hatt så mye tid til han og vist han at du er glad i han? Kanskje han er blitt usikker på følelsene dine for han? Derfor fisker han etter en reaksjon fra deg for å sjekke?

Bare en tanke...

Ja det er jo for så vidt logisk å tenke sånn. jeg har vel egentlig hatt litt motsatt inntrykk.. Følt at det har vært jeg som har gitt han mest oppmerksomhet i det siste.. Det er som regel jeg som "klynker" når han blir fraværende. de siste ukene har han hatt en tendens til å bare snu ryggen til i senga uten å si god natt.. vet ikke om det har vært bevisst eller ubevisst. Æsj kanskje jeg bare henger meg opp i detaljer. Er generelt ikke flink til å tolke hint heller..

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg satt meg rolig ned og snakket med han. Når man har på følelsen at noe er galt så er det noe galt. Alltid stol på magefølelsen!! Er det noe jeg har lært i mitt snart 40-årige liv, så er det dét!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

PS: Kjærlighet og følelser er ikke alltid logisk... Faktisk mer unntaket enn regelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...