AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Vi holder på å bestille ferietur, og vingler mellom Ving og StarTour. Grunnen er at jeg ikke finner om Ving tilbyr transport til og fra flyplass til hotell? Noen som veit? Anonymous poster hash: eb00f...05f
Betty2 Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 på vanlige charter turer så har ving også transport fra flyplass til hotell. men hvis dere bestiller fly og hotell hver for seg, så er ikke transporten medregnet.
Athena27 Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Send en e-post eller ta en telefon til Ving i morgen mens servicesenteret har kontortid, så får du nok veldig raskt avklart dette Bare til opplysning så har jeg reist en del med Star Tour og er veldig fornøyd
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har reist mye med Ving og har vært fornøyd med dem men hater flyselskapet deres Jeg har reist to ganger med Start Tour til totalt forskjellige destinasjoner og begge gangene var jeg svært misfornøyd. Jeg anbefaler av denne grunn Ving - fordi du altså får svært god hjelp derfra hvis "katastrofen" skule inntreffe. Transport valget på Ving kommer opp etter at du har valgt hotell og fly - rett før du skal betale.
Anglofil Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Ja, Ving tilbyr frakt til og fra hotell. Du kan lese mer her om det. Ellers like jeg begge selskaper godt. Har reist med begge selskaper mange ganger og reiser med Ving igjen på mandag. Jeg opplever begge selskaper som profesjonelle og servicemindede. Mvh Yvonne 1
Gjest Superwoman! Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Anbefaler Ving, billigere enn Star Tour og bedre service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå