AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Siden ingen mann vil ha meg får jeg bite i det sure eplet og dra til Danmark da. Sjekket hjemmesiden til Stork-klinikken, stod veldig mange priser. Men hva koster det sånn ca med alt sammen? Får man forbrukslån til en stork-unge? Anonymous poster hash: 7a3ad...599
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Det får du sikkert, men vil du sette deg i forbruksgjeld for det der????
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Det får du sikkert, men vil du sette deg i forbruksgjeld for det der???? Hva skal jeg ellers gjøre? Vil jo være sikker på at spermen er fri for aids og andre uhumskheter. Fins ingen menn i Norge som vil slå seg ned, så jeg har ikke noe valg egentlig. Kunne sikkert dratt til Thailand eller Cuba, men er som sagt redd for aids og slikt. Anonymous poster hash: 7a3ad...599
Skjoldmøy Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har nå alltid trudd storken leverte ungene gratis jeg, da... 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har nå alltid trudd storken leverte ungene gratis jeg, da... Nope, man må dra dit og bli inseminert med sperm. Tar sikkert litt tid før den spermen funker og. Uff det her er et dilemma for meg altså. Anonymous poster hash: 7a3ad...599
Gjest Murica Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har nå alltid trudd storken leverte ungene gratis jeg, da... Ikke den danske storken tydeligvis. 14
Obiola Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Det koster nok, men det kommer jo an på hvor mange ganger du må bli inseminert før du blir gravid. Vil tro det kan kommer opp i noen titalls tusen om du ikke blir fort gravid! Hvorfor finner du ikke heller en donor selv? Vet at det finnes menn som stiller opp gratis, og teste seg i forkant er vel en selvfølge.
Nita Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Og jeg som trodde du ville ha en storkeunge, altså en fugleunge 5
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Jeg kjenner en del lesbiske som har brukt opp til 40000kr på det der.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Jeg kjenner en del lesbiske som har brukt opp til 40000kr på det der. TULLER du?? Hadde man bare åpnet for adopsjon for enslige og lepsiske så hadde alt vært så meget bedre. Tenk så mange stakkars barn som trenger et hjem rundt om i verden. Syns det er rasistisk og diskriminerende mot oss single. Er for f... ikke min feil at ingen mann vil ha meg! Anonymous poster hash: 7a3ad...599 1
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 TULLER du?? Hadde man bare åpnet for adopsjon for enslige og lepsiske så hadde alt vært så meget bedre. Tenk så mange stakkars barn som trenger et hjem rundt om i verden. Syns det er rasistisk og diskriminerende mot oss single. Er for f... ikke min feil at ingen mann vil ha meg! Anonymous poster hash: 7a3ad...599 Er en 5000-6000 kr for hver gang og så er det jo reise og opphold i DK.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 TS: Spør på bloggen mittstorkebarn. Anonymous poster hash: 30cb6...bec 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 TULLER du?? Hadde man bare åpnet for adopsjon for enslige og lepsiske så hadde alt vært så meget bedre. Tenk så mange stakkars barn som trenger et hjem rundt om i verden. Syns det er rasistisk og diskriminerende mot oss single. Er for f... ikke min feil at ingen mann vil ha meg! Anonymous poster hash: 7a3ad...599 Hvor gammel er du da? Kanskje du kan prøve i noen år til før du tyr til noe sånt? Eller bli gravid med en ONS da Anonymous poster hash: ec4f6...c33
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Hvor gammel er du da? Kanskje du kan prøve i noen år til før du tyr til noe sånt? Eller bli gravid med en ONS da Anonymous poster hash: ec4f6...c33 Kan ikke bli gravid uten å være gift siden jeg er katolikk.. Men er det en stork-unge blir det liksom noe annet. Kanskje jeg får dra til Cuba da.. Anonymous poster hash: 7a3ad...599
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Det er jo lov for enslige å adoptere, vet dubikke det før du planlegger donorbarn?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Jeg kjenner en del lesbiske som har brukt opp til 40000kr på det der. Det er lite for en etterlengtet baby altså....... Anonymous poster hash: d0b5d...6a3 12
Gjest Riskjeks Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Det kommer på det første an på hvor fort du blir gravid! Må du ha mange forsøk, blir det kjempedyrt. Sjekk nettsidene deres. http://no.storkklinik.dk/605/priser Uansett - jeg ville definitivt valgt stork klinikk fremfor å ha meg med en vilt fremmed... Mer rettferdig for barnet og eliminering av risiko for kjønnssykdom osv. Hvor gammel er du? 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 Det er jo lov for enslige å adoptere, vet dubikke det før du planlegger donorbarn? Vet du ikke at det er så godt som umulig? Ikke vits å prøve en gang. De fleste land har restriksjoner på adopsjon for enslige. Kina var åpen for det før men ikke nå lenger. Hvorfor får Madonna adoptere men ikke jeg??? Dårlig gjort. Anonymous poster hash: 7a3ad...599
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #19 Skrevet 4. juli 2013 Det kommer på det første an på hvor fort du blir gravid! Må du ha mange forsøk, blir det kjempedyrt. Sjekk nettsidene deres. http://no.storkklinik.dk/605/priser Uansett - jeg ville definitivt valgt stork klinikk fremfor å ha meg med en vilt fremmed... Mer rettferdig for barnet og eliminering av risiko for kjønnssykdom osv. Hvor gammel er du? 33 er jeg. Anonymous poster hash: 7a3ad...599
Gjest Riskjeks Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 33 er jeg. Anonymous poster hash: 7a3ad...599 Da har du jo fortsatt ganske god tid! Finner du en mann innen et års tid, kan dere jo være sammen et par år (som vel er lurt før man får barn sammen), og så kan du fint bli mor som 36-37-åring, noe som er både normalt og uproblematisk for de fleste, og du vil rekke å få et par-tre stykker før du "går ut på dato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå