Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Installasjonsprogrammet til Tv-en kom det opp et spørsmål.Jeg må velge mellom Kabel eller Luft! Hvordan finner jeg ut hva jeg skal svare på valget? Jeg bor i blokk og har visst Bredbånd.

Noen som kan hjelpe meg her??

Hilsen M

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Da har du nok sansynligvis kabel.

AnonymBruker
Skrevet

Har du TV-signaler via bredbånd som f.eks. Altibox og du må bruke en egen boks for å få TV-signaler spiller det ingen rolle hvilken du velger. Hvis du har antennekabel inn i TVen og du velger kanel med fjernkontrollen til TVen er det Kabel du har.

Anonymous poster hash: 9bc17...210
Skrevet

ok takk. Har et annet problem også.. Får bare inn Nrk. På de andre kanalene vises et lite ikon. Det er CA i en liten ring... kan lese utav brukerveiledningen at jeg trenger noe som heter CI -modul og et smart-kort?? hva er det,og hvor får jeg tak i det????

Noen som kan hjelpe et uopplyst kvinnfolk???

På forhånd TAKK!! :-)

Skrevet

Mest sannsynligvis så trenger du en dekoder. Har du snakket med borettslaget om dette? Burde jo fått noe info om det når du flyttet inn.

Gjest padawan
Skrevet

Smart-kort er noe Canal digital og andre leverandører bruker etter at man gikk over til det digitale tv-nettet.

Du kan enten skaffe deg en decoder hvor du stikker kortet eller en kortleser som du stikker inn på baksiden av tv'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...