AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hei. Jeg lurer litt på en ting. Ofte er det slik at kjæresten min sin Iphone lager meldingslyd, og når han sjekker mobilen sin har det ikke kommet noen melding. Han har heller ikke internett på, så da er det vel heller ingen oppdatering? Jeg har selv Iphone men opplever aldri dette. Er det mulig at han har slikt skjult sms? Anonymous poster hash: e79b8...b92
dobri123 Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Spør han? Min samboer får slike lyder ved mail og slikt også..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Den blir sendt med usynlig blekk, han må da ha på seg spesielle linser/briller for å tyde meldingen som står på russisk røverspråk.Anonymous poster hash: db1c0...672 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Den blir sendt med usynlig blekk, han må da ha på seg spesielle linser/briller for å tyde meldingen som står på russisk røverspråk.Anonymous poster hash: db1c0...672 Haha. Men hva kan det være da? Han sier han ikke vet selv. Anonymous poster hash: e79b8...b92
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Han får sikkert Mail. Anonymous poster hash: d4d44...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Det jeg første tenkte på var en applikasjon som man kan bruke for å sende skjulte mld, men da må internett være på. Internett må også være på for å motta varsel om mail. Hvis du er 200% sikker på at internett er av så vet ikke jeg hva det kan være. Ser du at det ikke har kommet en mld eller bare sier han det, fordi da kan han jo lyve. Har du forsøkt å spørre HAN? Han må jo vite hva det er, eller om det er mobilen det er noe feil med. Anonymous poster hash: c99b0...4bb
Skjoldmøy Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Mail, facebook-oppdateringer, sms, spilloppdateringer og sikkert en haug andre ting også har samme default lyd på iPhone. 1
Sjokoladenøtt Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Jeg får sms-lyd når jeg får mld på facebook eller mail f eks. Men har slått av slik at det viser hva som hr skjedd Er så irriterende når folk kan se at jeg har fått en melding fra noen og begynner å mase om hvorfor haha
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Med denne appen kan man sende sms som: -kun kan leses men ikke lagres (når man trykker en knapp på mobilen blir smsen borte) -kun sender melding tilbake til avsenderen om at meldingen er mottatt på mobilen den er sendt til (med andre ord, ingen sms, bare en "usynlig" sms uten beskjed eller meldingslyd som sender kvittering tilbake når den er "mottatt") -mye mer moro https://play.google.com/store/apps/details?id=com.silentservices.hushsms Anonymous poster hash: 6d906...081
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 han kan jo bruke mobiltnettverk som 3g, man trenger jo ikke å ha koblet opp til trådløst nettverk lengre. Anonymous poster hash: 321d9...603 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 han kan jo bruke mobiltnettverk som 3g, man trenger jo ikke å ha koblet opp til trådløst nettverk lengre. Anonymous poster hash: 321d9...603 Det er fantastisk hva Apple får til! Anonymous poster hash: 6d906...081 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Det er fantastisk hva Apple får til! Anonymous poster hash: 6d906...081 lol? 3G har da eksistert i flere år -.- Anonymous poster hash: ff081...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 Vi finner ikke ut hva det er. I dag "plinga" mobilen hans igjen, og ingenting sto på mobilen hans. Ikke oppdatering, ikke mail, ikke sms, ingenting. Min gjør ikke slik. -ts Anonymous poster hash: e79b8...b92
navnet Skrevet 6. juli 2013 #14 Skrevet 6. juli 2013 Min gjorde også det. Prøv å holde inne av knappen og hjem knappen i 10sekund. Da restartet den. Om ikke det blir bra da så ser dere om det er en oppdatering tilgjengelig
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #15 Skrevet 6. juli 2013 Man kan endre innstillinger for forhåndsvisning av de fleste typer varsler, e-post, meldinger etc. på iPhone. Ligger under innstillinger --> varsling. Ikke noe hokus pokus med det.Anonymous poster hash: d4805...eab
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 Det kan være spill, som kun lager sånn meldingslyd - og ikke varsler . Får det ofte. Anonymous poster hash: a75fe...4b8
Patronus Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Dra ned informasjons kapselen? Den linjen der batteri, dekning osv vises.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Dra ned informasjons kapselen? Den linjen der batteri, dekning osv vises. Har gjort det, ingenting viser. Er heller ikke innpå noen spill. -ts Anonymous poster hash: e79b8...b92
Adelia Skrevet 1. september 2013 #19 Skrevet 1. september 2013 Min gjør også det. Skjønner ikke hva det kommer fra. Plutselig så kommer meldingslyden på, og når jeg ser på iphonen, så er det ingenting der. Funnet løsning på det?
Lutetium 71 Skrevet 1. september 2013 #20 Skrevet 1. september 2013 Det jeg første tenkte på var en applikasjon som man kan bruke for å sende skjulte mld, men da må internett være på. Internett må også være på for å motta varsel om mail. Hvis du er 200% sikker på at internett er av så vet ikke jeg hva det kan være. Ser du at det ikke har kommet en mld eller bare sier han det, fordi da kan han jo lyve. Har du forsøkt å spørre HAN? Han må jo vite hva det er, eller om det er mobilen det er noe feil med. Anonymous poster hash: c99b0...4bb Hvorfor i allvideverden skal man skru av internetten på smarttelefonen sin? Det er liksom det som er vitsen med en slik dings. Å skru av 3G/mobildata kan jeg forstå, men ikke wifi. Selv får jeg samme varsellyd om det er en melding på fb, mail, sms eller en påminnelse fra kalenderen. Kan sikkert sette opp unike lyder et eller annet sted, men har ikke giddet. Android-mobil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå