Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva det betyr når bakgrunnen bak treet er mørk/uvær? Altså, ikke selve treet og bladene, men bakgrunnen..

Anonymous poster hash: 359da...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på det samme selv.

AnonymBruker
Skrevet

At det er en dårlig match.

Anonymous poster hash: 32e02...928

AnonymBruker
Skrevet

At det er en dårlig match. Anonymous poster hash: 32e02...928

Men prosenten er jo høy. Og det står ikke forklart under treet heller, som det gjør med feks helt grått tre, eller visne blomster.

Gjest winston
Skrevet

Så spennende. Betyr vel at det blir et stormfullt forhold.

• Liker 2
Skrevet

Jeg måtte jo selvfølgelig inn å sjekke, for det har jeg ikke lagt merke til før. Men det er dårlig vær når det er lav match.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte jo selvfølgelig inn å sjekke, for det har jeg ikke lagt merke til før. Men det er dårlig vær når det er lav match.. :)

Hvordan finner man ut hva som matcher dårlig da? Og hvorfor har man likevelså høy prosent? ...hvis du vet a, hehe :)

Skrevet (endret)

Hvordan finner man ut hva som matcher dårlig da? Og hvorfor har man likevelså høy prosent? ...hvis du vet a, hehe :)

Matchtallet står på treet og de under 85 har jeg dårlig vær i bakgrunnen på. Alt over 85 i match er altså bra, mens alt under er ikke så bra.

Hva som matcher dårlig ser du via bladene. Røde ting er dårlig match. Har du f.eks skrevet at du er glad i masse sex, får du rødt blad på sex når de ikke er så glad i sex.. osv..

Endret av Nettinettet
AnonymBruker
Skrevet

Kan være du er for gammel/ung. At du har barn og den personen ikke ønsker dette osv. Det går an å sette absolutte krav på enkelte punkter. Og da fyker du ut selv om dere matcher kjempebra.

Anonymous poster hash: f476e...3d1

Skrevet

Kan være du er for gammel/ung. At du har barn og den personen ikke ønsker dette osv. Det går an å sette absolutte krav på enkelte punkter. Og da fyker du ut selv om dere matcher kjempebra.

Anonymous poster hash: f476e...3d1

Ved aldersforskjell, eller ønske om barn, og høyde forskjell visner blomstene.. Ja de tre blomstene under treet altså.. (dette høres jo bare helt absurd ut egentlig.......)

AnonymBruker
Skrevet

Matchtallet står på treet og de under 85 har jeg dårlig vær i bakgrunnen på. Alt over 85 i match er altså bra, mens alt under er ikke så bra.

Hva som matcher dårlig ser du via bladene. Røde ting er dårlig match. Har du f.eks skrevet at du er glad i masse sex, får du rødt blad på sex når de ikke er så glad i sex.. osv..

Hmm, det jeg synes er så rart, for som regel er det god match :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at en av dere har satt et "absolutt krav" som ikke matcher. Prosentandelen ellers kan være 99%

F.eks at den ene har satt 10 på sjalu, og den andre 1, der den ene eller begge har satt absolutt krav.

Anonymous poster hash: 40b30...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...