AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Noen som vet hva det betyr når bakgrunnen bak treet er mørk/uvær? Altså, ikke selve treet og bladene, men bakgrunnen..Anonymous poster hash: 359da...f71
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 At det er en dårlig match. Anonymous poster hash: 32e02...928
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 At det er en dårlig match. Anonymous poster hash: 32e02...928 Men prosenten er jo høy. Og det står ikke forklart under treet heller, som det gjør med feks helt grått tre, eller visne blomster.Anonymous poster hash: 359da...f71
Gjest winston Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Så spennende. Betyr vel at det blir et stormfullt forhold. 2
Nettinettet Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Jeg måtte jo selvfølgelig inn å sjekke, for det har jeg ikke lagt merke til før. Men det er dårlig vær når det er lav match..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Jeg måtte jo selvfølgelig inn å sjekke, for det har jeg ikke lagt merke til før. Men det er dårlig vær når det er lav match.. Hvordan finner man ut hva som matcher dårlig da? Og hvorfor har man likevelså høy prosent? ...hvis du vet a, hehe Anonymous poster hash: 359da...f71
Nettinettet Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hvordan finner man ut hva som matcher dårlig da? Og hvorfor har man likevelså høy prosent? ...hvis du vet a, hehe Anonymous poster hash: 359da...f71 Matchtallet står på treet og de under 85 har jeg dårlig vær i bakgrunnen på. Alt over 85 i match er altså bra, mens alt under er ikke så bra. Hva som matcher dårlig ser du via bladene. Røde ting er dårlig match. Har du f.eks skrevet at du er glad i masse sex, får du rødt blad på sex når de ikke er så glad i sex.. osv.. Endret 5. juli 2013 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Kan være du er for gammel/ung. At du har barn og den personen ikke ønsker dette osv. Det går an å sette absolutte krav på enkelte punkter. Og da fyker du ut selv om dere matcher kjempebra. Anonymous poster hash: f476e...3d1
Nettinettet Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Kan være du er for gammel/ung. At du har barn og den personen ikke ønsker dette osv. Det går an å sette absolutte krav på enkelte punkter. Og da fyker du ut selv om dere matcher kjempebra.Anonymous poster hash: f476e...3d1 Ved aldersforskjell, eller ønske om barn, og høyde forskjell visner blomstene.. Ja de tre blomstene under treet altså.. (dette høres jo bare helt absurd ut egentlig.......)
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Matchtallet står på treet og de under 85 har jeg dårlig vær i bakgrunnen på. Alt over 85 i match er altså bra, mens alt under er ikke så bra. Hva som matcher dårlig ser du via bladene. Røde ting er dårlig match. Har du f.eks skrevet at du er glad i masse sex, får du rødt blad på sex når de ikke er så glad i sex.. osv.. Hmm, det jeg synes er så rart, for som regel er det god match Anonymous poster hash: 359da...f71 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Det betyr at en av dere har satt et "absolutt krav" som ikke matcher. Prosentandelen ellers kan være 99% F.eks at den ene har satt 10 på sjalu, og den andre 1, der den ene eller begge har satt absolutt krav. Anonymous poster hash: 40b30...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå