Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg jobber på Cubus og har jobbet der siden januar, som ekstrahjelp, altså i helger og ferier osv. Har spesielt jobbet endel nå i sommer, og mer ser det ut til å bli.

Nylig lærte jeg at Cubus er med i den såkalte Varner-gruppen, som består av kjeder som Bik Bok, Carlings, Urban, Dressmann m.fl. Andre steder på nettet, og også på dette forumet, står det at alle ansatte i en Varner-butikk skal få et kort som gir 40% rabatt på alle kjedene i Varner-gruppen, men et slikt kort har ikke jeg sett snurten av!

Har bare fått vite at jeg har 40% personalrabatt på butikken jeg jobber på. Noen som vet om jeg har rett på et slikt kort, og hvordan jeg kan få tak i et?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle som jobber i Varnerkjeden skal få Varnerkortet. Kan dog hende det krever fast stillingsprosent.

Anonymous poster hash: ef874...048
Skrevet

De krever ikke timer på kontrakt. Etter tre mnd. ca skal du få varner kort med mindre Cubus butikken du jobber i er franchise. Da får du ikke Varner kort.

Skrevet

Du skal få varner-kortet! Jeg var også ekstrahjelp og fikk den etter 3 mnd, da fikk jeg rabatt på alle varner butikkene. Fikk den av sjefen min. Spør sjefen din?

• 1 år senere...
Skrevet

Hei,

Tok det eksakt 3 mnd før dere fikk kortet? Jeg startet 21. juli, og har hørt at de sender det ut samtidig som lønn, men at det blir kun produsert hver 3. mnd.. Håper virkelig jeg får det til nå den 19., men kan jeg ringe hovedkontoret og høre med de når det kommer?

Anonymous poster hash: c91ba...f22
Skrevet

Du må ha vært ansatt i tre mnd, så får du kortet. Altså ble du ansatt i juli vil du få kortet ved lønn i november :-) Dette er det hovedkontoret som styrer og ikke sjefen din.

Anonymous poster hash: 0d914...840

Skrevet

Spørst hvilken butikk dere jobber i, om den er privat eller om det er varnerkjeden som driver den. Jobbet for mange år siden i Molde på Cubus, her fikk jeg kun rabatt i butikken.

Anonymous poster hash: 72119...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...